Goddelijk Meesterschap: Verzamelbaar in Genshin Impact - een tijdelijk evenement waarbij de Adventurer's Guild de Reiziger de opdracht geeft een mysterieuze kerker te verkennen. Hun Lan heeft een kerker ontdekt in Mondstadt en vraagt de held om te helpen met de studie.
In de gids vertellen we je hoe je alle Imaginariums voltooit, tests voltooit in alle delen van de kerker, wat het niveau en de punten van de maker zijn en hoe je alle beloningen van het evenement kunt krijgen.
Evenement data
Evenement Goddelijk Meesterschap: Collectible Passing van 8 juni tot 29 juni 2023. Het evenement begint om 12 uur Moskouse tijd in Europa.
Hoe het Goddelijke Meesterschap te starten: Verzamelevenement
Deelname is mogelijk onder de volgende voorwaarden:
- bereikt avontuurlijke rang 20 en hoger;
- voltooide hoofdstuk 3 van de Prologue of the Archons' quests "Dragon Freedom-lied".
Als het account aan de vereisten voldoet, verschijnt er een zoektocht met dezelfde naam voor het evenement in het missielogboek, die moet worden voltooid om de poorten van de test te openen.
Om het Divine Mastery-evenement te starten, volg je de inleidende zoektocht en praat je met Hong Lang in de vallei ten westen van de Temple of a Thousand Winds. De onderzoeker vertelt over de ontdekking van een vreemde deur in de kerker en nodigt je uit om binnen te komen.
Nadat je met de man hebt gesproken, eindigt de mini-zoektocht en ontvangt de speler een kleine beloning van 20 Bron stenen, 10000 pestilentie en 4 boeken Avonturier ervaring.
Gids voor kant-en-klare kerkers in goddelijk meesterschap: verzamelobjecten in Genshin Impact
Als je een uitdaging selecteert, wordt de dungeon-detailpagina geopend, waarop het aantal gebieden binnen, doelen, vijanden, vereisten en het aantal spelers dat samen kan binnenkomen, wordt vermeld.
Tijdens de passage zullen alle personages dat doen vervangen door proefversies. Helden erven sterrenbeelden, wapens, uitrusting en kostuums indien aanwezig op het account. Het startniveau van de maker is 1, het niveau van helden is 70, wapens - 40, talenten - 1. Er kunnen testen worden afgenomen coöperatieve modusals de vriend momenteel in het spel zit.
Er zijn in totaal 5 gegenereerde kerkers om te voltooien, waarmee je makerspunten verdient tijdens het voltooien van uitdagingen:
- Imaginarium: Bastion Mechanicus. In de eerste test moet je de monoliet beschermen door de Mechanicus op het veld te plaatsen.
- Imaginarium: Wolkenwandelaar. Ren je een weg door obstakels en ontwijk bubbels en vallen om alle avontuurmunten te verzamelen.
- Imaginarium: Halo Catcher. Ren over de verharde gangen en versla tegenstanders. De uitdaging bevat ronde power-up-palen en ruitvormige oproeppalen voor personages.
- Imaginarium: schatzoeker. Ontwijk vijanden in de kerkerkamer en verzamel avontuurmunten. Ze verschijnen totdat je genoeg verzameld hebt.
- Imaginarium: Balansbreker. Zoek en breek vóór het gevecht versterkers die een rode gloed afgeven om tegenstanders te verzwakken. Open de gevonden kisten om de maker van het squadron een hoger niveau te geven.
Elke kerker kan meerdere doelen in verschillende gebieden bevatten. De voortgang van de zoneafsluiting wordt vermeld onder de minikaart, hieronder staat het huidige uitdagingsdoel. Om beloningen te ontvangen, moet je in elke kerker Creator Points verdienen. De voortgang van hun verzameling wordt weergegeven onder de timer in het midden van het scherm.
Wat geeft het niveau van de maker en de ervaring van de maker
Creator-niveau is een speciale monteur in evenementkerkers. Bij het betreden van de kerker begin je met het eerste niveau, dat kan worden opgepompt tot het vijfde. Hoe meer Creator Experience je opdoet, hoe sterker de helden worden, met 5 niveaus voor elke 2000 ervaringspunten. Krijg op maximaal niveau karakters van niveau 90.
Hoe u Creator-punten kunt krijgen
Challenge Creator-punten zijn vereist om alle evenementbeloningen te ontgrendelen. Voltooi de taken van elk gebied om het maximale aantal punten te scoren.
