Er is een wereldwijde herstructurering gepland in het spel, iedereen zal opnieuw moeten leren hoe hij bemanningsvaardigheden moet kiezen.
Hallo tankers! Met jou Wotpack en een overzicht van nieuwe vaardigheden Bemanning 2.0 in World of Tanks. De ontwikkelaars verwijderen de oude vaardigheden volledig, alle tankers, behalve de commandant, worden overgebracht naar de categorie uitsluitend "rekwisieten". Ze liquideren ook sneeuwmeisjes, meisjes en andere unieke bemanningsleden uit hun posities en brengen ze over naar de categorie instructeurs.
We hebben de informatie opgedeeld in afzonderlijke delen om niet te veel te laden. U kunt meer handleidingen over dit onderwerp vinden in een speciaal gedeelte gewijd aan Bemanning 2.0 in WoT.
Bijgewerkt vaardigheidssysteem
Met de nieuwe update in WOT is de benadering van vaardigheidsnivellering volledig aan het veranderen. Er verschijnen nu 5 trainingen in het spel:
- Tactisch;
- vuur;
- Technisch;
- Voor de chauffeur monteur;
- operationeel.
Elke cursus bevat 5 basisvaardigheden en 1 talent uit 2 om uit te kiezen. Sommigen van hen worden geactiveerd onder een bepaalde voorwaarde, en sommige werken op dezelfde manier als de vaardigheden vóór de update (bijvoorbeeld Disguise).
Er verschijnt nu een nieuw pictogram in de hangar - vaardigheid steeg. Met zijn hulp kun je direct op het bemanningspaneel zien in welke cursussen deze specifieke groep sterk is.
talenten
Toegang tot talenten gaat open na een van de vijf vestigingen Er werden 30 vaardigheidspunten geïnvesteerd. Er zijn twee speciale vaardigheden, maar je moet er een kiezen. De tweede blijft geblokkeerd.
Je hoeft niet te betalen voor het talent - het wordt uitgegeven als een bonus voor geïnvesteerde vaardigheidspunten. Je hoeft alleen maar een nuttiger vermogen voor jezelf te kiezen, en het zal onmiddellijk beginnen te werken.
Lijst en beschrijving van nieuwe vaardigheden
We raden je aan om alle vaardigheden in detail te bestuderen: oud, nieuw en opnieuw ontworpen voordat u begint met het verdelen van uw punten. Hier zijn de gedetailleerde tabellen die elke vaardigheid beschrijven:
tactische opleiding
Naam | beschrijving |
---|---|
Reactie op het doel | Gedurende 10 seconden nadat je een vijand hebt opgemerkt, wordt je richttijd verminderd met X% (0,75% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Elke nieuw ontdekte machine reset de timer. |
Horloge | Het zicht wordt verhoogd met X% (0,4% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Samenhang | Voertuigvaardigheid neemt toe met X% (0,5% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). De actie stopt voor de duur van de verdoving of verwonding van ten minste één bemanningslid. |
Doel controle | Als je gedurende de volgende 30 seconden schade toebrengt aan een doelwit in je gezichtsveld, duurt het verdwijnen van dat doelwit X seconden langer (0,2 seconden per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
uitvoerbaarheid | De voorbereidingstijd van apparatuur wordt verminderd met X% (3% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Vechtlust | Als de hoeveelheid schade die je hebt toegebracht meer is dan de helft van de volledige gezondheid van je voertuig, neemt de vaardigheid van je voertuig toe met 2,5% voor elke vijand die je vernietigt. Het effect stapelt zich tot drie keer op (7,5% is de maximale waarde). |
Team geest | Als de door jou toegebrachte schade gelijk is aan of groter is dan 75% van de volledige gezondheid van je voertuig, wordt het beheersingsniveau van je voertuig verhoogd met 2,5%. Het effect stapelt zich tot drie keer op (7,5% is de maximale waarde). |
vuur training
Naam | beschrijving |
---|---|
Kennis van kwetsbaarheden | Bij gebruik van pantserdoorborende, onderkaliber- of HEAT-granaten neemt de kans om schade toe te brengen aan modules en bemanningsleden van een vijandelijk voertuig toe met X% (1% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Versneld mixen | De richttijd van het wapen van een stilstaand voertuig wordt verminderd met X% (0,25% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
