Cheats voor starfield - combinaties van codes voor het activeren van console-opdrachten voor onsterfelijkheid, geld, wapens, verbeterde gezondheid en energieregeneratie, oneindige zuurstof, het verhogen van het vaardigheidsniveau tot het maximum in één "klik" en nog veel meer. Deze voordelen worden zonder problemen bereikt als u de juiste opdrachten invoert, evenals item-ID's voor sommige cheatcodes.
Uit de gids leer je hoe je cheatcodes in Starfield gebruikt en de console activeert. Hieronder vind je een volledige lijst met codes voor wapens, munitie, God-modus, vaardigheden en een onbeperkte voorraad geld.
Inhoud
Hoe de console in Starfield in te schakelen
Laten we eerst eens kijken hoe we de ontwikkelaarsconsole in Starfield kunnen openen op een computer en Xbox Series X / S.
а
De ontwikkelaarsconsole in Starfield wordt op dezelfde manier geopend als andere Bethesda Game Studios-projecten - door door op de tilde-toets te drukken [~/Yo] tijdens het spel. Het paneel wordt weergegeven in de linkerbenedenhoek van het scherm.
Combinaties worden op hun beurt in een speciale regel ingevoerd. De commando's worden bovenaan geplaatst en vormen een kolom, de belangrijkste cheatcodes waarin de extra codes worden gescheiden. inscripties vergezeld van woorden ingeschakeld uitgeschakeld. Dit is nodig zodat de gebruiker begrijpt welke cheats actief / uitgeschakeld zijn op het moment van het spel.
Op Xbox
Console inschakelen op Xbox Series X/S onmogelijk, dat ook is overgenomen uit andere games.
De beste console-opdrachten en cheats in Starfield (de handigste)
De handigste codes zijn de volgende opdrachten:
- TGM - "God"-modus: het personage wordt onkwetsbaar en het wapen verbruikt geen munitie meer.
- schakel de onsterfelijke modus in - vereenvoudigde "God"-modus: gezondheid, zuurstof en energie kunnen afnemen, maar nooit nul bereiken.
- tim — de gezondheidsbalk van het personage zal nooit naar nul dalen.
- psb — het personage is begiftigd met alle beschikbare vaardigheden.
- speler.additem 0000000F *bedrag* - voeg het gewenste geldbedrag toe aan het saldo.
- t detecteren - perfecte “Stealth”: vijanden en andere NPC's kunnen het personage niet detecteren.
- tcai - gevechts-AI let niet op het personage.
- tcl — “Phantom”-modus: het personage kan door muren en andere objecten heen gaan.
- TFC - "Gratis camera"-modus: schakelt de camerabinding aan het personage uit.
- killall - doodt alle NPC's in de buurt/op de locatie.
- kah - doodt alle vijanden in de buurt/op de locatie.
- speler.setlevel(x) - verhoogt het niveau van het karakter naar de waarde aangegeven onder "x".
- speler.additem 0000000А (X) — voegt het aantal digitale pieken (digipicks) toe, aangegeven onder “x”.
Alle Starfield-cheatcodes
Hieronder staan alle cheats en console-opdrachten voor Starfield. Voor het gemak zijn ze in groepen verdeeld.
Handige cheats
De cheats in de onderstaande lijst zijn bedoeld om het in-game proces te vereenvoudigen:
- tm — schakelt het gebruikersinterfacemenu in of uit.
- geslachtswisseling - Verandert het geslacht van het personage naar het tegenovergestelde.
- toonmenu slaapwachtmenu — opent het slaap/standby-menu.
- showlooksmenuspeler 1 - Opent het menu voor het maken van personages, zodat je het uiterlijk opnieuw kunt configureren en een naam, achtergrondverhaal en karaktereigenschappen kunt selecteren.
- inv — toont een lijst met items in de container/NPC.
- 'disable' — verbergt het geselecteerde object.
- in staat stellen - annuleert het effect van het console-commando "uitschakelen".
- openen ID — opent de geselecteerde deuren of containers.
- speler.additem (item-ID) (x) - voegt het opgegeven artikel in de hoeveelheid aangegeven onder "x" rechtstreeks toe aan de "Inventaris".
- player.placeatime (item-ID) (x) - verplaatst het opgegeven item naar de hoofdpersoon in de hoeveelheid aangegeven onder "x".
- (referentiewapen-ID).amod (modificatie-ID) - installeert de gespecificeerde wijziging op het referentiewapen (referentiewapen) dat op het personage is uitgerust.
- (referentiewapen-ID).rmod (modificatie-ID) - verwijdert de gespecificeerde wijziging van het referentiewapen dat op het personage is uitgerust.
- uitrustingsitem (item-ID) - rust het geselecteerde personage (NPC) uit met het opgegeven pantser of wapen.
- speler.additem 0000000F 0000000A *nummer* — hoofdsleutels (digipicks).
Valsspelen voor geld (credits)
Momenteel is er slechts één code voor geld in Starfield, die een bron kan worden van onbeperkte hoeveelheden in-game valuta.
Team | beschrijving |
---|---|
speler.additem 0000000F(x) | Voeg het aantal studiepunten (credits) toe, dat staat aangegeven onder "x". |
Voorbeeld van invoer: player.additem 0000000F 500000 - Ontvang 500 credits.
Cheats voor speurtochten
Games van Bethesda Game Studios zijn niet zonder bugs, en Starfield is daarop geen uitzondering. Tijdens het passeren van taken kun je verschillende problemen tegenkomen: de onwil van de NPC om te praten, het gebrek aan overgang naar de volgende fase van het verhaal of de secundaire missie, en nog veel meer. Quest-codes helpen deze bugs te verwijderen:
- SAQ - lanceert alle verhaal- en zijmissies.
- caqs - Voltooi alle verhaalmissies.
- showquestdoelen - Toont de ID van de actieve missie.
- getstage (taak-ID) — laat zien in welke fase van de taak u bezig bent.
- setstage (taak-ID) (x) - hiermee kunt u naar de fase van de taak springen, die wordt aangegeven onder "x".
- movetoqt (taak-ID) — overdrachten naar de laatste fase van de missie.
- sqs (taak-ID) - Toont de naam van alle fasen van de missie.
- resetquest (missie-ID) - verwijdert alle fasen van de missie: na gebruik moet je opnieuw het spel betreden.
- player.completequest (missie-ID) - voltooit de missie: vermijd dit commando als je de missieketen voltooit.
- schakel storymanagerlogging in — omvat het loggen van plotpunten.
