Als onderdeel van The Game Award 2023 was dit een van de meest indrukwekkende nominaties "Best ondersteunde spel", wat leidde tot de overwinning voor een project waarin velen het vertrouwen hadden verloren na een teleurstellende release. Bij TGA titel van beste van 2023, waarvoor hij onder meer “vocht” Genshin Impact, ging naar een project met een even indrukwekkende schare fans - Cyberpunk 2077. Maar niet zonder reden, want dit jaar kreeg het computerspel van CD Projekt RED niet alleen een grote toevoeging "Spookvrijheid", dat het verhaal van hoofdpersonage V voortzet, maar ook veel in-game veranderingen kende met de release van global patch 2.0.
Ondanks het feit dat HoYoverse het hele jaar in ontwikkeling is geweest en het CDPR-project slechts enkele jaren na de release van het hoofddeel zo'n grote update kreeg, verloor Genshin Impact toch de titel van “Best Supported Game of 2077” aan Cyberpunk. 2023.
En, zoals het voor veel spelers lijkt, is het verdiend, aangezien het geesteskind van het Poolse gamingbedrijf radicaal is veranderd en een enorm pakket aan extra functionaliteit heeft gekregen waar Cyberpunk 2077-fans op hebben gewacht sinds de release van de titel. Zo veranderde de game in een echt “snoepje” waar ik nog een keer naar terug wilde keren om persoonlijk te genieten van de opnieuw ontworpen mechanica die van invloed is op wapens, de vaardighedenboom, het vechtsysteem, enzovoort.
Lees verder:Deel uw mening over het evenement opmerkingen. Hadden ze verwacht dat Genshin Impact zou winnen, zijn ze blij voor de fans van Cyberpunk 2077, dat in 2023 opnieuw voor veel ophef zorgde. Volg de publicatie van ander interessant nieuws in speciaal gedeelte van onze website.
Kijkend naar hoe Genshin zich ‘ontwikkelt’ en hoe de ontwikkelaars hun Chinese kern op de spelers en hun spel leggen, wordt het duidelijk dat de overwinning niet naar een spel zal gaan waarin het zonder donaties heel triest is. En doneren maakt het er niet veel leuker op...
Spaanse schande, ik weet niet wie die mensen zijn die de overwinning van de Communistische Partij verdiend vinden. En zelfs als je de blusser niet pakt, waren er verdomd de laatste 14, te oordelen naar de schermafbeelding.
Een welverdiende overwinning, als je bedenkt hoe goed de ontwikkelaars het afgelopen jaar aan de game hebben gewerkt. En de DLS bezegelt alleen de overwinning.
In feite hadden we vanaf het allereerste begin moeten werken en geen ruw product op de markt moeten brengen, terwijl we tegelijkertijd onze partners aan de kant zetten en bonussen voor onszelf uitschrijven. En nu de helden. Nou ja, mensen hebben, zoals altijd, een te kort geheugen. Echt Spaanse schande.
Of is het misschien helemaal geen stuk stront dat moet worden vrijgegeven?
Nou, wat voor onzin heb je geschreven, het is gewoon briljant: geef een grof stukje code vrij dat als een gek werkt. Repareer het dan na drie jaar en win de beste ondersteuning, ja. Of was het misschien nodig om het spel normaal uit te rollen op RELEASE? Ik zal niets zeggen over Apex, maar alle drie de genomineerden die na KP 3 naar de nominaties gaan, hebben zich het hele jaar door ontwikkeld en hebben er niet dom genoeg voor gezorgd dat een op de een of andere manier werkende game er normaal uitzag.
in de finale kwamen ze een jaar lang niet uit, behalve slechte patches zonder inhoud en het grootste deel van het publiek zakte weg naar 7.0, wat pas over een jaar zal zijn
Daarom geven we een prijs aan onzin die simpelweg in de release-status is gebracht. De enige onderscheiding die KP verdient is ‘de shit van de afgelopen jaren’.
Niet gespeeld, geen sterren. De game is nu ongeveer een jaar in goede staat en na de DLC werd hij nog beter
Of fanboys mogen geen hoofdrol spelen. Maar zelfs als je fantasieën als waarheid worden geaccepteerd, heeft het ruim twee jaar geduurd voordat het spel in menselijke vorm werd gebracht. Nou, ik geef je een staande ovatie.