Volg de aanwijzingen op de stenen plaat en verzamel alle stroom erin Genshin Impact - zoektocht fase "Dubbel bewijs", waar u alle resterende tekens op wilt vinden Plaat van rood zand. De missie bestaat uit drie delen en om deze te voltooien moet je drie plaatsen in de ondergrondse ruïnes van de woestijn verkennen Sumeru.
In de gids vertellen we je hoe je naar de plaatsen kunt gaan die op de stenen plaat zijn aangegeven en hoe je alle Primordial Sparks kunt verzamelen om te verzamelen macht.
Volg de aanwijzingen op de stenen plaat en verzamel alle kracht in Genshin Impact
Om de aanwijzingen op de Red Sands Plate te volgen en apparaten te vinden die het vermogen vergroten, moet je het toolmenu openen, het gewenste tabblad "Descent into the Depths" invoeren, een plaats selecteren en op "Go" klikken. Daarna verschijnt er een locatiemarkering op de kaart, waarnaar u moet gaan.
Plaats van wedergeboorte: hoe vonken te vinden en water te verwijderen
Reis naar de ondergrondse teleport ten noorden van Magma-duinenom op weg te gaan naar de Plaats van Wedergeboorte.
Eerste oervonk
Tegenover het teleportatiepunt zie je vier blad symbool bij de ingang van de stenen ruïnes. Reik ernaar en spring de kamer in om te verzamelen Dendroculus.
Eenmaal in de ruïnes ren je diep de kronkelende doorgang in totdat je een gat in de grond tegenkomt. Spring erin.
Na de landing bevindt u zich naast de eerste Primordial Spark. Na het ontgrendelen vliegt het de kamer in, waarvan de ingang zich direct tegenover het voetstuk bevindt. Volg haar. De kamer zal onder water komen te staan: zwem naar de kolom links van het centrale monument en de vonk zal daar zijn plaats innemen en het waterpeil zal dalen.
Tweede oervonk
Om de tweede vonk te vinden, ga je rond het grote monument in het midden van de kamer en ga je de gang erachter in, richting het westen. Nadat je door de gang bent gerend, bevind je je in een kamer met een verzegeld voetstuk in het midden. In de arena om hem heen staan vier brandende fakkels en vier transparant.
Tegenover de ingang, in een uitsparing achter de arena, is er een replicatorsteen en vlakbij is de Primordial Luminary. Breng het naar het platform om een kooi te krijgen waarmee je alle lantaarns kunt manifesteren.
Benader de transparante fakkels en wanneer ze terugkeren naar hun juiste staat, steek je het Pyro-element aan. Nadat je dit met alle vier de kolommen hebt gedaan, sta je op de hoeken van de arena en vecht je met twee constructies.
Na het gevecht zal de Primordial Spark gevonden worden in het ontgrendelde voetstuk. Laat haar eruit en begeleid haar langs hetzelfde pad dat je naar deze kamer nam.
Het tweede energiedeeltje zal landen in een kolom tegenover die waarin het eerste is geland. In een kort filmpje zie je dat het waterpeil ook in de onderste lagen van de kerker is gedaald.
Derde oervonk
Voor de laatste vonk ga je de noordelijke doorgang in. Wanneer je bij de splitsing in de gang komt, draai je rechts en ga je naar beneden. Ook hier kom je weer een verzegelde kandelaar tegen.
Om de vonk te ontgrendelen, moet je twee cellen herschikken. De eerste bevindt zich links van de ingang en de tweede bevindt zich aan de andere kant van de kamer aan de rechterkant. Raak de eerste cel één keer aan, en dan de tweede, en ze stoppen voor het verzegelde voetstuk. Raak de eerste nog een keer aan, en daarna de tweede, en deze keer zullen ze op de juiste manier rechtop gaan staan. Dit wordt aangegeven door blauwe stralen die de kamer doorkruisen, evenals een ontgrendelde fakkel.
Laat de vonk los en hij zal naar de uitgang van de kamer vliegen.
Ren achter de geest aan tot hij stopt in de kandelaar. Laat hem weer los, ren dan naar de gesloten deur en open deze met het mechanisme aan de linkerkant. De vonk stopt in zijn kolom. Daarna wordt stroom op de Red Sands Plate verkregen, zoals blijkt uit het filmpje.
Ademruimte: waar vonken te vinden zijn
Om naar de Breathing Place te gaan, ga je naar de teleport bij de Hemenu-tempel. Volg vervolgens de aanwijzingen op de Red Sands Plate en zoek naar apparaten die het vermogen vergroten.
Eerste oervonk
Ren vanaf het teleportatiepunt diep de gang in naar het westen in en sla dan linksaf. Je komt in een kamer met een gesloten deur aan de rechterkant. Open het met behulp van het voetstuk van geheime riten, en achter je vind je een afgrond: spring erin.
Ren na de landing de doorgang in en om de hoek links vind je een stapel stenen. Breek het met een normale aanval om een mechanisme te onthullen voor het ontvangen van de straal. Draai de kooi in het midden van de kamer en daarna gaat het hek open.
Spring in de afgrond naast de kapotte brug en draai rechts om de tunnel in te vliegen. Ga dieper naar beneden totdat je bij een meer open gebied komt.
Nadat u uit de tunnel bent gekomen, slaat u rechtsaf en gaat u de kronkelende helling op. De quest marker zal steeds verder bewegen, blijf hem volgen totdat je een niet-geactiveerde teleporter en een grote poort bereikt.
doorgeven Sekhem-hal. Binnen, tegenover de ingang, staat een kandelaar met de eerste Primordial Spark.
