Vind andere kori-drums op Genshin Impact - een van de fasen van de zoektocht "Het ware geluid van ontwaken”, waarbij de Reiziger voor drie extra taken staat:
- Test van verborgen golven.
- Proef van verraderlijke donder.
- Test van pure vlam.
Dit artikel geeft een gedetailleerd overzicht van elke uitdaging: we vertellen je hoe je met succes kori-drums kunt vinden.
Inhoud
Vind andere kori-drums in Genshin Impact
Nadat je de drumscores hebt gekopieerd, ga je op zoek naar de ontbrekende kori-drums. Dankzij de aantekeningen van Nasejun heeft de Reiziger de geschatte locatie van elke vereiste caribant onthuld, allemaal - 3.
Kori drum Sanjna in het oosten: hoe water in een grot te verwijderen
Gebruik de teleport in het noordelijke deel van de Vurukash-oase en ga naar de klif.
Spring omhoog, roep het zweefvliegtuig en vlieg naar beneden richting de watervallen.
Landingspunt - grot ingang, met een eenzame fee die rondzweeft: Ga dieper de doorgang in terwijl je het zwevende wezen begeleidt.
Binnenkort bereik je het overstroomde gebied. Onderscheidende structuren zijn bellen, interactie waarmee de Trial of Hidden Waves wordt geactiveerd.
Proef 1 bel
Om voor de eerste test te slagen, moet u:
- Bel een "pocket" -weddenschap en gebruik haar vaardigheid om het vierbladige symbool te nemen.
- Omzeil de Dendro-deeltjes en plaats een "klavertje" aan het einde van de ketting.
- Roep Sorush terug en pak het vierbladige symbool en verzamel alle Dendro-deeltjes.
Proef 2 bel
De tweede test kan worden gedaan op twee manieren. Houd je in het eerste geval vast aan het roze vierbladige symbool en glijd dan in de richting van de Dendro-deeltjes - de toegewezen tijd is voldoende om op deze manier alle lichtgevende bollen te verzamelen.
De tweede methode vereist het gebruik van Sorush:
- Vraag om een weddenschap en verover de "klaver" door de vaardigheid op "E" te gebruiken.
- Plaats het vierbladige symbool op het snijpunt van twee lijnen.
- Keer terug naar de ploeg. Grijp de "klaver" en verzamel twee Dendro-deeltjes, glijd dan naar de rest.
Proef 3 bel
Om te slagen voor de derde test, moet u:
- Bel Sorush en pak het vierbladige roze symbool op.
- Zet de "klaver" op de kruising van twee lijnen met groene bollen.
- Roep Sorush terug en pak dan het roze vierbladige symbool om de eerste strip met Dendro-deeltjes te verzamelen. Ga dan, nadat je het zweefvliegtuig hebt uitgerust, iets lager naar beneden en gebruik de statische "klaver".
Verzamel dus de tweede lijn met Dendro-deeltjes en je kunt oppakken Caribant: Sanjna.
Kori-drum Sankhara bij het standbeeld van de Archon
Ga naar het standbeeld van de zeven archons, dicht bij de oase van Vurukash, en ren naar de klif in zuidwestelijke richting, als je je concentreert op de algemene kaart.
Plan naar beneden naar de kloof.
Ga naar de ingang van de grot en volg de veranderende zoekmarkeringen en ga dieper de tunnelopening in. Ga binnenkort naar een open gebied, met in het midden een bel met een woedende storm - Paimon concentreert zich op het ongebruikelijke van deze plek.
Benader de structuur en communiceer ermee, waardoor je lanceert Proef van Insidious Thunder, waarbij de Reiziger te maken krijgt met golven tegenstanders:
- 1 en 2 golven Een groep kleine Electro Slimes onder leiding van Large Electro Slimes.
- 3 golf — Lavachurl met donderhelmen.
Nadat je alle tegenstanders hebt behandeld, krijg je Caribant: Sankhara.
Vinjnyan Kori Drum in het Westen: hoe de proef van de zeven vlammen te voltooien
De laatste queestemarkering bevindt zich op het grondgebied van de poorten van Zu-l-Qarnayn. Gebruik het dichtstbijzijnde teleportatiepunt van het genoemde gebied. Ren naar het gebied boven de grot.
Ga achter de duinen, naar de hoge bomen. Ga dus naar de kloof, waar het kleine Hermit-kamp zich bevindt.
Passeer de vijanden, bereik de bel en activeer deze om te starten Proef van de Zeven Vlammen.
Tijdens het passeren ervan is het noodzakelijk om alle altaren van helder vuur aan te steken voordat het zaad van vuur uitgaat.
- 1 altaar - naast de bel die de test start.
- 2 altaar - niet ver van het eerste altaar, achter het wortelstelsel.
- 3 altaar tegenover het tweede altaar.
- 4 altaar - niet ver van het vierbladige symbool in de gewelfde doorgang.
- 5 altaar - op een richel, die kan worden bereikt door de "klaver" te grijpen.
- 6 altaar - Tegenover het vijfde altaar, naast de verdorde boom.
- 7 altaar - voor het zesde altaar.
Door alle punten te activeren, ontgrendel je Caribant: Sankhara. Als je alle kori-drums verkrijgt, ontgrendel je ook de prestatie "Klop hier!.
We raden u aan de gedetailleerde te lezen voltooi de zoektocht "The True Sound of Awakening".
Videogids
Lees verder:We hopen dat onze gids je heeft geholpen om andere kori-drums in Genshin Impact te vinden en de Trial of Hidden Tides, Trial of Tricky Thunder en Trial of Pure Flame te voltooien. Schrijven aan opmerkingenAls u vragen heeft, zal de auteur proberen te helpen. De site wordt op zijn beurt elke dag bijgewerkt met vers Genshin Impact-gidsen: haast je om kennis te maken met de nieuwe handleidingen.
Mijn kont brandde niet zo veel voor alle genshin-speurtochten als voor deze zoektocht. Degenen die het script hebben geschreven zijn natuurlijke klootzakken, ze zouden iets moeten scheuren en hun handen eruit moeten trekken zodat ze nooit meer in hun leven het toetsenbord kunnen aanraken: EEE Creatures.
0geweldig