Imaginarium: Bastion Mechanicus
Het Bastion Mechanicus-podium lijkt erg op het Mechanicus-evenement en is een klassiek Tower Defense-spel. Het belangrijkste doel van de test is om de monoliet te beschermen tegen vijanden, die onderweg moeten worden aangepakt met de hulp van goedgekozen en geplaatste Mechanicus. Verdien geld en makerpunten en upgrade de torens die voorkomen dat vijanden de monoliet bereiken om de uitdaging aan te gaan en 280 punten te krijgen. maker in de voltooide kerker "Imaginarium: Bastion Mechanicus".
Beschrijving van de kerker en de keuze van het team
Om alle beschikbare beloningen te ontvangen voor het voltooien van het level, moet je 280 makerpunten scoren, wat overeenkomt met ongeveer 4-5 minuten passage en 31 verslagen tegenstanders. Onder de vijanden zijn er veel gewone mobs in de vorm khilichurlov и mitachurlov, evenals een serieuze tegenstander in de vorm lavachurla met rijpe schaal.
Behalve dat de Mechanicus schade toebrengt aan vijanden, moet je een team samenstellen om extra schade aan te richten, elementaire reacties op te roepen en tegenstanders te controleren. Alle speelbare personages zijn beschikbaar om uit te kiezen, dus er zijn veel variaties van eenheden.
Voor een succesvolle afronding raden we aan om een team op de volgende manier samen te stellen:
- Minstens één Pyro-personage om de Mechanicus te helpen en extra schade toe te brengen aan het schild van de lavakrul.
- Elektroheld om overbelastingsreacties te activeren om vijanden weg te houden van de monoliet of Hydro/Cryo om reacties met Mechanicus-statussen te activeren. Kan genomen worden Yae Miko of Fischl, wiens vaardigheden zullen werken volgens het principe van de Mechanicus zelf of Raiden om extra schade aan te richten met DD-aanvallen.
- Anemo-personage voor crowd control en het opblazen van statussen in het gebied. Goed voor deze rol Kazuha, venti, sucrose of geest.
- Zal de beweging van vijanden goed kunnen beheersen Zhongli en zijn ultieme vermogen.
Hoe de test te halen
Na het starten van de uitdaging, open je de rijke kist om enkele van de munten van de maker te krijgen die nodig zijn om de Mechanicus te maken. Je kunt de exacte locatie van de Mechanicus aan het begin van het gevecht zien in de onderstaande schermafbeelding, en dan zullen we je in detail vertellen hoe je ze moet installeren.Ga naar beneden en rangschik de "torens" op de volgende manier om schade toe te brengen aan vijanden die op de gemarkeerde punten verschijnen:
- Zorg ervoor dat u op de spawn-punten zelf plaatst Mechanicus Artificus: Infernoom een statuseffect toe te passen op vertrekkende vijanden en snel de Cryo Shields van de Mitachurls en de Lavacurl neer te halen die aan het einde verschijnen.
- Het volgende wordt aanbevolen om er twee te bouwen Mechanicus Artificus: Vortexom de statussen verder op te blazen.
- In het midden kun je, afhankelijk van welke personages er in het team zitten, de Mechanicus Artificus Hydro-, Cryo- of Electro-elementen plaatsen. Als het team een Hydro-elementheld heeft, zorg er dan voor dat je een toren bouwt Gletsjerom vijanden te kunnen bevriezen en vice versa.
Versla verschillende golven van normale tegenstanders om munten te verzamelen en Mechanicuses te bouwen op het hoogste niveau van de kerker en de monoliet te beschermen. Je ontvangt het benodigde aantal munten om 1 monoliet te installeren nadat je de eerste 4 tegenstanders hebt gedood, dus begin geleidelijk te bouwen tussen de golven van vijanden door.
Plaats tenminste bij de monoliet één Pyro-torenom bovendien een status toe te passen op de lavachurl, Anemo en andere elementaire Mechanicuses om reacties met hun personages te creëren.
Je kunt de juiste locatie van alle monolieten zien in de onderstaande schermafbeelding.
Gebruik actief de vaardigheden van de helden in het team om elementaire reacties op tegenstanders te creëren. De personages brengen bijna geen eigen schade toe, maar ze kunnen communiceren met de statussen die door de torens worden opgelegd. Vergeet niet te gebruiken vier blad symboolom snel van de lagere platforms naar de bovenste te gaan.
Naarmate je verder komt, kunnen de Mechanicuses die op het slagveld zijn geplaatst, worden verbeterd. Interactie met een bestaande toren om het upgrademenu te openen. Hoe hoger het niveau van de Mechanicus, hoe meer schade hij kan toebrengen aan tegenstanders.