Laat hem los en vlieg naar de eerste ingang aan de rechterkant van de hal.
Ga in de kamer naar links en ren diep de gang in, naar het voetstuk waar de vonk stopte. Laat het los en volg het naar de benedenverdieping over de nabijgelegen afgrond.
Beneden zal een vonk omhoog vliegen naar een andere storing in de vloer en nog een verdieping lager gaan, waarna hij stopt bij het voetstuk. Ze moet worden vrijgelaten.
De vonk gaat een kamer binnen met bladen die voorkomen dat hij verder beweegt. Om ze te stoppen, communiceer je met het mechanisme in de buurt. Dan kan de geest de kamer doorkruisen en nog lager vliegen.
Eenmaal in een kamer met constructies, draai rechts en ren de trap op.
De eerste vonk zal rond het grote monument cirkelen en zijn plaats innemen in een van de Primordial Torches.
Tweede oervonk
De tweede vonk bevindt zich in een verzegelde kandelaar in de kamer met Primordial Constructs, waar ze samen met de eerste geest doorheen gingen. Ga naar beneden en reken af met de vijanden, laat dan de vonk los en leid naar een van de kolommen, als je dat nog niet eerder hebt gedaan.
Derde oervonk
Ga vanuit de kamer met het monument en de fakkels door de gang naar het westen. Onderaan moet je de deur openen met behulp van het voetstuk van geheime riten.
Via de doorgang kom je in een kamer met een lege kandelaar en een lift. Stap erop en activeer het.
Als je er niet op tijd uit springt, moet je wachten tot de lift volledig tot stilstand is gekomen en hem opnieuw activeren, dit keer omhoog.
Laat de vonk los en volg hem door de liftschacht. Onderweg stopt ze op een leeg voetstuk, vanwaar ze moet worden vrijgelaten, en blijft ze begeleiden. Al snel bereikt de geest de gewenste kamer en stopt in de kolom, waarna je een filmpje ziet met de verschijning van een ander symbool op de plaat.
Plaats van absorptie: hoe vonken te geleiden
Om de Place of Absorption te zoeken, ga je naar de ondergrondse teleport in het zuiden van de tombe van King Deshret. Volg de aanwijzingen op de Red Sands Plate en zoek naar apparaten die het vermogen vergroten.
Eerste oervonk
Ga vanuit de teleporter de doorgang in het noorden in om binnen te komen Zala Duat. De eerste vonk bevindt zich op de richel rechtsonder, trek ernaartoe met het vierbladige symbool en laat los. Volg de geest naar de verdieping beneden.
De vonk stopt in het voetstuk voor de spleet, waaronder de messen werken. Het is noodzakelijk om te wachten op het moment waarop de luchtstromen beginnen te stoppen en de geest vrij te laten zodat deze kan dalen.
Ren een van de gangen na de vonk in en ga links naar binnen. Eenmaal in de kamer met de Primordial Torches begeleid je de geest naar een van hen.
Tweede oervonk
Teleporteer opnieuw naar de ingang van de Hal van de Duat. Trek naar het vierbladige symbool aan de linkerkant van de ingang en dan naar het volgende om de richel linksonder te bereiken.
De vrijgekomen vonk zal naar beneden vliegen en stoppen bij de werkende messen. Wacht op het moment waarop ze stoppen en zet de geest opnieuw in beweging.
Navigeer door de drijvende platforms met de vier bladsymbolen.
De vonk gaat naar de rechterkant van de hal en stopt in de kandelaar. Laat het los, spring naar het niveau eronder en ga de driehoekige doorgang in.
Binnen ga je naar links en je bevindt je in de laatste kamer. Binnenkort stopt de geest in zijn zuil.
Derde oervonk
Teleporteer opnieuw naar de Hal van de Duat en ga naar het centrale symbool tegenover de ingang. Laat de vonk los en volg hem naar rechts en naar beneden, twee verdiepingen naar beneden vliegend.
De geest stopt in een fakkel naast de messen. Wacht tot de luchtstromen stoppen en laat het los.
De vonk vliegt naar de driehoekige ingang. Ga naar beneden en sla linksaf. Hier zal ze haar plaats innemen, waarna een filmpje begint, dat aantoont dat het laatste symbool van macht op het fornuis is gaan branden.
Ga naar de Grote Zaal van de Waarheid
Open het fornuismenu en ga naar het tabblad Great Hall of Truth en klik vervolgens op Go. Teleporteer naar een ondergronds punt ten zuiden van de tombe van koning Deshret die op de kaart staat aangegeven.
Sla vanaf de teleporter rechtsaf de Duat Hall in. Gebruik de vierbladige symbolen om je een weg te banen door de hele ruimte naar een enorme doorgang aan de andere kant. Als je binnenkomt, start automatisch een filmpje met dialoog.
Verderop in de opdracht zal de Reiziger dit moeten doen verken en activeer het gigantische apparaat.
Video-overzicht
We hopen dat deze gids je heeft geholpen om alle Primordial Sparks te kanaliseren en alle kracht van de drie locaties te verzamelen door de aanwijzingen op de stenen plaat in Genshin Impact te volgen. Als er iets niet duidelijk is, stel dan vragen opmerkingen. Lezen zoekgids Double Proof и Genshin Impact-walkthroughs Online.