Karaktervaardigheidscodes
Vaardigheden zijn het belangrijkste element van de ontwikkeling van een spelpersonage, dat 'saai' kan worden vanwege het vervelende nivelleren en de constante behoefte om vaardigheidspunten te verzamelen. Vaardigheidscodes kunnen het proces van het verbeteren van een held versnellen: maak van hem een krachtige vechter of, integendeel, een ongelooflijke kok-boer door een paar karakters in te voeren.
Team | beschrijving |
---|---|
player.addperk (vaardigheids-ID) | Voeg de geselecteerde vaardigheid toe aan het personage. |
player.removeperk (vaardigheids-ID) | Verwijder de opgegeven vaardigheid van een personage. |
Voorbeeld van invoer: player.addperk 002CFCB2 - voegt 1 niveau toe aan het personage. Stealth-vaardigheid.
Codes voor karaktereigenschappen
Eigenschappen vormen de basis van de persoonlijkheid van een held en kunnen een enorme impact hebben op de manier waarop het personage omgaat met NPC's en op andere in-game-evenementen. Als je het proces van jezelf onderdompelen in de open wereld wilt diversifiëren, maar geen nieuwe passage wilt beginnen of het consolecommando "showlooksmenu player 1" wilt gebruiken, dan kunnen eigenschapscodes helpen.
Team | beschrijving |
---|---|
player.addperk (kenmerk-ID) | Voeg de gekozen eigenschap toe aan het personage. |
player.removeperk (kenmerk-ID) | Verwijder de opgegeven eigenschap van het personage. |
Voorbeeld van invoer:player.removeperk 00227FD8 - Verwijdert de introverte eigenschap van een personage.
Cheats voor het verleden van het personage (prehistorie)
Het verleden van het personage is het beroep van het personage, dat aan het begin van het spel onafhankelijk kan worden gekozen. Origin bepaalt bonusstatistieken en beïnvloedt vervolgens enkele verhaalgebeurtenissen.
Met de achtergrondcode van het personage kun je het oude "Verleden" toevoegen of juist verwijderen zonder dat je een "Nieuw spel" hoeft te starten / de consoleopdracht "showlooksmenu player 1" hoeft te gebruiken.
Team | beschrijving |
---|---|
player.addperk (geschiedenis-ID) | Voeg het door jou gekozen achtergrondverhaal toe aan het personage. |
player.removeperk (achtergrond-ID) | Verwijder het aangegeven achtergrondverhaal van het personage. |
Voorbeeld van invoer: player.addperk 0022EC79 - Voegt het Explorer-achtergrondverhaal toe aan de held.
Cheats voor vijanden en NPC's
De onderstaande codes voor vijanden of NPC's kunnen de doorgang van sommige missies aanzienlijk vereenvoudigen: bijvoorbeeld als je vervelende tegenstanders moet doden of, integendeel, een per ongeluk gedood burgerpersonage weer tot leven moet wekken.
- doden — doodt het geselecteerde wezen (elke vijand of NPC die onbelangrijk is voor de plot).
- herleven — wekt het geselecteerde wezen weer tot leven (elke vijand of NPC).
- resetai — werkt het gesprek bij en stelt je daardoor in staat er opnieuw aan deel te nemen (“luisteren”), wat handig kan zijn als de NPC na een bepaalde actie of bug weigert de dialoog met het personage voort te zetten.
Fractiecheats
Facties zijn een belangrijke spelfunctionaliteit die ‘saai’ kan worden als je speelt vanuit stealth, bedrog en de ‘charmes’ van andere dieven. De reden hiervoor zijn gevangenissen: je kunt ze bezoeken als je te vaak in de gaten wordt gehouden door vreedzame NPC's. Het kennen van de factiecode en de factie-ID's kan u echter behoeden voor veel problemen die ontstaan als gevolg van mislukte diefstallen.
Team | beschrijving |
---|---|
player.paycrimegold 0 0 (factie-ID) | U kunt de gevangenis verlaten met behoud van de gestolen spullen. |
Voorbeeld van invoer: player.paycrimegold 0 0 00010B30 - zal de negatieve reputatie van de Crimson Fleet-factie resetten: vrijkomen uit de gevangenis met gestolen items, en ook alle openstaande beloningen voor het hoofd van het personage "sluiten".
Andere codes
Andere consoleopdrachten zijn onder meer de opdrachten die de werking van de interface beïnvloeden en behoren over het algemeen tot de categorie van het beheren van technische problemen:
- ToonHogeMaxHoogte - toont gegevens over max. de hoogte van de huidige resolutie. Wanneer u opnieuw invoert, worden de opgegeven gegevens verborgen.
- DumpPapyrusStacks - voert alle informatie over de "Papyrus"-stapel uit naar het logboek.
- DumpPapyrusTimers - schrijft alle registraties van de "Papyrus"-timer naar het logboek.
- DumpPapyrusLOSEvenementen - begint te schrijven over alle registraties van evenementen "Papyrus" in het logboek.
- DumpPapyrusDistanceEvents - schrijft alle registraties van gebeurtenissen van de afstand "Papyrus" naar het logboek.
- DumpPapyrusPersistentieInfo - Biedt informatie over alle geregistreerde Papyrus-timers, evenementen en afstandsevenementen.
- DumpPapyrusEventRegistraties - Biedt alle "Papyrus"-gebeurtenisregistraties voor het opgegeven object (en script).
- verdichting - start compressie.
- SetSubgraphToDebug - opent "DEBUG".
- Schakel Rumble in - inclusief trillingen. Wanneer het opnieuw wordt ingevoerd, wordt het uitgeschakeld.
- HavokVDBCapture - Gevangen door Havok VDB.
- ToggleNavmeshInfo - schakelt de weergavemodus in en geeft een informatief navigatiegaas weer.
- SpeelSyncAnim - Speelt animatietiming af.
- Formulier instellenBekend - zet een vlag in het formulier.
- SetQuestAliasLogging — maakt het loggen van de “alias” voor de taak mogelijk. Wanneer u het opnieuw invoert, wordt het uitgeschakeld.
- Vindformulier — start het formulierzoekproces.
- StartPapyrusScriptProfiel - begint met het profileren van het "Papyrus"-script.
- StopPapyrusScriptProfile - stopt met het profileren van het "Papyrus"-script.
- StartPapyrusFormProfiel - begint met het profileren van "Papyrus"-scripts in het formulier.
- StopPapyrusFormProfiel - stopt met het profileren van "Papyrus"-scripts in het formulier.
- StartPapyrusStackRootProfile - begint met het profileren van alle "Papyrus"-stapels, te beginnen met een script.
- StopPapyrusStackRootProfile - stopt met het profileren van alle "Papyrus"-stapels, te beginnen met een script.