Om de uitdaging te voltooien, moet je 32 tegenstanders verslaan en voorkomen dat ze de slagadermonoliet vernietigen. Zodra de laatste vijand is verslagen, zal de score van de maker 315 bereiken en zal de uitdaging eindigen. Nadat je de kerker hebt verlaten, verzamel je de beloning uit het evenementenmenu om te ontvangen:
- 80 Bron stenen;
- 60000 pestilentie;
- 2 instructies over "Vrijheid";
- 3 Kettingen van de Lion's Fang;
- 4 stuks Magie win ertsen.
Imaginarium: Wolkenwandelaar
De tweede testfase van het Imaginarium: Cloud Walker-evenement is volledig gericht op het versnellen van de route en het verzamelen van reismunten verspreid over locaties. Volg het aangegeven pad en vermijd valkuilen en overwin moeilijkheden met alle mogelijkheden van je team. Verzamel punten door munten te verzamelen en kisten te openen en krijg 845 punten. maker in de voltooide kerker "Imaginarium: Cloud Walker".
Beschrijving van de kerker en de keuze van het team
Cloud Walker is een tijdrit die alleen tot doel heeft munten te verzamelen en een route te voltooien. De speciale voorwaarden voor het passeren van de kerker zijn onder andere:
- tijdslimiet 10 minuten;
- het minimaal vereiste aantal makerpunten is 500, maar om alle mogelijke beloningen voor de uitdaging te ontvangen, moet je scoren niet minder dan 845.
- voorwaardelijke limiet van 3 toegestane nederlagen van het detachement.
Om de test met succes af te ronden, raden we aan om op de volgende karakters te letten:
- zwerver - de beste keuze. Vanwege zijn elementaire vaardigheid, waarmee je de lucht in kunt gaan en erin kunt bewegen, kun je zonder veel moeite veel van de valkuilen en moeilijkheden van de race overwinnen.
- Ciao, Kazuha, venti - goede helden met handige bewegingsvaardigheden die van pas kunnen komen. We raden aan om in ieder geval te nemen twee Anemo-heldenom resonantie te creëren en de bewegingssnelheid van de personages te verhogen.
- Mona, Ayaka - door hun speciale sprint zal het mogelijk zijn om routes met platforms snel te passeren en er niet vanaf te vallen.
We raden echter niet aan om te nemen Sayu и Yelan, omdat hun vaardigheden te snel zijn en de kerker ingewikkelder maken.
Je hoeft niet te vechten in de kerker, dus het is de moeite waard om je te concentreren op nuttige vaardigheden die het gemakkelijker kunnen maken om langs de platforms te bewegen en vallen te overwinnen.
Hoe de test te halen
In totaal zal de test door twee gebieden moeten gaan die van elkaar verschillen in de manier waarop de route is aangelegd en de mechanica van interactie met de omgeving.
Regio 1
Nadat je in de kerker bent uitgezet, kies je de optie "Start Proef"om te beginnen met hardlopen. Beklim de helling van het platform om omhoog te klimmen en de eerste 3 munten te verzamelen.
Draai je om naar het platform en wacht tot de obstakels zich aan beide kanten van het pad bevinden om vooruit te komen en te voorkomen dat je in de bubbel valt. Deze plaats kan worden gepasseerd via de vlucht van de Zwerver of de sprint van Mona en Ayaka. Je kunt ook gewoon de Anemo Slime raken om alle bubbelvallen te doorbreken.
Volg het pad om munten te verzamelen tot je een klif bereikt en een plaats met springplatforms.
Onder de platforms bevinden zich mechanismen die Cryo- en Electro-golven uitzenden die schade toebrengen aan personages die eronder vallen. Je kunt ze overwinnen door simpelweg op de voorgestelde platforms te springen, die de hoogte van de sprong vergroten, of door de Wanderer's flight te gebruiken. Gebruik een van de voorgestelde methoden om achter de muur te gaan waarachter je de munten kunt zien,
Volg de aanwijzingen op de munten om bij de eerste springende paddenstoel te komen. Gebruik het om hoger te klimmen.
Draai je tijdens de sprong om in de tegenovergestelde richting en vlieg naar het aangrenzende platform met nog een springerige paddenstoel.
Gebruik het en bereik het hoogste punt van het pad door munten te verzamelen.
Volg bovenaan het muntpad naar een poort die naar het volgende gebied leidt. Kom dicht bij ze en selecteer de juiste optie in het interactiemenu dat verschijnt.
Regio 2
Nadat je in een nieuw speelgebied bent uitgezet, ga je naar beneden door van het platform te springen of te gebruiken vier blad symbool in de lucht. Ga naar links en volg het pad van munten.
