Tijdens het zomerevenement "Zomer! Draken? Sprookje!" in update 4.8 voor Genshin Impact je kunt enkele van de personages ontmoeten die aan het evenement deelnemen. Na het voltooien van de verhaallijn zijn de helden in de buurt en bespreken ze verschillende onderwerpen waarmee je een specifiek personage of de overlevering van het spel beter kunt begrijpen. Soms bevinden ze zich op niet voor de hand liggende plaatsen, dus het kan moeilijk zijn om ze te vinden.
In deze gids vertellen wij u wie en waar u elkaar kunt ontmoeten in de “Zomer! Draken? Sprookje!". We zullen ook de exacte locaties van de personages en de onderwerpen van hun gesprekken aangeven.
Locatie van alle personages in het Summer, Dragons, Fairy Tale-evenement in patch 4.8 op de kaart
В eerste dag evenement kan alleen worden gevonden Nijl en enkele papieren dieren die bij de taak betrokken waren. Je vindt ze op de startlocatie genaamd Forest of Blessings, gelegen in het oosten van Simulanka.
in tweede in het spel dag evenementen waar Nijl naartoe zal verhuizen Navi naar de Constellation Capital, gelegen in het centrum van Simulanka. Daarnaast vind je in het stadsgebied een aantal groepen speelgoedmannen die al bekend zijn van de evenementen.
Op derde dag op de Broken Sea-locatie kun je de Treasure Lover ontmoeten, met wie je je pad kruiste in de verhaallijn.
Met uitvoering nawoorden Op dezelfde manier zullen er deze keer nieuwe personages op de Simulanka-kaart verschijnen Fischl en Oz. Bij bepaalde ontwikkelingen in Fontaine vind je Esnor en Roselle.
Tegelijkertijd na de missie "Donker tekstueel mysterie" in Teyvat kun je Navia, Tiori en Clorinda in Fontaine ontmoeten in verschillende bedrijven, Zwerver en de Nijl bij Sumeru, en ook kiraru in Inazuma.
Waar vind je karakters in de zomer! Draken? Sprookje!" in Genshin Impact
Om personages op sommige locaties te laten verschijnen, moet je eerst de verhaalmissie voltooien. Elke twee dagen verschijnen er, afhankelijk van de personages in de zoektocht, helden op verschillende plaatsen, dus het is belangrijk om onmiddellijk met de gewenste held te praten voordat je de volgende missie voltooit.
Nilou (1 daad)
Na het voltooien van de eerste verhaalzoektocht van het evenement "Het verhaal begint in een bos waar geen regen valt" ga naar de taverne in het oosten van het Forest of Blessings. Niet ver van de brug die naar het huis leidt, zie je Nila, Padisara en Almond een gesprek voeren over leren dansen. De beroemde danseres uit Sumeru belooft de jonge hamster een paar bewegingen te leren en nodigt opa Almond uit om mee te doen.
In de buurt van de onlangs geopende taverne kun je ook enkele dieren vinden die aan de taak hebben deelgenomen. Onder hen zijn Chestnut en Ginkgo, die de dans van Nilou bespreken, en de alpaca Citrus met de kikkers Clapper en Brook, die zich verheugen over de terugkeer van de drankjes.
Navya en Nilou (Act 2)
Met voortgang door de plot van het sprookjesland, namelijk na het einde van de tweede taak van het evenement "Ze volgen de sterren", in de Constellation Capital kun je Nilou en Navia ontmoeten. Gebruik de teleporter op het kasteeldak en ga naar het platform in het noorden van de Astral Garden.
Als je met ze praat, zul je zien hoe Navya Nila overhaalt om mee te rijden op de magische trein, die uiteindelijk besluit haar angst voor zo'n zeldzaam moment te overwinnen.
Montagne en Bizerte (Act 2)
Na het voltooien van de tweede verhaalmissie "Ze volgen de sterren" keer terug naar de Constellation Capital om Bizerte en Montagne te ontmoeten. Een paar speelgoedmannen staan iets ten oosten van de centrale stadsteleport, vlakbij de trap. Het hoofd van Spina di Rosula Simulanca Bizerta zal wachtkapitein Montagne vragen wie hij kan helpen volgens Navia's advies.
Cappet, Boborano, Albizzi (tweede bedrijf)
Zodra je de wereldmissie hebt voltooid "Opmerkingen over de geschiedenis", keer terug naar het eiland ten zuiden van de hoofdstad en ga in de grot naar de plaats waar je interactie hebt gehad met de mechanische sleutel. Tijdens het gesprek met Cappet, Boborano en Albizzi zal Kirara zich bij het gesprek voegen en zijn wens uitspreken om niet langer de hun toegewezen rollen te vervullen. De figuren zullen hierop reageren met een reeks wijze woorden.
