Een artiest in free float Genshin Impact is een wereldzoektocht die is geïntroduceerd met het nieuwe woestijngebied Sumeru. Als onderdeel van de zoektocht zal de Reiziger een artiest uit moeten helpen Fontaine: red hem en duw hem om een magnifiek landschap te creëren. Hiervoor moet je gaan drie gerelateerde missies, verenigd door één naam en geleidelijk opengaand.
Deze gids laat je zien hoe je de Free Floating Artist-zoektocht in Genshin Impact kunt voltooien, waar je de ontbrekende schetsen kunt vinden en hoe je bij het uitkijkpunt met een geweldig uitzicht kunt komen. Voor het helpen van Julien krijgen verborgen prestatie Prachtige reis.
Inhoud
- Hoe de Freelance Artist-zoektocht te starten
- Doorloop van de artiest in vrij zwemmen in Genshin Impact
- Keer met Julien terug naar zijn kamp (dag 1)
- Vind Juliens spullen in het water
- Verken de hoop zand
- Keer terug naar het kamp en praat met Julien
- Ga naar kamp aan het water (dag 2)
- Zoek Julien
- Zoek de weg af naar ontbrekende schetsen
- Keer terug naar het kamp en praat met Julien
- Ga naar kamp aan het water (dag 3)
- Reis naar de oase van Vourukash
- Ga naar het uitkijkpunt voor een geweldig uitzicht
- Verlaat het gezichtspunt en ga verder
- Laat Julien een buitengewoon landschap zien
- Prestatie Prachtige reis in Genshin Impact
- Awards
Hoe de Freelance Artist-zoektocht te starten
Om de opdracht Een vrij zwevende artiest te openen, moet je een man uit Fontaine vinden, die op de grond ligt in een grot bij het water.
Om niet verder in de problemen te komen, raden we je aan om de quest "De majestueuze lucht van die dag”, start dan de wereldzoektocht "Itihasa Asipattravana". Volg het totdat je het doel "Praat met Mihir" krijgt vuil verwijderen. Ga daarna naar het tegenoverliggende deel van de grot, dat links van de ingang.
Benader de gezuiverde energie van Hvarna, open de doorgang ommuurd met grijze kolen en ga erin.
In de grot, bijna naast de ingang, zit een man. Paimon zal dit vermelden en aanbieden om dichterbij te komen.
Doorloop van de artiest in vrij zwemmen in Genshin Impact
Nadat ze de onbekende zwerver met roerei hebben gevoerd, beginnen Paimon en de Reiziger de man te ondervragen. Tijdens het gesprek zal duidelijk worden dat de reiziger in nood - kunstenaar uit Fontainedie naar Sumeru kwam op zoek naar inspiratie. Om de reddingswerkers te bedanken, biedt Julien aan om naar de plaats van zijn stop te gaan.
Keer met Julien terug naar zijn kamp (dag 1)
Keer terug naar de schuilplaats van de reiziger en ga in noordwestelijke richting door dezelfde grot. Gebruik de vierbladige symbolen om eruit te komen. Zodra je de kloof verlaat, zie je aan de linkerkant een markering.
Benader het bescheiden kamp om de dialoog met Julien voort te zetten. Tijdens het gesprek zal de kunstenaar vertellen dat al zijn bezittingen in het water zijn gevallen en dat hij ze niet kan pakken omdat hij niet kan zwemmen.
Vind Juliens spullen in het water
Zoek na het beëindigen van het gesprek Juliens spullen in het water. Twee punten worden op de kaart gemarkeerd in het noordwesten van het kamp van de kunstenaar - in het oosten van de Samudra-kust.
Ga langs de rechteroever.
Ontmoet er snel twee khilichurlovgraven in het zand, en naast hen ligt Juliens verloren ding. Versla tegenstanders en onderzoek het object dat in het water ligt.
De tweede markering bevindt zich tegenover de eerste, direct eronder Dendroculus. Zwem naar de kist en druk op "Onderzoekom de verloren dozen op te halen.
Nadat je het tweede deel van Julien's verloren voorwerpen hebt opgepakt, zie je een markering die je vraagt om nog meer verloren voorwerpen te vinden. Ga ernaar toe om te vinden hond zittend op de rotsen. Als ze haar naderen, zullen de Reiziger en Paimon merken dat ze iets bewaakt.