kalmte | Wanneer uw voertuig nog X% gezondheid over heeft, wordt de cooldown met 7% verminderd (het percentage gezondheid dat nodig is om te activeren neemt toe met 5% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Voorspelbaarheid | Schadespreiding wordt verminderd met X% ten opzichte van de basiswaarde (0,5% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Soepele draai van de toren | Vermindert de spreiding van het geschut vanuit de geschutskoepel of horizontaal richten met X% (0,75% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Heeft geen invloed op de spreiding van het pistool bij het verplaatsen en draaien van het chassis. |
snel vuur | Binnen 5 seconden nadat het schot de vijand heeft beschadigd (inclusief kritieke treffers), wordt de richttijd, evenals de spreiding van het geweer door de beweging en draaiingen van het chassis en de koepel, met 10% verminderd. |
Zeker schot | 5 seconden nadat het wapen is geladen, worden de onderste schadespreidingsdrempel en de onderste pantserpenetratiedrempel verhoogd met 10%. Na het schot wordt het effect gereset. |
Technische training
Naam | beschrijving |
---|---|
Vermomming | Voertuig stealth wordt verhoogd met X% (8% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Werkt niet tijdens brand. |
Snelle reparatie | De reparatiesnelheid van beschadigde modules wordt verhoogd met X% (8% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Werkt niet tijdens brand. |
Pijngrens | De kans dat de bemanning gewond raakt, wordt verminderd met X% en het negatieve effect van letsel wordt verminderd met X% (respectievelijk 1% en 5% voor elk geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
opleiding brandweer | Vermindert de kans dat een motor in brand vliegt met X% en versnelt brandbestrijding met X% (respectievelijk 3% en 8% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
ongevallenpreventie | De duurzaamheid van interne modules wordt verhoogd met X%, en in het geval van kritieke schade wordt het negatieve effect verminderd met X% (respectievelijk 3% en 5% voor elk geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Waarschuwing | Gedurende de volgende 10 seconden nadat de Sixth Sense-vaardigheid is geactiveerd, wordt de verdovingstijd met 10% verminderd en wordt de kans dat de bemanning gewond raakt met 50% verminderd. |
Stalen zenuwen | Gedurende de volgende 10 seconden na het succesvol blokkeren van schade met bepantsering, wordt de spreiding van het wapen met 15% verminderd. |
Chauffeurs opleiding
Naam | beschrijving |
---|---|
gas naar de vloer | De acceleratiedynamiek van de auto terwijl hij in een rechte lijn vooruit en achteruit rijdt, wordt verhoogd met X% (0,5% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
off-road koning | Vermindert de weerstand van alle grondsoorten met X% (0,5% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Virtuoos | Verhoogt de bewegingssnelheid met X% (0,5% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Voor voertuigen op wielen verhoogt het de draaisnelheid van de wielen. |
Vlotte werking | Vermindert de spreiding van het geweer door beweging en ophanging met X% (0,4% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Heeft geen invloed op de spreiding van het kanon bij het passeren van de toren of het nivelleren. |
vrijmoedigheid | Bij het bereiken van een snelheid van 40 km/u wordt de spreiding van het kanon door bewegen en draaien van het chassis verminderd met X% (1% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Heeft geen invloed op de spreiding van het kanon bij het passeren van de toren of het nivelleren. |
Verkenning van kracht | 5 seconden na het begin van de beweging worden de herlaadsnelheid van het pistool en het zicht op het voertuig met 3% verhoogd. Het effect wordt gereset wanneer het wordt gestopt. |
Onstuimige start | Voertuigacceleratie en verplaatsingssnelheid worden verhoogd met 10%. Het effect verdwijnt na het oplopen van schade. |