- TogglePapyrusGlobalProfiler - Maakt mondiale profilering van "Papyrus" mogelijk. Wanneer u het opnieuw invoert, wordt het uitgeschakeld.
- IsolerenRendering - maakt geïsoleerde weergave voor het geselecteerde object mogelijk. Wanneer u het opnieuw invoert, wordt het uitgeschakeld.
- ToggleWaterCurrentGeometrie - Demonstreert de geometrie van de waterstroom. Verbergt het wanneer u het opnieuw typt.
- Actie ondernemen - voert de opgegeven actie uit met het geselecteerde personage.
- StartTrackPlayerDoors - Volgt teleportdeuren die door de speler zijn geactiveerd.
- StopTrackPlayerDoors - Stopt met het volgen van teleportdeuren die door de speler zijn geactiveerd.
- Controleer SpelerDoors - Vergelijkt het door de speler gevolgde pad met de zoektochtmarkering.
- SetInCharge - bevat verschillende cooldowns. Wanneer ze opnieuw worden ingevoerd, worden ze uitgeschakeld.
- gedwongen reset - onmiddellijke reset van het spel.
- ForceCloseFiles - sluit het hoofdbestand en de plug-ins: voordat u naar binnen gaat, is het raadzaam om de voortgang op te slaan en een back-up te maken.
- HotLoadPlugin - laadt/herlaadt de opgegeven plug-in: voordat u deze opent, wordt aanbevolen om de voortgang op te slaan en een back-up te maken.
- Reload - laad het opgegeven Papyrus-script opnieuw.
- Testdoel - controleert het doel van het personage.
- proef kijken - controleert het uiterlijk.
- PushCamera — brengt de camera over naar de "Editor".
- VerplaatsenNaarEditorCamera - schakelt over naar de modus "Camera's" in de editor.
- VerplaatsenNaarEditorSelectie - gaat naar de "Editor".
- Animatiegrafieken opnieuw laden - voert een geforceerde herlaadbeurt uit van de geladen exemplaren.
- Schakel WapenOverlay in - Verandert wapenoverlay.
- TraceAnimationEvents - houdt animatie-evenementen bij.
- ShowMods - toont alle wijzigingen.
- DumpInputEnableLayers - Toont alle gebruikte lagen op de console.
- AttachMod — installeert een mod op een object.
- VerwijderMod — verwijdert de mod van het object.
- SetOutfit - Verandert kostuum.
- Tijd verdoen slaat het opgegeven aantal uren over.
- Linklocaties - Koppelt twee locaties op trefwoord.
- Toon gekoppelde locaties - Toont alle markeringen die aan het opgegeven trefwoord zijn gekoppeld.
- SetLinkedRef — associeert de huidige link met een andere op trefwoord.
- ResetContainer - reset alle of één container.
- SetSceneForDebug - stelt de geselecteerde scène in op "DEBUG".
- VoorladenExterieur - laadt externe gegevens voor de geselecteerde link vooraf.
- Testpad - activeert de functie "DEBUG" om het pad te controleren.
- ToggleControlsOvermatig - schakelt overlay-besturingselementen in of uit.
- dynamische resolutie - Wijzigt de dynamische resolutie-instelling.
- TestLadenMenu - activeert de functie "DEBUG" om het opstartmenu in de opstartstream te openen/sluiten.
- SetPersistLocation - activeert de functie "DEBUG" om een permanente locatie op de link in te stellen.
- SetLocationRefType - activeert de functie "DEBUG" om het type lokale link voor de locatie in de link in te stellen.
- ShowLocData - activeert de functie "DEBUG" om locatiegegevens weer te geven.
- UpdateAwakeSound - vernieuwt de huidige bewustzijnscyclus van het geselecteerde personage.
- scène pauzeren - pauzeert/hervat de pauze van de opgegeven scène.
- Spawn Dupe - maakt een duplicaat van de geselecteerde link.
- ForcePersistent - maakt de link automatisch permanent.
- SpeelActieCamera - schakelt de actiecamera in.
- StopActionCamera - schakelt de actiecamera uit.
- Verander houding - verandert de positie van het personage.
- AuditieWwiseEvent - demonstreert een reeks opdrachten voor het luisteren naar "Wwise" -gebeurtenissen.
- AuditieReverbForm - Activeert met geweld de geselecteerde galmvorm.
- SetWwiseState - stelt de mondiale toestand "Wwise" in.
- BouwAnimatiegegevens - hiermee kun je animatie voor het personage maken.
- SetForceSpeechUitdagingAltijd slagen - activering van permanent succes bij dialoogcontroles.
- SetForceSpeechUitdagingAltijdFail - Activeer permanente mislukking in dialoogcontroles.
- RunMaterialsAnalys — vergelijkt de materialen van de geselecteerde link.
- LinkFullAccount — koppelt uw Bethesda.net-account aan uw spelaccount.
- Is ingelogd - Toont een lijst met spelers die zijn ingelogd op Bethesda.net.
- Haal juridische documenten op - verzamelt een lijst met alle noodzakelijke juridische documenten.
- AccepteerJuridischDoc - Accepteert automatisch juridische overeenkomsten op basis van de identificatie.
- Gegevensbijlage ophalen - verzamelt gegevens uit de profielgegevensbijlage "Bethesda.net".
- Gegevensbijlage verwijderen - verwijdert de Bethesda.net-profielgegevensbijlage.
- UploadKaraktergegevens - Uploadt karaktergegevens als een "Bethesda.net"-profielgegevensbijlage.
- GetAttachmentLeaderboard - verzamelt een lijst van investeringsleiders.
- LaadUnitedData - verzamelt karaktergegevens van het klassemyont en slaat deze op in de cache.
- Maak UnityNPC - Werkt NPC-gegevens bij vanuit de "Unity" cache.
- Volumetrische verlichtingsparameters instellen — stelt volumetrische verlichtingsparameters in.
- workshop starten — gaat naar de modus “Werkplaats” als de speler zich binnen de bouwzone van de werkplaats bevindt.
- SchakelVBlankOptim - Maakt "VBlank"-optimalisatie mogelijk. Wanneer het opnieuw wordt ingevoerd, wordt het uitgeschakeld.
- Zoekwoord toevoegen — voegt het opgegeven trefwoord toe aan de link.
- Zoekwoord verwijderen - verwijdert het opgegeven trefwoord uit hun link.
- SetAmbientParticlesEnabled - omvat omringende deeltjes. Wanneer ze opnieuw worden ingevoerd, worden ze uitgeschakeld.