Verken de hoop zand
De hond zal wegrennen naar het kamp en de kameraden zullen besluiten om erachter te komen wat het dier bewaakte. Nemen Anemo-personage, en breng dan een dispersie aan op de hoop zand waar de hond naast zat. De reiziger zal ontdekken schildersezelverkend worden.
Nadat je Julien's schildersezel hebt opgepakt, versla je de tegenstanders die in de buurt verschenen: twee hilichurls en één lavachurl.
Keer terug naar het kamp en praat met Julien
Nadat je de vijanden hebt afgehandeld, ga je naar het zuidoosten om terug te keren naar het kamp naar Julien. De man zal je vertellen dat hij in feite naar deze grot kwam vanwege de hond, maar uiteindelijk verdwaalde. Paimon nodigt de kunstenaar uit om een paar mooie plekken in Sumeru te bezoeken, waarna de groep thee gaat drinken.
Awards
Hiermee wordt het eerste deel van de zoektocht beëindigd en ontvangt de Reiziger een beloning:
- Avontuurlijke ervaring x200.
- Bron steen x30.
- Mora x15000.
- Heldenervaring x2.
Ga naar kamp aan het water (dag 2)
Het tweede deel van de taak begint de volgende echte dag na voltooiing van de eerste. Ga naar het kamp bij het water, waar je Julien voor het laatst zag. Wanneer je bij de halte van de kunstenaar komt, zul je merken dat zijn schuilplaats er wat steviger uitziet, maar er zit geen man in.
Zoek Julien
Ga diep de grot in en ga naar de zijkant Moerassen van Asipattravana en kerkermarkering reinigende lente. Gebruik de vierbladige symbolen om er sneller te komen. Op dezelfde plek waar je de artiest voor het eerst ontmoette, vind je hem weer. De Fountain Wanderer is omgeven door hilichurls: twee soldaten en één lavachurl. Reken af met alle tegenstanders en red Julien.
Praat na het beëindigen van het gevecht met Julien. De man zal vertellen over een vreemde droom en de beslissing om de grot beter te verkennen. Naast teleurstelling ook de artiest verloor mijn tas met alle schetsendat hij had. Bovendien rende de hond Perchik van hem weg.
Zoek de weg af naar ontbrekende schetsen
Ga diep de grot in, in de richting van het moeras. Eenmaal in een ander deel van de tunnels ga je door het water. Al snel vind je aan de linkerkant een hilichurl die zich in de grond aan het graven is. Reken af met de vijand, doorzoek dan de marker en ga verder. Loop naar het einde en kijk in de kleine nis aan de linkerkant. Er is een gouden marker die als leidraad dient.
Als je de grot met het web hebt bereikt, waarachter de kist verborgen is, ga je naar links, de tak in met de groene kern van de geest. Ga nog verder. Drie hilichurls zitten bij een plasje en kijken naar Juliens schildersezel. Behandel vijanden, waaronder zullen zijn mitachurl met vuurbijl.
De ezel zal echter niets hebben let op de hond aan de linkerkant. Praat met Peper. De reiziger en Paimon zullen denken dat de hond iets bewaakt. Hij blaft twee keer en rent weg. Ga naar het doodlopende einde van de grot waar de hond zich verstopte.
Op de stenen vind je schetsen: een wandelrugzak en verschillende tassen: die moet je verkennen. Onder de dingen zal een foto zijn, die de kunstenaar is kwijtgeraakt.
Keer terug naar het kamp en praat met Julien
Ga terug langs het pad dat je nam om bij Julien's kamp te komen. Praat met de kunstenaar: de man zal zijn vrienden bedanken voor het vinden van de schets, en ook praten over zijn "eigenschap" om kopieën van afbeeldingen te maken. Julien zal je vragen te wachten op zijn amendement en hem dan naar de hoofdweg te begeleiden.
onderscheiding
Als beloning voor het voltooien van de zoektocht ontvang je:
- Avontuurlijke ervaring x200.
- Bron steen x30.
- Mora x15000.
- Heldenervaring x2.
- Het onderwerp van de zoektocht is "ervaring van de avonturier".
Ga naar kamp aan het water (dag 3)
De derde fase van de taak zal de volgende dag beschikbaar zijn na het voltooien van het tweede deel van de zoektocht.