Schatliefhebber (Act 3)
Na voltooiing van het derde deel van het hoofdverhaal "Tot het einde van de wereld" ga naar de teleport op het centrale eiland van het Broken Sea-territorium.
Ga naar het naburige eiland en zweef van de rand van de aarde naar de laatste laag en ga dan naar het zuiden. Zodra je de houten glijbaan ziet, draai je richting de stapel houten speelgoed.
Bij de ingang van de spleet ligt een speelgoedbom. Neem het mee en ga dan naar binnen. Plaats hem op het laatste blok, na een paar seconden ontploft hij en opent een doorgang voor een groep speelgoedmannen.
De schatzoeker uit het hoofdverhaal van Simulanka staat op een houten platform en begraaft zorgvuldig schatten tussen kleurrijke blokken. Tijdens het gesprek zal hij zijn passie delen en de belangrijkste reden onthullen waarom hij op dit eiland is aangekomen.
Roselle en Esnor (epiloog)
Voltooi de zijmissie "Naar de vuurtoren of in de verte"en praat dan met Esnor en Roselle. Je vindt beide speelgoedmannen op dezelfde schommel in het oosten van het eiland bij de Broken Sea Lighthouse.
Ze zullen vragen stellen over de buitenwereld, waarop je kunt antwoorden:
- Ja. IN grote wereld er gebeuren veel nieuwe en interessante dingen.
- De wereld binnenin niet zo slecht.
Als u selecteert Eerste lijn, dan besluiten ze na een tijdje om op reis te gaan. Begin met het voltooien van de missie "Donker tekstueel mysterie" en rond de fase "Ga naar Daena's House" keer je terug naar hetzelfde punt. In plaats van bekenden vind je op een van de stoelen een brief van Esnor.
Ga naar Fontaine naar de alchemietafel en aan de andere kant van de toonbank zul je merken dat er pop-upvensters met zinnen zijn verschenen boven de dozen met de klok en de doos. Roselle en Esnor besloten uiteindelijk de wereld te verkennen en begonnen hun reis vanuit de Hydro-regio.
Fischl en Oz (epiloog)
Voltooi het Simulanka-verhaal en voltooi de zoektocht "Nawoord", waarna je ook Fischl en Oz kunt vinden. Ga vanaf de meest zuidelijke teleport van de Broken Sea noordwaarts naar de rand van het eiland.
Praat achter de speelgoedkraan op de weg voor de klif met de prinses van de veroordeling en haar raaf van de nacht. Fischl zal beginnen te zeggen dat ze Oz altijd als iemand anders dan een bekende heeft beschouwd, terwijl hij haar zal onderbreken en beloven er altijd voor haar te zullen zijn.
Nilou (epiloog)
Gebruik de zuidelijke teleport van de stad Sumeru, ga voorbij Katerina, sla linksaf langs de smederij en door de gang kom je bij de Grand Bazaar. Daarbinnen ga je weer naar links en op een groot podium kom je Neelu tegen, die meespreekt met de kikker Beek en de eekhoorns Almond en Padisara. Dieren uit Simulanka ontmoeten de lokale hond, Swoof.
The Wanderer en Nahida (epiloog)
Reis naar het oostelijke teleportatiepunt in Sumeru City en ga naar het westen om de Academie binnen te gaan. Links achter de fontein bevindt zich Nahida, waarbij hij zich afvraagt of de Reiziger echt al die tijd vermist is vanwege zijn nieuwe vriend, Mini-Durin.
Navia, Clorinda en Tiori (epiloog)
Op de bovenste verdieping van de stad in het oostelijke deel van de Cours de Fontaine, vlakbij het huis Tiori vind haar aan tafel met Navya en Clorinda. President Spina di Rosula zal haar vrienden vertellen over haar reis door haar koninkrijk en, door hem geïnspireerd, aanbieden een muziekdoos te kopen.
Kirara (epiloog)
Gebruik de Inazuma City-teleporter en ontmoet Kirara net ten zuiden van de Adventurer's Guild, vlakbij de straatkiosk. Nekomata deelt graag haar mening over een comfortabel pak, het nieuwste avontuur en vertelt over persoonlijke plannen voor de toekomst - als iemand van Simulanka naar Teyvat gaat, zal zij als gids voor hen optreden.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen de locatie van de personages te achterhalen na het 4.8 zomerevenement Genshin Impact. Lees de hoofdgids op hoofdartikel van het evenementom eenvoudig alle inhoud te sluiten.