- Buitenposten verwijderen - verwijdert de geselecteerde buitenpost en alle daarop gebouwde elementen.
- SetESRAMInstellen - forceert ESRAM-afstemming (-1 voor automatische afstemming).
- CallStackTraceDepth - stelt de diepte van de call-stack in tijdens het traceren.
- Schakel GalaxyMode in - Schakelt de Galaxy-modus in. Wanneer u het opnieuw invoert, wordt het uitgeschakeld.
- ToggleStarFieldDebug - omvat "DEBUG", ook wel "Starfield" genoemd. Wanneer u het opnieuw invoert, wordt het uitgeschakeld.
- StelStarFieldCoördinaatSchaal in - stelt de schaal van coördinaten "Starfield" in.
- SetStarSystemScale - stelt de schaal van het sterrenstelsel in.
- VerplaatsNaarPlanet - gaat naar het schip of bepaalt de route aan de loods.
- Stel OrbitSpeedScale in — bepaalt de mondiale schaal van de omloopsnelheid.
- InstantieNamingRegels - exporteert gegevens naar het bestand "INRExport.txt".
- GetOrbisModInfo - Geeft informatie weer met betrekking tot Orbis mod-gegevensbestanden.
- ToggleSceneDebug - Toont de status van "DEBUG".
- SetFarClip - stelt de FarClip-waarde in (-1 om te annuleren).
- ToggleOvertrekken - Maakt opnieuw tekenen mogelijk. Wanneer het opnieuw wordt ingevoerd, wordt het uitgeschakeld.
- Scène opnemen - maakt een schermafdruk.
- LandOnPlanet (hang) - maakt een landing op de planeet, waarvan de naam wordt aangegeven onder "lop".
- TakeOffToSpace - voert een automatische start in de ruimte uit.
- VoorbeeldBodyResources - produceert een voorbeeld van de hulpbronnen van de planeet.
- Voeg kracht toe - voegt kracht toe.
- Verwijder de stroom - verwijdert stroom.
- matlockcapture - voert een Matlock-opname uit.
- ToggleSnapNodeMarkers - Gebruikt automatisch "Matlock" om de opname uit te voeren.
- ToggleSnapNodeMarkers — schakelt ankerknooppuntmarkeringen in of uit.
- StelVoiceType in - stelt het personage in op een ander stemtype.
- VoegWorldSpaceToPlanet toe - voegt wereldruimte toe aan de planeet.
- DebugDataProvider - specificeert een naam voor de gebruikersinterfacegegevens die moeten worden "gedebugd".
- LaadAlle3D — laadt alle 3D-afbeeldingen in de wachtrij.
- PrintAlleMenu's - maakt een kopie van het gehele actieve menu.
- PrintAllInputContext - maakt een stapelkopie van de invoercontext.
- AddPlotToBody — bouwt een route naar het geselecteerde object.
- HerlaadFaceData - herlaadt gezichtsgegevens.
- Stel de zwaartekrachtschaal in — stelt de zwaartekrachtschaal in voor de geselecteerde cel.
- VoorbeeldBlok - geeft een voorbeeld van het blok weer.
- Terreintexturen exporteren - exporteert terreintexturen.
- TerreinGrids exporteren - exporteert terreinmazen.
- Terreinhoogtekaart exporteren - exporteert terreinhoogtekaarten.
- ExportTerrainSplatMap - bestudeert de kaart van het gebied volledig.
- ExportTerrainMaterialIndexMap - exporteert terreinmateriaalindexkaarten.
- Terreinbestanden exporteren - exporteert terreinbestanden.
- UpdateTerrainClipmaps - Update kaarten van het gebied.
- SchakelDebugCamera — schakelt de “DEBUG”-camera om.
- CyclusVorigeDebugCamera - springt naar de vorige "DEBUG"-camera.
- CycleNextDebugCamera - springt naar de volgende "DEBUG"-camera.
- ToggleDebugCameraControls - schakelt tussen de "DEBUG"-camerabedieningen.
- SetImGuiWindowFunctie - activeert het "ImGui"-venster.
- RoepUIEvent aan - activeert een willekeurige gebeurtenis.
- HotReloadUI - Start de UI SWF-bestanden opnieuw.
- SetPosRelativeToRef - voert een scriptfunctie uit om de positie van de geselecteerde link ten opzichte van een andere in te stellen.
- gezichtsref - slaat een extra referentie van het spelpersonage op.
- Genereer NavMesh - genereert een navigatiegaas in de huidige cel.
- LandOnPlanetGeanimeerd - landt het ruimteschip van de speler met animatie.
- nieuw spel starten - Start een nieuw spel in het hoofdmenu zonder gebruikersinterface.
- Geforceerde bloeding - activeert het "Bleeding"-effect.
- LandOnPlanetMarker — verplaatst het personage naar de ingestelde marker op de huidige planeet.
- TestAllePlaneten – begint planeten te testen.
- Lokale tijd instellen - stelt de lokale tijd op de huidige planeet in en werkt indien nodig de kaart van de Melkweg bij.
- Materialen opnieuw laden - herlaadt alle materialen.
- ToggleWorkshopFlyCam - schakelt de modus "Gratis camera" in de werkplaats in.
- TestBiomePlanet - creëert een complete set planeten en plaatst de speler daar.
- SetHavokKinematisch — stelt de kinematische beweging in.
- SetHavokActief - stelt de referentieactiviteit "Havok" in.
- StelHavokLineaireVelocity in - stelt de referentielineaire snelheid "Havok" in.
- StelHavokAngularVelocity in - stelt de referentiehoeksnelheid "Havok" in.
- StelHavokCollisionLayer in - Stelt de botsingslaag "Havok" in.
- SetHavokRagdollWrijving - stelt wrijving "Ragdoll Havok" in.
- Stel HavokParam in - stelt de "Havok"-parameters in.
- StartHavokPartTest - voert de "Havok"-test uit.
- StopHavokDeelTest - stopt de deeltjestest "Havok".
- SchakelDebugText3D in - schakelt de tekst "DEBUG" in het spel in. Wanneer u het opnieuw invoert, wordt het uitgeschakeld.
- ToggleBioOverlay - Schakelt tussen "Bio"-overlays.
- SchakelExperimenteleShaders in - Inclusief experimentele shaders. Wanneer ze opnieuw worden ingevoerd, worden ze uitgeschakeld.
- StelTestPlanetAndBiome in - Zet een experimentele planeet/bioom op voor interne tests.
