We kijken naar sleutelposities en hoofdrichtingen. Weer een poging van VG om "historisch" te maken. Laten we uitzoeken wat eruit is gekomen.
Hallo tankers! Met jou Wotpack en een recensie van de nieuwe kaart "Tel Zeppelin" in World of Tanks. Het dankt zijn naam aan het luchtgevecht van luchtschepen, dat ooit (1928) de grootste en meest geavanceerde ter wereld werd. Er komen nieuwe locaties naar het spel, maar er zijn nog maar twee slots om ze te blokkeren. Er worden momenteel nog drie kaarten parallel ontwikkeld:
- tropisch eiland "Eiland"
- uitgestorven "Ravijn"
- haven "naamloos"
Nieuwe winterlocatie formaat 1000x1000 traditioneel weerspiegelt het de kaarten die al in het spel zitten: visueel lijkt de kaart op Lassville (dezelfde 2 hoofdrichtingen en water in het midden), de industriële zone met zijn hangars, de spoorbrug over de rivier van Live Oaks, en natuurlijk Redshire met zijn luchtschip.
zone 1
Hier in het centrum is een vernield luchtschip, een verwoest gebouw en kleine heuvels. Allereerst zal het hier samenkomen LT и некоторые ST met een sterke koepel en UVN, en achter hen zullen ze worden gedekt door tankdestroyers, die klaar staan om iedereen te straffen die ook maar een klein beetje uit zijn schuilplaats komt.
Over het algemeen lijkt de situatie erg op de gang van zaken op de Calm-kaart, met het enige verschil dat het niet nodig is om ergens heen te gaan.
zone 2
Op deze plaats bevinden zich gesloten hangars van Zeppelins (luchtschepen met een star systeem). Klassieke stootplek strengen и aanvalstankdestroyers met 1-1 schermutselingen: aan iemands kant zal er goud zijn, de VBR is gunstig voor iemand en het zal mogelijk zijn om de geschutskoepel te richten, en iemand zal gewoon de landmijnen laden.
Het is handig om op te merken een groot aantal taluds waarmee je de romp en tank kunt verbergen met een torentje, en dienovereenkomstig schietschade. Dus de hangars zijn bevorderlijk voor positionele schermutselingen.
zone 3
Opgedragen aan liefhebbers van struiken en stenen, die het liefst de hele strijd aan de basis staan. Dit de zone is gericht op bush-apparatuur (zonder pantser) en met goede nauwkeurigheid. Als de geallieerden door de richting in zone 2 duwden, bleef je achter zonder schietschade. In het tegenovergestelde geval moet men bij het eerste licht de linie vasthouden en dekking zoeken, omdat de artillerie daar al naartoe wordt gebracht.
zone 4
Nog een open stuk terrein dat ideaal is voor middelgrote tanks. UVN is hier doorslaggevend en een sterke toren bespaart meer dan eens kostbare duurzaamheidspunten. Over het algemeen is de gameplay hier bijna volledig vergelijkbaar, evenals op Live Ox, en de site is geweldig voor "ololo rush" en "turbach".
Resultaten van
Elke nieuwe kaart is als een verademing, maar het systeem is niet foutloos en het komt voor dat je 's avonds in 15-20 gevechten meerdere keren 2-3 kaarten kunt raken en één keer op de rest.
Tot nu toe heeft de Graf Zeppelin-kaart geen enthousiasme veroorzaakt bij de spelers, omdat het in wezen verblind was voor degenen die al in het spel zaten. Tegelijkertijd zijn velen in de war door de voorwaarden voor het verdedigen van de basis, dit is een duidelijk voordeel voor degenen die zichzelf zullen verdedigen. Wat heeft het dan voor zin om richtingen te bestormen en te winnen, als je bij de uitgang van elk van hen een plop van PT's of kunsten "in het gezicht" kunt krijgen.
Schrijf in de comments wat je hiervan vindt. Tot nu toe bevindt de kaart zich in de supertestfase en staan de ontwikkelaars open voor de mening van de spelers op het forum.
abonneer op het kanaal👇, en we garanderen meer interessante en nuttige informatie in je feed.