Na de upgrade speelde dit voertuig willekeurig en kreeg het een publiek van fans, omdat het perfect vuurkracht, mobiliteit combineert en tegelijkertijd kan tanken.
Hallo tankers! Met jou Wotpack en een review van de Zweedse zware tank level 10 Kranvagn in World of Tanks. Veel gamers begonnen het na patch 1.5 een beetje anders waar te nemen. De tank kreeg verbeterde kenmerken, hoewel het magazijn is afgenomen, maar in plaats van de gebruikelijke 400 eenheden, begon eenmalige schade met één granaat 440 te nemen bij succesvolle penetratie rivalen op stadsplattegronden, en zodra willekeurig behaagt met terrein met een opluchting, ze tanken perfect met een toren.
TTX Kranvagn
De belangrijkste concurrenten van deze tank kunnen met recht worden beschouwd T57 Zwaar и AMX50B, zij zijn het die in eerste instantie moeten worden vergeleken, maar het zal niet minder interessant zijn om een parallel te trekken met de andere 10. Het wapen is nogal eigenaardig, dus de succesvolle resultaten van alle aankomende veldslagen zijn direct afhankelijk van de vaardigheden van de gamer, die de Zweedse tank zal krijgen, die er al in is geslaagd om Bijnaam "Kraan".
Vuurkracht
Vergeleken met Tier 10-voertuigen die zijn uitgerust met een laadmechanisme voor vaten Kranvagn heeft een goede eenmalige schade van 440 eenheden. De trommel is verkleind om drie projectielen te passen, voor mensen die de vaardigheden van het spel hebben, heeft dit geen invloed gehad op de productiviteit van de strijd. Maar nu kun je niet vertrekken om een 8-ku te krijgen met eenheden op volle sterkte, je hoeft alleen maar te vertrouwen 1320 schade, in het gunstigste geval.
Mengtijd is 2.4 seconden, maar het is beter om niet af te stemmen op snel schieten op de tegenstander, omdat elk projectiel in de trommel 2.7 seconden nodig heeft om te worden verzonden. Volledig opladen gaat behoorlijk snel, in 21,05 seconden, dit komt door de minimale drie schelpen in de winkel. Zeer tevreden elevatie hoeken, tanken op het terrein is erg comfortabel, ze zijn -12/10.
Vitaliteit
De reservering van de toren wekt pas vertrouwen op het moment dat je naar de geest kijkt, de frontale projectie behoorlijk terugkaatst, er is praktisch geen kans om het in het voorhoofd te breken, en nog meer van onderaf. Maar landmijnen en artillerie kunnen voor overlast zorgen, dus vergeet dat niet.
Dit is een potentieel gevaar voor het succesvol indammen van een doorbraak met de sterkste en meest terugkaatsende toren. Hoewel de sterkte-indicatoren in 2000 eenheden zijn minimaal, de koffer kan niet bogen op grote aantallen, het is karton 90/70/37, het is beter om het constant achter dekking of terrein te verbergen en een ondoordringbare toren te gebruiken.
Mobiliteit en intelligentie
Hoewel AMX50B veel beter qua parameters, maar de Kranvagn-tank kan vrij snel van positie veranderen, omdat hij in feite veel lichter is dan de andere drummers van niveau 10, gewicht is 44,8 ton.
Alleen de toren faalt, hij draait nogal langzaam, dit komt door een goede bepantsering.
De beoordeling zal de spelers van streek maken, maar deze nuance kan worden gecorrigeerd met behulp van speciale apparatuur, vóór de installatie heeft de tank slechts 390 meter. Het communicatiebereik is veel hoger dan dat van level 10-drummers 850-meters. De tank is ontworpen voor close combat, dus stealth is, net als alle TT's, zo laag mogelijk, 2,62% in beweging en 5,3% in stilstand.
Voor- en nadelen
Kranvagn heeft de sterkste toren in het spel, zelfs de E-100 met zijn "wangen" kan het resultaat niet laten zien 350-400 mm met reductie als een Zweed. Naast deze kenmerken van technologie is het onmogelijk om de minnen niet te noemen, omdat ze ook aanwezig zijn, zou je alle punten in meer detail moeten begrijpen.
Voordelen:
- snel herladen van de trommel.
- elevatie hoeken
- goede topsnelheid
- vrij snelle convergentie.
Nadelen:
- slecht beschermd lichaam.
- lage penetratie "goud".
- minimale vliegsnelheid van sub-kaliber projectielen.
- slechte recensie.
De bemanning bestaat uit drie personen, dus de taken van de lader en radio-operator vallen op de commandant, wanneer hij gewond raakt, wordt de tank dubbel hulpeloos en dergelijke incidenten met de belangrijkste in het gevechtsvoertuig komen vrij vaak voor. Als de strijd voortduurt, voelt elke speler het gebrek aan granaten, die zijn er alleen 48 stukken, als je niet de hele rol loslaat met een "blind", gebeurt dit natuurlijk niet.