Cheats die momenteel geen beschrijving hebben (moeten worden gecontroleerd):
SetRace | SpawnTemplateObject | Wissel van skelet |
PrintQuestSceneInfo | Oproepfunctie | OntvangHalloGroet |
Is onkwetsbaar | callQuestFunctie | StelBoneTintRegion in |
BotsingMesh | Bel GlobalFunction | SendDialogueEvent |
HavokWorldStep | ResetInputEnableLayer | Berichten vastleggen |
GenereerBendableSpline | ForceEnablePlayerControls | Toggle Trijuice |
PlaatsFurnitureTester | ResetForceEnabledPlayerControls | Stel huidige drempel in |
DumpConditiesFuncties | GetActorRefOwner | SendAffinityEvent |
ForceDetect | SetActorRefOwner | ForceConditionFormTrue |
Verander het AnimArchetype | HasActorRefOwner | ForceConditionFormFalse |
VeranderAnimSmaak | RecalcInstanceData | LandOnPlanetBiome |
SetAngryWithPlayer | ToggleReferencePose | PlaatsingOnCell |
ForceRepath | ReserveLoc | Controleer BiomeMarker |
ForcePathFailure | SetGeoogst | VoorbeeldPatroon |
DumpFormLijst | vuurbevestigen | SetHavokDynamisch |
Bericht afdrukken | SchakelActorPackage uit | Stel HavokLOD in |
ToggleMetricViewer | StopBatchbestand | Toon HavokRagdoll-waarden |
VoegDebugTest toe | CenterOnSpaceCell | Oriëntatie instellen |
Alle item-ID's in Starfield
Codes voor wapens en items in Starfield, die samen met de ID van een object moeten worden ingevoerd, zullen je helpen om al aan het begin van het bestuderen van de hoofdverhaalcampagne goede wapens of een legendarisch type pantser te krijgen.
Team | beschrijving |
---|---|
speler.additem (item-ID) (x) | Haal het opgegeven artikel in de hoeveelheid aangegeven onder "x" rechtstreeks in de "Inventaris". |
player.placeatime (item- of monster-ID) (x) | Verplaats het opgegeven item of monster naar de hoofdpersoon in de hoeveelheid aangegeven onder "x". |
(referentiewapen-ID).amod (modificatie-ID) | Installeer de gespecificeerde aanpassing op het referentiewapen dat op het personage is uitgerust. |
(referentiewapen-ID).rmod (modificatie-ID) | Verwijder de gespecificeerde wijziging van het referentiewapen dat is uitgerust met het personage. |
uitrustingsitem (item-ID) | Rust het geselecteerde personage (NPC) uit met het opgegeven pantser of wapen. |
Voorbeeld van invoer: player.additem 002B4AFB 125 - Voegt 125 jachtgeweergranaten zonder behuizing toe aan je inventaris. Doe hetzelfde om items te krijgen.
Wapen-ID
Lijst met alle soorten wapens die beschikbaar zijn in het spel:
- 0026D967 - "Novalight" (Novalight);
- 0026ED2A - Automatische "Old Earth" (Old Earth Assult Rifle);
- 0021BBCD — Jachtgeweer “Old Earth” (Old Earth Hunting Rifle);
- 00278F74 - Shotgun "Oude Aarde" (Old Earth Shotgun);
- 002773C8 — “Orion”;
- 0026D8A1 - Wakiazashi-katana
- 002BF65B - AA-99;
- 0026D965 — Apparaat voor booglassen (Arc Welder);
- 0026D964 — Automatische klinknagel (AutoRivet);
- 0004716C - "Beowulf" (Beowulf);
- 0026D963 - "Big Bang" (Big Bang);
- 000547A3 - "gat" (breuk);
- 0026D96A — “Overbrugger”;
- 0026D96B - "Koetsman" (Koetsier);
- 00016758 - "Snijder" (Snijder);
- 0018DE2C - "Tromgeroffel" (tromslag);
- 002F413A - "Afgedankte zijster" (Afgedankte zijster);
- 0026D96E — Pistool "Ecliptica" (Ecliptisch pistool);
- 000476C4 - "Eon" (Eon);
- 0001BC4F — “Equinox” (Equinox);
- 0026D966 - Osmium-dolk
- 002953F8 — “Tepel” (fopspeen);
- 00/040826 - "Rattler" (Rattler);
- 00000FD6 — “Scheermes”;
- 0002CB5F - "Regulateur" (Regulateur);
- 0004F760 - Bijl "Redder" (reddingsbijl);
- 0026D960 - "Shotty" (Shotty);
- 0026D95D - "Zijster" (Zijster);
- 0026D961 - "Zonnewende" (Zonnewende);
- 0002EB36 — “Grafsteen”;
- 0026D96D — “Stedelijke Adelaar”;
- 0026D8A0 - Va-Ruun "boosdoener" (VaRuun-veroorzaker);
- 0026D8A2 - Va-Ruun "Pijnblad" (VaRuun Pijnblad);
- 0026D8A4 - Va-Ruun "Sterrenscherf" (VaRuun Sterrenhard);
- 0026F181 - Mes "Kurgan" (kruiwagenmes);
- 00035A48 — Normaal gevechtsmes (Combat Knife);
- 0026D8A3 - “Tanto”;
- 0026D8A5 —Seaboarding-sabel (UC Naval Cutlass);
- 00028A02 — “Grendel” (Grendel);
- 00546CC - "Moeilijk doel";
- 00253A16 - "Kodama" (Kodama);
- 0021FEB4 - "Kraken" (Kraken);
- 0002D7F4 - "Wetgever" (wetgever);
- 002984DF - Whirlpool (Maalstroom);
- 0002EB3C - "Magnetische plak" (MagShear);
- 00023606 - "Magnetische puls" (MagPulse);
- 0002EB42 — “Magnetische opname” (MagShot);
- 0002EB45 — “Magnetische sluipschutter” (MagSniper);
- 0026035E - "Magnetische Storm" (MagStorm);
- 000546CD – Microgun (Microgun);
- 0026D968 - "Disputant" (Novablast-disputer).