Operationele opleiding
Naam | beschrijving |
---|---|
geschoten mus | Elke keer dat een interne module beschadigd/uitgeschakeld wordt of de bemanning gewond raakt, wordt de verdere kans dat interne modules of bemanning beschadigd raken verminderd met X% (0,5% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Het effect stapelt zich tot drie keer op. |
intuïtie | Als het wapen is geladen, kun je het type projectiel sneller wijzigen met X% (6% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Gevoel van elleboog | Als ten minste één geallieerd voertuig van hetzelfde type zich binnen 50 meter van u bevindt, wordt de vaardigheid van het voertuig verhoogd met X% (0,25% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Melee | Als ten minste één vijandelijk voertuig minder dan 50 meter van je verwijderd is, wordt het vaardigheidsniveau van je voertuig verhoogd met X% (0,25% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Ram Meester | Schade veroorzaakt door rammen wordt verhoogd met X%, schade veroorzaakt door rammen wordt verminderd met X% (2% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). Nadat ramschade is toegebracht, wordt het motorvermogen tijdens het achteruitrijden verhoogd met X% gedurende 10 seconden (2% per geïnvesteerd vaardigheidspunt). |
Toegepaste geneeskunde | Gedurende 20 seconden na het gebruik van een EHBO-doos, stijgt het niveau van voertuigbezit met 10%. De voorbereidingstijd van de EHBO-doos wordt met 30% verlengd. De EHBO-doos kan worden gebruikt bij afwezigheid van gewonde bemanningsleden. |
toegepaste mechanica | Gedurende 20 seconden na gebruik van de reparatieset wordt de herlaadtijd van het pistool met 7,5% verkort. De voorbereidingstijd van de reparatieset wordt met 30% verlengd. De reparatieset kan worden gebruikt als er geen beschadigde modules zijn. |
Lijst met eigenschappen
Als voorbeeld hebben we de minimale winst getoond voor elke vaardigheidspunt die in nieuwe voordelen wordt geïnvesteerd. Degenen die niet zijn gemarkeerd, zijn ultiem, dat wil zeggen, ze openen alleen op het laatste niveau.
Hoe bemanningsvoordelen te trainen
Als je een gevecht wint, doet je team de ervaring op die nodig is om een level omhoog te gaan. A bij elk nieuw niveau krijgt de bemanning een vaardigheidspunt om te pompen. In het begin elke bemanning ontvangt 1 niveau en 1 vaardigheidspunt. Je kunt het meteen gebruiken.
Alle vaardigheden worden meer dan eens verworven - ze worden gepompt. Elke vaardigheid kan worden geüpgraded naar 10 niveau. Hoe hoger het pompen, hoe groter de bonus die de vaardigheid geeft. Op niveaus 1-5 is de winst van de vaardigheid onbeduidend, maar daarna kan het de loop van de strijd serieus in jouw voordeel veranderen.
Probeer niet alles in één keer te downloaden. Het vaardigheids- en talentsysteem is ontworpen om universeel geschikt te zijn voor verschillende voertuigen en speelstijlen. Je belangrijkste taak is om voor jezelf precies uit te rekenen welke vaardigheden je nodig hebt, en die systematisch over te pompen, zonder dat je alles in één keer opspuit. Je kunt maximaal 75 vaardigheidspunten in je bemanning investeren en 2 talenten ontgrendelen.
Voor leningen of met behulp van een omscholingsformulier kan dat reset alle vaardigheden en herverdeel punten opnieuw. Er worden geen straffen opgelegd en de ervaring van de bemanning blijft volledig behouden.
Nadat de bemanning het laatste niveau 75 van hun "Niveau autobezit" zal toenemen. Bovendien verschijnt er een speciale voortgangspatch op het paneel ernaast.
Conclusie
De ontwikkelaars besloten om een soort builds in de game te introduceren, wat typerend is voor het MMORGP-genre (waartoe WoT gedeeltelijk behoort). Tot nu toe ziet alles er interessant uit, maar op het eerste gezicht erg verwarrend.
Wat vind je van dergelijke veranderingen?
????Crew 2.0 - het einde van World of Tanks? Waarom gaan spelers het spel verwijderen?????
abonneer op het kanaal👇, en wij beloven op onze beurt meer interessante en nuttige informatie voor World of Tanks.