Apparatuur voor Kranvagn
Voor het meest comfortabele spel op Kranvagn, zou je slechts drie modules moeten installeren:
- Verbeterde ventilatie (in profielsleuf).
- Verticale stabilisator.
- Verbeterde draaimechanismen.
Als kunst erg vervelend is bij het spelen vanaf een positionele toren, dan kun je zetten Anti-fragmentatie voering, dan zullen alle pogingen om de speler door artillerie uit een goede positie te slaan niet zo effectief zijn. Maar dan neemt het opnamecomfort en de dynamiek af. Tegelijkertijd geven sommige spelers er de voorkeur aan hun mobiliteit te verbeteren met Turbocompressor (maar dit is alleen voor een gepompte bemanning en giekventilatie).
Opleiding van de bemanning
Het is noodzakelijk om te beginnen met het correct toewijzen van vaardigheden aan alle teamleden, de productiviteit van de strijd zal hiervan afhangen naarmate de vaardigheden zich ontwikkelen, de beste optie zou zijn:
Brandbestrijding kan worden beschouwd als het zesde voordeel, aangezien de motor van de tank open staat en het pantser van de romp niet bestand is tegen grote kalibers en artillerievuur. Bovendien kunt u hiermee de brandblusser veilig van apparatuur verwijderen en vervangen door een nationaal gerecht voor + 6% aan bemanningsvaardigheden.
Uitrusting selectie
Ervaren gamers gebruiken "doprantsoenen" in plaats van een brandblusser, maar beginners zouden dit niet moeten doen, een standaardset zou er ongeveer zo uit moeten zien:
- Reparatieset.
- Huisapotheek.
- Brandblusser (bij voorkeur automatisch).
Als er geen vertrouwen is in een snelle reactie tijdens een intens gevecht, dan kun je gebruiken grote sets. De munitielading is maximaal geladen, er zijn misschien niet genoeg granaten tot het einde van het gevecht, ze kunnen 48 stuks pakken.
Hoe Kranvagn te spelen
TTX met de aanbevolen configuratie:Het is noodzakelijk om terughoudendheid te tonen en te proberen je te gedragen als een ondersteunende tank, maar je mag de kans om eenzame vijandelijke tanks te krijgen niet voorbij laten gaan. Drie projectieltrommels laden vrij snel op, zodat je met succes achter dekking kunt terugkeren en een minimum aan duurzaamheidseenheden verliest, dus je moet handelen op stadsplattegronden.
Zodra Kranvagn toeslaat opluchting land willekeurig hij heeft geen gelijke, je hoeft alleen maar de juiste positie te kiezen om niet de hele strijd stil te staan. Als je de juiste dekking hebt gevonden, hoef je niet bang te zijn voor een doorbraak, vooral als er PT-ondersteuning van achteren is, zal de tegenstander gewoon op zoek gaan naar andere manieren, en op dit moment zullen de bondgenoten door de richting duwen. Het lichaam moet achter dekking worden verborgen, anders kunnen er problemen ontstaan, zelfs als je in de top tegen 8 niveaus speelt, is doorbreken onvermijdelijk met onhandige acties. Dankzij uitstekende verticale richthoeken kun je veilig tanken en schade aanrichten, terwijl je langzaam achter de heuvel vandaan komt.
Korte samenvatting
Kranvagn is een van de tier 10-tanks om te spelen, waarvoor ervaring vereist is, het zal voor een beginner moeilijk zijn om de kansen en het moment te berekenen om met succes in te breken. Met een trommel voor drie projectielen is het gemakkelijk om tegenstanders op te pakken, vooral met zulke eenmalige schade, zelfs als een projectiel de grond raakt of afketst, kun je een doelwit vernietigen met 880 HP. Je hoeft alleen maar de minikaart te volgen en op tijd moed te tonen, dan zul je genieten van het spelen van dit voertuig, vergeet het belangrijkste voordeel niet, de toren is erg sterk, je moet hem tanken.
De Zweedse tank is behoorlijk dynamisch, het spel erop kan niet saai worden genoemd, maar om een positief resultaat te behalen in gevechten, moet je wennen aan gevechten op korte afstanden. Je moet niet rekenen op snelle schoten, want de herlaadtijd tussen projectielen is 2.7 seconden, wat wat ongemak kan veroorzaken bij het proberen de vijand op de ijsbaan te zetten. Het is beter om de hele tijd schade aan te richten in plaats van te proberen mooi te spelen, 440 na een pauze kan genoeg zijn om de tegenstander bang te maken en de flank af te houden.
Videorecensies
https://youtu.be/z8zAlv2QaoM