Pak-ID's
Lijst met ruimtepakken die beschikbaar zijn in het spel:
- 00065925 — Experimenteel Nishina ruimtepak legendarische zeldzaamheid (Incendiary Experimental Nishina Spacesuit);
- 0007B2B9 - Legendarisch Sentinel's UC Antixeno ruimtepak
- 0022B8F6 - Explorer-ruimtepak met epische zeldzaamheid (Repulsing Explorer Spacesuit);
- 0013F97D — Peacemaker ruimtepak van zeldzame kwaliteit;
- 00228570 - Bounty Hunter ruimtepak
- 001E2B18 — Constellation ruimtepak;
- 000 / 5278E - Mijnwerkerspak (Deep Mining Spacesuit);
- 002265AE — Pak voor diepgaande verkenning (Deep Recon Spacesuit);
- 0006AC00 — "Diepzee"-pak (Deepcore Spacesuit);
- 0016D2C4 - Pak voor diepgaande verkenning (Deepseeker Spacesuit);
- 00026BF1 — Deimos ruimtepak;
- 0022856F — Pak "Ecliptica" (Ecliptisch ruimtepak);
- 002265AF - Explorer-ruimtepak;
- 001F22BB - "Oma's" ruimtepak (Gran-Gran's ruimtepak);
- 002392B5 – Ruimtepak voor grondpersoneel (Ground Crew Spacesuit);
- 00226299 - Bidsprinkhanenruimtepak;
- 0001754D - Pak "Mark I" (Mark I ruimtepak);
- 001D0F96 — Pak "Mercury" (Mercury-ruimtepak);
- 00225FC9 - Monsterkostuum (Monsterkostuum);
- 00067C94 - Navigator ruimtepak;
- 0003084E - Pak "Oude Aarde" (Oude Aarde Ruimtepak);
- 00066821 — Piratenaanvalspak (Pirate Assault Spacesuit);
- 00066826 — Piratenoplader ruimtepak;
- 00066828 - Piraten Corsair ruimtepak
- 0006682A — Piraten sluipschutter ruimtepak;
- 00227CA0 — Ranger-ruimtepak;
- 002265AD - Shocktroop ruimtepak
- 0021C780 - Space Trucker-ruimtepak
- 00004E78 - Star Roamer ruimtepak
- 0012E187 - Ruimtepak Astra (Starborn ruimtepak Astra);
- 001KBA52 - Avitus ruimtepak (Starborn ruimtepak Avitus);
- 001CBA4E - Bellum's pak (Starborn Spacesuit Bellum);
- 0021C77E — Ruimtepak Gravitas (Starborn Ruimtepak Gravitas);
- 001CBA4A - Starborn ruimtepak Locus;
- 001KBA49 - Starborn ruimtepak Materia
- 002D7365 - Solis ruimtepak (Starborn ruimtepak Solis);
- 002D7346 — Ruimtepak Tempus (Starborn ruimtepak Tempus);
- 001CBA4D - Tenebris ruimtepak (Starborn ruimtepak Tenebris);
- 0021C77F — Venator-pak (Starborn Spacesuit Venator);
- 002AAF44 - Pak "SysDef Ace" (SysDef Ace ruimtepak);
- 00398104 - Aanvalspak "SysDef Assault" (SysDef Assault-ruimtepak);
- 0039810A — Gevechtspak “SysDef Combat” (SysDef Combat Spacesuit);
- 00398108 - SysDef SecRecon ruimtepak (SysDef SecRecon ruimtepak);
- 00398103 - Pak "SysDef" (SysDef ruimtepak);
- 00166404 - Trackers Alliance ruimtepak
- 00166410 — Ruimtepak “UC Ace” (UC Ace ruimtepak);
- 00206130 - Pak "UC AntiXeno" (UC AntiXeno ruimtepak);
- 00257808 - Gevechtspak (UC Combat Spacesuit);
- 00257805 - UC marien ruimtepak;
- 000EF9B0 - Pak "UC Sec Combat" (UC Sec Combat ruimtepak);
- 000EF9AF - Pak "UC Sec Recon" (UC Sec Recon ruimtepak);
- 000EF9AE – UC Sec Starlaw ruimtepak;
- 000EF9AD — Gewoon pak (UC Security Spacesuit);
- 00257809 - Pak "UC Startroop" (UC Startroop ruimtepak);
- 0021A86A - Pak "UC Urbanwar" (UC Urbanwar ruimtepak);
- 00248C0F - Pak "UC Vanguard" (UC Vanguard ruimtepak);
- 0025780A - Pak "UC Wardog" (UC Wardog ruimtepak);
- 00227CA3 - Va'Ruun ruimtepak.
Munitie-ID
Lijst met munitie die beschikbaar is in het spel:
- 002B559C - cartridges 27 kaliber;
- 002B559A — 43 kaliber “MI Array”-cartridges;
- 02B5599 - 43 kaliber Ultramag-cartridges;
- 002B5598 — 45 kaliber “ACP”-patronen;
- 002B5597 - 50 kaliber cartridges zonder cartridges;
- 002B5592 — 40 kaliber “XPL”-cartridges;
- 002B5590 - cartridges 6.5 kaliber "CT";
- 002B558F — 6.5 kaliber “MI Array”-cartridges;
- 002B558E — 7.5 kaliber “Whitehot”-cartridges;
- 002B558D - cartridges 7,62 x 39 kaliber;
- 002B5596 — 50 kaliber “MI Array”-cartridges;
- 002BAE3F - cartridges 1.5 kaliber "LZR";
- 002B5595 - 11 kaliber cartridges zonder cartridges;
- 002B5594 - klinknagel 12.5 gauge "ST";
- 000547A1 - jachtgeweergranaten "12G";
- 002B4AFB - Shotgun-granaten kaliber 15 × 25;
- 0000E8EG - cartridges voor "3KV LZR";
- 0004AD3E - 7.7 kaliber cartridges zonder cartridges;
- 002B559B - cartridges 9 x 39 kaliber;
- 002B4AFB - jachtgeweergranaten zonder granaten;
- 002B558A - zekering voor zware deeltjes (Heavy Particle Fuse);
- 002783C7 - Lichtdeeltjeszekering.
Factie-ID's
Lijst met alle facties in het spel:
- 00010B30 - factiecode "Crimson Fleet" (Crimson Fleet);
- 0026FDEA — factiecode “Verlicht” (Ryujin Industries);
- 0005BD93 - factiecode "United Colonies" (Verenigde Kolonies);
- 000638E5 - code voor de Freestar Collective-factie.
Vaardigheids-ID's
vaardigheden verdeeld in de volgende groepen: fysiek, sociaal, gevechts-, wetenschappelijk en technisch.
Fysieke vaardigheids-ID's
- 002C59DF - Boksen;
- 002CE2DD — Geschiktheid (Fitness);
- 002CFCB2 — Stealth (stealth);
- 002C59D9 - Gewichtheffen;
- 002CE2E1 — Verbeterd gezondheidsherstel (wellness);
- 002C59E2 - Dissipatie van energiewapens (Energy Weapon Dissipation);
- 0028AE17 — Verbeterde aanpassing aan de omgeving (milieuconditionering);
- 0028AE29 — Gymnastiek;
- 002CFCAD - Verbeterde spijsvertering (Voeding);
- 002CFCAE — Verbeterde pijndrempel (pijntolerantie);
- 0028AE14 - Verbeterde celregeneratie (Cellulaire Regeneratie);
- 002CE2A0 - Verbeterde weerstand tegen infecties (Decontaminatie);
- 002C5554 - Vechtsporten;
- 002C555E — Vermomming (verhulling);
- 002C53B4 — Neuroaanvallen;
- 0028AE13 - Verbeterde verjonging.