Ga naar het kamp aan het water. Nadat je de schuilplaats hebt bereikt, praat je met Julien, die daar aan het rusten is. Paimon en de Reiziger halen de kunstenaar over om verschillende mooie plekken te bezoeken.
Reis naar de oase van Vourukash
De eerste locatie waar je heen moet met Julien - Oase van Vourukash. De markering bevindt zich in de buurt van het Dendro Archon-standbeeld in dit gebied. Ga naar het oosten, benader het water en een dialoog zal beginnen. Paimon zal aanbieden om de kunstenaar deze prachtige plek te laten zien, maar eerst moet je met hem praten.
Ga naar het uitkijkpunt voor een geweldig uitzicht
Ga dan naar het uitkijkpunt, dat een geweldig uitzicht biedt: het is gemarkeerd met een markering en je moet er naar toe binnen 300 seconden. Gebruik hiervoor de vierbladige symbolen waarnaar de camera zal wijzen. Vlieg over alle symbolen heen, spring dan op de paddenstoel en klim op de grote wortel.
Eenmaal bij het eerste checkpoint spring je op de paddenstoel verderop. Spring op alle "trampolines", gebruik de vierbladige symbolen en ga naar de volgende wortel.
Ga verder naar het uitkijkpunt, vlieg over alle markeringen naar de springende paddenstoelen. Met hun hulp moet je hoger klimmen om bovenop een grote verdorde boom te komen.
Ren langs de stam totdat deze eindigt om het gewenste punt te bereiken. Naast de marker ligt stralend kristal.
Eenmaal aan de rand gebruik je weer de vier bladsymbolen: vlieg eroverheen om bij de volgende wortel er tegenover te komen. Aanraken eindstreepom de test te voltooien. Paimon zal Julien aanraden om verder te gaan en naar andere landschappen te kijken.
Verlaat het gezichtspunt en ga verder
Ga naar het noorden om naar het gewenste interessegebied te gaan. Je moet op het punt komen waar de tekening van de blauwe scheuten zich bevindt.
Laat Julien een buitengewoon landschap zien
Om Julien een buitengewoon landschap te laten zien, moet je een raadsel oplossen met sunyata-bloemen. Schakel hiervoor over naar Sorush. Vlieg met de weddenschap in de buurt van de bloemen vanuit het midden van de afbeelding naar de rand, zoals weergegeven in de bovenstaande schermafbeelding. Zuiver alle sunyata-bloemen in 300 seconden.
Vlieg daarna een beetje naar voren en beweeg langs het "pad" van de knoppen totdat je ze allemaal "activeert". Bovenstaande schermafbeelding toont de optimale route. Volg dan de rest van het bloemenpatroon en open onderweg de knoppen.
Vlieg aan het einde opnieuw over alle bloemen en verzamel gloeiende, zwevende veren. Als je ze allemaal oppakt, zullen Paimon en de Reiziger een gesprek hebben met Julien. Vrienden zullen de kunstenaar uitleggen dat schoonheid gedeeld moet worden. Hiermee is de zoektocht voltooid.
Na het voltooien van het derde deel van de taak, ga terug naar het kamp, waar ze Julien al vaak waren tegengekomen.
De shelter is intact gelaten, op een van de boxen ligt brief van de kunstenaar. De man schrijft dat hij het schilderij aan de Reiziger wil geven en weer wil afspreken. Het is waarschijnlijk dat Julien wordt gezien Fontaine.
Ga naar de schildersezel en klik op "Verkennen". Het schilderij toont de oase van Vurukash, waar de reiziger en Paimon Julien naartoe brachten. Na een korte dialoog kun je een decoritem voor oppikken Ketel van sereniteit «onafgewerkt canvas.
onderscheiding
Voor het voltooien van het derde deel van de zoektocht ontvang je de volgende beloningen:
- Avontuurlijke ervaring x200.
- Bron steen x30.
- Mora x15000.
- Heldenervaring x2.
Prestatie Prachtige reis in Genshin Impact
Om de Wonderful Journey-prestatie in Genshin Impact te behalen, moet je 5 krijgen primogems, voltooi de drie fasen van de zoektocht "Een vrij zwevende artiest".
