Ghostrunner is een nieuwe game die een rol biedt cybernetische ninja, voormalig rechter en beul in Dharma stad. Als gevolg van bepaalde omstandigheden bevindt het zich onderaan en zal het zijn weg naar boven vinden.
Een van de drie bazen die hij tegenkomt Lopende schaduw, is Hel - de meester van de katana. Ze zal niet gemakkelijk te verslaan zijn, maar als je weet hoe ze beweegt en wat ze gaat doen, valt het gevecht mee het zal makkelijker worden.
We zullen je vertellen hoe je moet handelen bij een botsing met Hel.
Kort over het gevecht met de baas
Elke speler die ver genoeg is gegaan in de verhaallijn komt de eerste baas tegen en wordt wanhopig. Hel lijkt best complex, omdat het de Running Shadow met één treffer kan doden.
Haar gezondheid is voldoende vier slagen speler, en na elk van hen zal ze naar een ander platform springen en gebruiken afstandsaanvalom de ninja te doden.
Als u het gedragspatroon en het aanvalspatroon begrijpt, kunt u tegengaan zwaardmeesterdie Mara stuurde om zichzelf te beschermen.
Tactiek tegen Hel
Aangekomen bij de enorme arena merkt de speler een landing op ninja-meisjes. Ze valt hem aan, waarna er een korte dialoog is.
Dan is het eerste wat de speler moet doen, naar toe gaan блок. Je moet vijf treffers wachten voordat Hel's uithoudingsvermogen is uitgeput en zal verschijnen aanval venster. Nadat ze naar een ander platform is verhuisd en begint val de speler aan met de speciale vaardigheid Splash. Op het moment van impact in de vorm van een bewegend kruis, moet je ontwijken door van het ene nummer naar het andere te springen.
Nadat Hel de helft van haar gezondheid heeft verloren, wordt ze agressiever. Hier moet je langer in het blok blijven. In plaats van vijf slagen zijn nu zeven, en het venster wordt kleiner, maar je kunt het nog steeds raken en haar raken met je aanval.
Nu de speciale slag werd een lijn, waardoor het nog gemakkelijker wordt om te ontwijken. Het belangrijkste is om de omgeving en rails te gebruiken om bij Hel te komen. Na de laatste aanval staat het open voor laatste zwaardstoot.
Als haar gezondheid helemaal op is, verliest ze haar zwaard, dat Run Shadow oppakt. De vijand stort zich in een wanhopige aanval, maar "Schaar' zette haar scherp op haar plaats. Haar hoofd wordt een bron om te ontvangen "Plons» - een nieuwe vaardigheid voor de speler, waarmee ranged wordt veel makkelijker.
Na het gevecht met Hel kunnen fans hun reis voortzetten door de cyberpunkwereld van Ghostrunner op weg naar Mara, Keeper of the Keys, die de Running Shadow moet vernietigen.