Sociale vaardigheden-ID
- 002C5A8E — Handel (Commerce);
- 002C5A94 — Gastronomie (Gastronomie);
- 0022EC82 - Overreding;
- 0028B853 — Afval verzamelen (opruimen);
- 002C555B - Diefstal (diefstal);
- 002CFAF — Bedrog (misleiding);
- 002C59E1 — Diplomatie;
- 002C59DE — Intimidatie;
- 002C53AE - Isolatie;
- 002C555F - Onderhandeling;
- 002C555D - Instigatie;
- 002C890D — Leiderschap;
- 0023826F - Buitenpostbeheer;
- 002C5555 - Manipulatie;
- 002C53B3 — Scheepscommando;
- 002C53B0 – Xenosociologie.
Gevechtsvaardigheids-ID's
- 002CFCAB — Ballistiek;
- 002CFCB0 — Duels (Duelleren);
- 002C59DD — Lasers (lasers);
- 002080FF — Certificering: pistoolcertificering;
- 0027DF97 - Certificering: Shotgun-certificering;
- 002C5556 — sloopwerkzaamheden;
- 00147E38 - Certificering: certificering voor zware wapens;
- 0027DF96 — invaliditeit (invaliditeit);
- 0027BAFD — deeltjesbundels;
- 002CE2E0 - Certificering: geweer (geweercertificering);
- 002C890B - Nauwkeurigheid (Scherpvaardigheid);
- 002C555A — Snel herladen (Rapid Reloading);
- 002C53B1 - Certificering: sluipschuttersgeweer (Sniper-certificering);
- 002C59DA - Richten (targeten);
- 0027DF94 – Armorpenetratie (Armorpenetratie);
- 0027CBBA — Verbeterde schade (verlammend);
- 002C53AF - Schieten (scherp schieten).
Wetenschappelijke vaardigheids-ID's
- 002C5560 - Astrodynamica;
- 002CE29F — Geologie;
- 002CE2DF — Geneeskunde (Geneeskunde);
- 002C555C - Onderzoeksmethoden;
- 0027CBC1 — Geodesie (landmeetkunde);
- 002C5557 - Plantkunde (Plantkunde);
- 002CFCB1 — Scannen;
- 0027CBC3 – Ontwerp: ruimtepakontwerp;
- 002C890C - Ontwerp: Wapens (Weapon Engineering);
- 002C5552 — Zoölogie;
- 0027CBBB — Astrofysica (Astrofysica);
- 002CE2C0 - Scheikunde;
- 002C59E0 – Techniek (Voorposttechniek);
- 002C2C5A – Aneutronische fusie;
- 0027CBC2 — Planetaire ecosystemen (Planetaire Habitation);
- 0004CE2D — Speciale projecten (Speciale projecten).
Technische vaardigheids-ID
- 002CE2C2 — Ballistische wapensystemen;
- 00146C2C — Verbeterde snelheid (Boost Pack-training);
- 002CFAC — Loodsen (loodsen);
- 002CE2E2 — Beveiliging (beveiliging);
- 002C5559 — begeleidingscontrolesysteem (targetingcontrolesystemen);
- 002C59DB — Systeem van energiewapens (Energy Weapon Systems);
- 002CE2DE — Motorsysteem (motorsystemen);
- 00222F84 — Laadvermogen;
- 002C2C59 — Beveiligingssysteem (Shield Systems);
- 002C5558 - Raketwapensystemen;
- 002C2C5B — Particle Beam-wapensystemen;
- 002C5553 — Robotica;
- 002C59DC – Ontwerp van een ruimteschip;
- 002AC953 — Ontwerp van ruimtevaartuigen (Starship Engineering);
- 0027B9ED — Geautomatiseerde wapensystemen;
- 0008C3EE - Verbeterde aanvalstraining (Boost Assault Training);
- 002C53B2 — Elektromagnetisch wapensysteem (EM Weapon Systems).
Eigenschap-ID
Alle karaktereigenschappen die beschikbaar zijn in het spel:
- 00227FDA - DNA van een alien (Alien DNA);
- 00227FDF - Droomhuis;
- 00227FD6 - Invoelend;
- 00227FD7 – Extravert (Extrovert);
- 00227FD5 - Freestar Collectieve Kolonist;
- 00227FD9 - Held aanbeden;
- 00227FD8 - Introvert (Introvert);
- 00227FDE - Kinderplezier (Kid Stuff);
- 00227FD3 - "Neon" straatrat (Neon Straatrat);
- 00227FD2 - Verlicht (verlicht verlicht);
- 00227FD1 — Wereld (verhoogd universeel);
- 00227FD0 - Slangenomhelzing;
- 00227FE2 — Ruimtereiziger (Spaced);
- 00227FE0 — Taakmeester;
- 00227FE1 - "Vaste aarde" (Terra Firma);
- 00227FD4 - Inwoner van de Verenigde Koloniën;
- 00227FDD - Gewild.
Achtergrond-ID's
Alle soorten biografieën beschikbaar in het spel:
- 0022EC76 — Beestenjager;
- 0022EC81 - Uitsmijter (uitsmijter);
- 0022EC80 - Premie Jager;
- 0022EC7F — Chef-kok (chef-kok);
- 0022EC7E - Gevechtsmedicus;
- 0022EC7D - Cyberrunner (Cyber Runner);
- 0022EC7C - Cyberneticus;
- 0022EC7B — Diplomaat;
- 0022EC79 — Ontdekkingsreiziger (Verkenner);
- 0022EC78 - Gangster
- 0022EC77 — Homesteader;
- 0022EC7A - Industrieel;
- 0022EC75 - Vrachtwagenchauffeur (lange afstandswagen);
- 0022EC73 — Pelgrim (Pelgrim);
- 0022EC72 — hoogleraar (hoogleraar);
- 0022EC74 — Ronin (Ronin);
- 0022EC71 — Beeldhouwer (Beeldhouwer);
- 0022EC70 - Soldaat (soldaat);
- 0022EC6F - Ruimteschurk (Space Schurk);
- 0022EC6E - Xenobioloog;
- 002DFD1A - "Bestand niet gevonden" (Bestand niet gevonden).