Ga naar het onderste platform met behulp van het symbool en ga verder naar beneden naar de lagere platforms.
Aan het einde van het pad begint een pad van instortende platforms.
Beweeg ze snel naar beneden om munten te verzamelen en val niet uit de weg.
Als je toch van het platform valt, gebruik dan de luchtstroom in de hoek van de hal om weer omhoog te klimmen.
Aan het einde van het pad zie je een nis die bedekt is door een van de instortende platforms. Ga bovenop staan en wacht tot het instort om in een nieuwe kamer te komen.
Eenmaal bij de ingang van het labyrint, raak je het Anemo-slijm dat in de buurt vliegt om de poort te openen.
Verzamel de munten binnenin en draai naar links om nog een drijvend slijm te zien. Breek het om de weg verder te openen.
Ga de geopende gang in en volg vooruit tot je weer een gesloten deur bereikt. Verzamel de munt recht voor haar om de poort te openen.
In de geopende kamer ontmoet je drie Anemo-slijmen tegelijk. Val iedereen aan om de kamer te openen met het mechanisme erin.
Benader de schakelaar en selecteer de functie "Activeren"om luchtstromen te lanceren die het personage met de kist naar de laatste kamer zullen transporteren. Open het om direct 500 makerpunten te krijgen en voltooi de uitdaging.
Voor het behalen van 845 punten. maker in de uitdaging, kunt u beloningen ontvangen in de vorm van:
- 80 Bron stenen;
- 60000 pestilentie;
- 2 instructies over "Strijd";
- 3 Fragment van de Decarabische muur;
- 4 stuks Magie win ertsen.
Imaginarium: Halo Catcher
Imaginarium: Halo Catcher is de derde fase van het Divine Mastery-evenement, dat een combinatie is van het passeren van de kerker, het kiezen van een pad, het bevechten van tegenstanders en het levelen van je eigen personages. Volg de hints verspreid over de gangen van dit level, kies een comfortabele route en ga om met moeilijkheden, verzamel een squadron en versterk zijn capaciteiten om de sterke vijand te bestrijden die aan het einde van het pad wacht. Verken alle gangen van de kerker en krijg 480 punten. maker in de voltooide kerker "Imaginarium: Halo Catcher".
Beschrijving van de kerker en de keuze van het team
In de Halo Catcher-fase zijn de functies en voorwaarden voor het passeren van de kerker als volgt:
- om de test te voltooien 30 minuten;
- Het minimum aantal Creator Points dat nodig is om te voltooien is 175, maar om alle mogelijke beloningen te ontvangen, moet je scoren niet minder dan 480;
- maximaal toegestane nederlagen van het detachement - 1, dus zorg ervoor dat je één genezer of Noelle in het team houdt.
Je hoeft niet alleen een team samen te stellen Fischl, Collei и Noëlle. Breng alle meisjes naar het team, later is het mogelijk om de groep te veranderen en helden te selecteren uit de lijst met voorgestelde helden.
Houd er rekening mee dat er in de kerker tegenstanders zijn zoals gevederde schimmel и lavachurl met een stenen schaal, waarvoor de aanwezigheid van bepaalde soorten helden in de ploeg vereist is. Tot ziens met lavakrul verwijder Noelle niet uit het team, en voordat je vecht tegen een vormer die 80% weerstand heeft tegen Dendro-schade, richt je de groep zo op dat de belangrijkste DD element anders dan Dendro.
Hoe de test te halen
In totaal zijn er 5 verschillende zalen in de kerker, waarvan sommige de speler zelfstandig het verdere pad op de voorgestelde vorken moet kiezen en de samenstelling van de tegenstanders in de strijd moet bepalen.
Regio 1
Als je de eerste kamer binnenkomt, ga dan meteen naar boven. Activeer het mechanisme rechts van de gesloten deuren om de weg verder te openen. Ga de kamer binnen en ga op het ronde platform staan om de eerste golf vijanden op te roepen. Neem het op tegen een groep van 5 khilichurlovom 25 makerpunten te krijgen.
Na het verslaan van de eerste golf start direct de tweede, bestaande uit twee mitachurlov met vuurbijlen, voor de vernietiging waarvan 15 punten van de maker worden gegeven. Zodra de vijanden zijn verslagen, zal er genoeg ervaring worden opgedaan om het niveau te verhogen en de bestaande personages in de ploeg te versterken.
Nadat je het gebied hebt leeggemaakt, verschijnt er een rijke kist met de munten van de maker en twee pilaren in de hal. Aan de rechterkant is een pijler van verbetering, waar je buffs kunt kopen die de kenmerken van het team verbeteren. Aan de linkerkant is een oproeppilaar om een nieuwe held voor het team te verwerven.