Awards
Voor het voltooien van de drie taken "Artiest in vrijzwemmen" kun je in totaal de volgende beloningen ontvangen:
- Avontuurlijke ervaring x600.
- Bron steen x90.
- Mora x45000.
- Heldenervaring x6.
- onafgewerkt canvas voor Sereniteit theepot.
Lees verder:We hopen dat onze gids je heeft geholpen om de zoektocht Vrijzwemmende artiest in Genshin Impact te voltooien, om Juliens spullen in het water en op het strand te vinden. Als je vragen hebt - stel ze gerust opmerkingenwe zullen ze zeker beantwoorden. Lees over alle speurtochten in de wereld van Sumeru и allemaal verborgen prestatiesen volg anderen Genshin Impact-walkthroughs in het desbetreffende gedeelte van de site.
Hallo. Na het voltooien van de zoektocht keerde ik terug naar mijn oorspronkelijke plek, maar ik zag geen decor voor de theepot of een brief, maar ik zag alleen een witte ezel
Hallo. Probeer te wachten op de echte dag
Hallo! Ik heb hulp nodig. In deze taak heb ik nu 'praat met Julien'.
Het zoekpunt is ondergronds in Li Yue. Bewolkte zee.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik niet begrijp hoe ik erbij moet komen en dat er niet zoiets in de taak zit. Als ik het ergens mis heb, zeg het me dan, want ik kan de ingang er niet eens vinden
Hallo. je hebt een bug gevangen. verlaat het spel via het Paimon-menu en kom na een tijdje terug, zou moeten werken
Ga terug naar de plek waar je met hem hebt gepraat, verderop is een doorgang met een grot.
Ben ik de enige die denkt dat de kleur van de hond me doet denken aan de Joker?
En wat te doen als het raadsel met shunyata-bloemen is voltooid voordat de zoektocht met de artiest is voltooid O_o, het teken verschijnt, maar er is geen interactie omdat het raadsel is opgelost ...
Je hebt waarschijnlijk de raadsels door elkaar gehaald. Degene die op de zoektocht met de artiest verschijnt, is pas beschikbaar in de overeenkomstige fase. Als alles klopt en je bent bij de doelmarkering gekomen, maar je kunt niet communiceren, stuur dan een screenshot (met een link naar de cloud). We zullen proberen te helpen, maar we raden je ook aan om naar Mihoe's support te schrijven.
Het is verplicht om hilichurls en mitachurls op de tweede dag te doden, en wat gebeurt er als dat niet het geval is? Op dezelfde plek zegt Paimon: "laten we er omheen gaan"
Ja, in feite kun je hoogstwaarschijnlijk gewoon rechtstreeks naar de hond gaan. We zullen dit punt over twee dagen bijwerken)
Is het normaal dat hij abrupt naar Li Yue verhuisde?
Verplaatst na het voltooien van een zoektocht of tijdens een van de fasen?
Nadat ik de bewegingstest van 300 seconden had voltooid, belandde de artiest in Li Yue...
Ik ook…
er is zo'n bug. Heb je geprobeerd het spel te verlaten via het Paimon-menu?
er is zo'n bug. Heb je geprobeerd het spel te verlaten via het Paimon-menu?
Geprobeerd maar tevergeefs ;(
In dit geval raden we u aan contact op te nemen met de technische ondersteuning.
na het voltooien van de 3e zoektocht verscheen het canvas met het briefje niet, ook niet na de herstart. Hoe op te halen?
Je moet even wachten, misschien een dag of zo.
Als je na het voltooien van de zoektocht op de derde dag terugkeert naar het kamp waar Julien oorspronkelijk was, kun je het geschenk "Unfinished Canvas" voor de theepot vinden
Bedankt voor de opmerking! Toegevoegd aan het artikel.
Beste spelers, misschien is er iemand die weet of het mogelijk is om de hond (Pepper) te voeren? Als we in het kamp van Julien zijn, staat er een kom (bord) voor Pepper. Op deze manier kun je de dieren meestal voeren. Bovendien, als je met de hond omgaat, dan verwacht hij iets van ons (uiteraard een lekkernij). De vraag rijst, is er iets mis met mij of is de zoektocht gewoon niet voorzien in de mogelijkheid om de hond te voeren?