Andere ID's
Andere ID's zijn onder meer geld en een analoog van in-game hoofdsleutels:
- 0000000F - leningen;
- 0000000А - digitale pieken (digipicks).
Hoe u item-ID's kunt vinden en opdrachten kunt vinden
De lijst met teams en item-ID's in Starfield wordt van tijd tot tijd door de ontwikkelaars uitgebreid. Het volgen van dit moment is niet moeilijk, maar het is moeilijk te begrijpen welke cheatcodes zijn toegevoegd. Met behulp van de helpcode kunt u de identificatienummers van alle objecten vinden, evenals aanvullende console-opdrachten.
Team | beschrijving |
---|---|
hulp (zoekopdracht) | Help-opdracht waarmee u informatie kunt krijgen over beschikbare cheatcodes en functies. Terwijl u typt, verschijnt er een lijst met parameters met alle details over het specifieke verzoek. |
help (zoekopdracht) (filternummer) (formuliertype) | Een helpcommando met een meer “beperkt” doel, dat de verstrekte informatie onderscheidt op basis van “punt”-query’s, vergezeld van parameters zoals “filternummer” en “formuliertype”. |
Voorbeeld van invoer:help referentiewapen - geeft een lijst met referentiewapen-ID's die in het spel voorkomen.
Het filter is een vast getal van 0 tot 4, wat betekent:
- 0 - alle resultaten;
- 1 — alle functies, opdrachten en scripts;
- 2 - instellingen;
- 3 - “mondiale betekenis”;
- 4 — alle artikelidentificatienummers en objectcodes.
Hoe u de helpcode gebruikt
Stel dat u het identificatienummer van Ultramag-cartridges moet vinden:
- Open een consoleprompt door op "tilde" te drukken en typ "help Ultramag': er verschijnt een uitgebreide lijst met codes die aan het vastgelegde woord zijn gekoppeld.
- Vind munitie-informatie onder "MUNITIE: (002B5599)". 002B5599 - Munitie-ID.
- Gebruik nu het commando "speler.additem 002B5599 100". Je krijgt dus 100 stuks. cartridges 43 kaliber "Ultramag".
Trainers voor Starfield
Trainers zijn speciale programma's die zijn geen bedrog, maar bieden vergelijkbare functies: onsterfelijkheid, 'God'-modus, onmiddellijke moorden en meer. Hun voordeel ten opzichte van de achtergrond van de bovenstaande basiscodes is gebruiksgemak.
Om extra functies te krijgen, hoeft u alleen maar het programma te downloaden en te installeren volgens de instructies. Meest populaire trainers voor Starfield zijn:
- WeMod Starfield Cheats-trainer.
- Fling Starfield-trainer.
WeMod Starfield Cheats-trainer
Een shareware-hulpprogramma dat Steam en Xbox Series X/S ondersteunt en voortdurend wordt onderhouden. Biedt de volgende voordelen:
- voor de speler - "God" -modus, oneindige gezondheid en zuurstof, toegang tot extra statussen die blessures voorkomen, een oneindig aantal punten. vaardigheden voor het daaropvolgende pompen van vaardigheden;
- voor een ruimteschip - eindeloze gezondheid, schild, snelheid en energie;
- voor een personage - oneindige ervaring of ervaringsvermenigvuldiger, schadevermenigvuldiger, nulgewicht (enz.).
DOWNLOAD WEMOD STARFIELD CHEATS-TRAINER
Fling Starfield-trainer
Een gratis en vereenvoudigde versie van de bovenstaande trainer, die wordt bestuurd door op bepaalde toetsen te drukken.
DOWNLOAD FLING STARFIELD-TRAINERS
Op een vergelijkbare manier beïnvloedt het veel in-game-processen en kun je ook alle vaardigheden van het personage maximaliseren.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|
Num 1 | God modus" | Ctrl + Num 1 | Ruimteschip: Oneindige HP | Alt + Num 1 | Wijzig het aantal studiepunten |
Num 2 | Oneindig HP | Ctrl + Num 2 | Ruimteschip: Infinity Shield | Alt + Num 2 | Schakel de functie uit die van invloed is op de vermindering van het aantal items |
Num 3 | Schakel de functie uit die ervoor zorgt dat het personage gewond raakt tijdens gevechten | Ctrl + Num 3 | Ruimteschip: oneindige boost | Alt + Num 3 | Geen gewicht |
Num 4 | Oneindige zuurstof | Ctrl + Num 4 | Ruimteschip: oneindige wapenenergie | Alt + Num 4 | Oneindige ervaring |
Num 5 | Onbeperkte munitie | Ctrl + Num 5 | Ruimteschip: onmiddellijke vernietiging van het schild | Alt + Num 5 | Ervaringsvermenigvuldiger |
Num 6 | Schakel de herlaadfunctie uit | Ctrl + Num 6 | Ruimteschip: onmiddellijke vernietiging van de romp | Alt + Num 6 | Verander het aantal vaardigheidspunten |
Num 7 | Oneindige wapenenergie | ||||
Num 8 | Aanpassing van de spelsnelheid | ||||
Num 9 | Aanpassing van de spronghoogte | ||||
Num. | Schadevermenigvuldiger | ||||
aantal + | Vermenigvuldiger voor defensie |
Cheat-mods voor Starfield
Cheat-mods zijn aanvullende inhoud die niet alleen bepaalde in-game functionaliteiten kan vereenvoudigen, maar ook je tijdverdrijf in het spel kan diversifiëren door nieuwe mechanismen te introduceren.
Het bijzondere van de hieronder besproken wijzigingen is dat ze worden gemaakt en onderhouden gewone gebruikers. De meest populaire en vertrouwde bron voor gamemods (inclusief cheatmods voor Starfield) is NexusMods.
Mods voor Nexus
Onder de beschikbare verscheidenheid aan aanpassingen voor Starfield vallen de volgende op:
- mod die voordelen oplevert vergelijkbaar met de hierboven besproken hulpprogramma's en basiscodes: eindeloze gezondheid, onbeperkte credits, de mogelijkheid om de tijd van de dag en het weer te veranderen, (enz.);
- configuratiebestanden bewerken (configuratie-editor);
- mod die alle voordelen aan het personage toevoegt;
- "luie" mod voor onbeperkte credits, digipics en ervaring.
Lees verder:We hopen dat onze gids je heeft geholpen bij het leren gebruiken van cheats in Starfield en het activeren van de console. Als u vragen heeft over de inhoud van het artikel, schrijf ze dan naar opmerkingen. Lezen complete gids voor Starfield met nuttige tips en andere spelgidsen in de bijbehorende site sectie.