Deze mogelijkheid wordt waarschijnlijk niet geboden. Perchik fungeert als een gescripte NPC. In het derde hoofdstuk van de zoektocht verlaat hij het kamp met Julien en loopt hij rond in de oase. Volgens de zoektocht hoeft de hond ook niet gevoerd te worden.
Dank u voor uw antwoord)
Op de derde dag liep ik vast op het moment "Laat Julien een buitengewoon landschap zien." Ik kwam op een open plek met bloemen, en wat te doen? Geen trigger-fires.
Je moet het raadsel van de sunyatta-bloem voltooien met behulp van sorsha.
Je moet sorush gebruiken en door de kleuren van de binnenste boog gaan, ze gaan open wanneer deze wordt aangeraakt, doe hetzelfde met de buitenste boog wanneer er bloemen op verschijnen
Je moet Sorush activeren en naar de bloemen vliegen, de timer wordt geactiveerd en de bloemen wissen (zelfs als je dit al hebt gedaan, herhaal gewoon op dezelfde manier). En dan begint een dialoog met Julien, aan het einde ontvang je de prestatie "prachtige reis".
vlieg de koekoek over de bloemen
Heb je het probleem kunnen oplossen? Ook zet ik de sorush aan, ik draai en draai zonder veranderingen
specificeer in het artikel de locatie van uw clearing. dit zou de vierde zoektocht kunnen zijn
Beste auteur! U moet het artikel bewerken - de essentie is hetzelfde als waartoe de eerste commentator (MikhaNya) leidde.
Zie je, voor sommige spelers verscheen het tweede deel van de zoektocht niet op de tweede of zelfs op de derde dag. Ik heb bijvoorbeeld.
Het eerste deel van de zoektocht was voltooid, er ging een echte dag voorbij, ik kwam op dezelfde plek aan, maar er was niemand - geen artiest, geen menigte die hem aanviel - niemand. En het kamp zag er nog hetzelfde uit als op de eerste dag.
Eerst dacht ik dat het de onvoltooide opdrachtenreeks in dit deel van de locatie was. Alles ging voorbij, alles was af - maar de voortzetting van de zoektocht met de kunstenaar verscheen niet. Ik wachtte nog een echte dag en dit is wat ik ontdekte.
De grot (kloof) met Julien en zijn hond kan op twee manieren worden betreden - vanaf de waterkant in het noorden en via de teleport in het noorden van het Asipattravana-moeras. Tot vandaag ben ik er vanaf het water naar toe gegaan. Maar tevergeefs!
Zodra ik de weg van de Swamp-teleporter afging, ontdekte ik dat de doorgang naar de grot nog steeds werd geblokkeerd door een grijze steen, die wordt verwijderd met behulp van een groen apparaat dat in de buurt drijft. En zodra ik deze grijze steen had verwijderd, kreeg ik meteen het tweede deel van de zoektocht! Blijkbaar is het belangrijk om deze kant op te gaan, en niet anders. Zonder die steen te verwijderen, begint het tweede deel van de zoektocht niet op de tweede of derde echte dag.
Gelieve dit toe te voegen aan uw bericht. Ik denk dat het voor velen nuttig zal zijn.
Ik zou screenshots bijvoegen, maar ik weet niet hoe
Fijne dag allemaal!))
Bedankt! Inderdaad, de zoektocht begon pas na de open doorgang.
bedankt, we zullen de walkthrough binnenkort updaten. we schreven helemaal aan het begin over de grijze steen, maar misschien moet je elke dag door die passage gaan. screenshots kunnen per link worden bijgevoegd door ze te uploaden naar een service voor het delen van bestanden. ook een fijne dag ^^
Bedankt)
Helemaal aan het begin staat er over de noodzaak om de grijze doorgang te openen 🙂
Op de tweede dag maakt het niet uit waar je naar het kamp gaat, het is belangrijk dat de tunnel tussen de baai en het moeras open is
Blijkbaar waren er kameraden zoals ik die hier geen belang aan hechtten) Daarom vond ik het belangrijk om deze steen aan te geven als reden voor het niet plaatsvinden van de zoektocht)
Bedankt voor je werk)
Bedankt voor de lieve woorden 🙂
2 taak wordt actief als je de grot binnengaat, waarvan de ingang zich in het moeras van Asirattravan bevindt
De tweede taak in het toevoegingsproces 🙂