De verzamelde creator-munten zijn voldoende om één personage uit de lijst met voorgestelde personages op te halen. Je kunt elke handige held kiezen, maar voor de eerste keer raden we aan om te nemen genezerom de overlevingskansen van de ploeg te vergroten. Geschikt voor deze functie: Kokom, Kuki Shinobu of Xingqiu.
Vergeet na ontvangst van het geselecteerde personage niet om hem in het team te plaatsen door naar het groepsinstellingenmenu te gaan via de knop in de rechterbovenhoek van het scherm.
Koop ook een verbetering van de overeenkomstige pilaar. Lijst met beschikbare buffs volkomen willekeurig, let daarom allereerst op dergelijke posities:
- Nauwkeurige tactieken - verhoogde kans op voltreffers. schade met 20%.
- Doordachte tactieken - toename beheersing van de elementen per 120 eenheden.
- Harmonieuze tactieken - Verhoogde energieterugwinning met 33%.
- Aanvalstactieken - Verhoogde aanvalskracht met 30%.
- Verwoestende tactieken - Verhoogde elementaire explosieschade met 30%.
- Beslissende tactieken - verhoogd criterium. schade met 40%.
De volgende verbeteringen zijn ook een goede keuze:
- Overweldigende schokgolf - wanneer geraakt door een normale of geladen, evenals een vallende aanval, wordt een krachtige schokgolf op de vijand opgeroepen, die 1 keer in 5 seconden voorkomt.
- Snelle onderdrukking - wanneer het personage een sprint uitvoert, treedt er een krachtige schokgolf op die 1 keer in 3 seconden optreedt.
- De kunst van het onderdrukken - Op voorwaarde dat de hierboven beschreven buffs aanwezig zijn, verhoogt dit de schade van de schokgolf met 150%.
Activeer de verkregen verbetering via het verbeteringenmenu door op de knop in de rechterbovenhoek van het scherm te klikken.
Ga na het voltooien van de opstelling naar de tweede hal via de lichtgevende poorten.
Regio 2
Eenmaal in zone 2, gebruiken vier blad symbool en ga over de platforms naar rechts. Verderop ontmoet je een vork van drie verschillende opties:
- twist Rechtsaf zal leiden tot een pijler van verbetering en een rijke kist met munten van de maker.
- draaien links je kunt de HP van het squadron herstellen als je geen genezer in de vorige kamer hebt genomen.
- vooruit het team wacht op een gevecht met een elite-tegenstander in de vorm van een stenen lavachurl.
Wat er achter elke afslag schuilgaat, kunt u zelf ontdekken door naar de gegevens op de indexplaten te kijken.
Om Creator XP te krijgen en je partyhelden sneller in level te laten stijgen, raden we je aan vooruit te gaan en de vijand te bevechten. Met behulp van Noelle's vaardigheden zal het stenen schild van de lavacurl vrij snel worden vernietigd, waardoor het mogelijk wordt om de grootste schade aan te richten met de aanvallen van karakters van andere elementen en 20 makerpunten te krijgen.
Na de overwinning verschijnt er een rijke kist met Creator's Coins en een Summoning Pillar op het slagveld. Kies een nieuwe held, afhankelijk van de keuze die in de laatste hal is gemaakt. Je kunt zowel een DD als een ondersteuning kiezen, aangezien Fischl, die al in het team bestaat, perfect past bij elke held uit de lijst.
Met je nieuwe team samengesteld, ga je naar de poort achter de pilaar en ga je naar het volgende gebied.
Regio 3
In de derde zone heeft de ploeg onmiddellijk de keuze tussen twee opties:
- Platform aan de rechterkant zal verschillende zwakke tegenstanders naar het slagveld roepen.
- Platform слева stelt je in staat om te vechten met gewone en elite vijanden.
Om meer ervaring op te doen en twee niveaus van de maker tegelijk te verhogen, raden we je aan om tegen elite-tegenstanders te vechten door het linker ronde platform te activeren. In de kamer eronder, een detachement van nobushi, voor de overwinning waarop 5 punten van de maker worden gegeven.
Nadat eenvoudige tegenstanders in de arena zullen verschijnen kairagi Firepower en Thunderous Ascension, die onmiddellijk 40 makerpunten opleveren. Als je een van hen verslaat, wordt het niveau verhoogd en worden de helden van de ploeg sterker.
Zodra de tweede kairagi is verslagen, zal de proef in deze zone eindigen en zullen een rijke kist en spawn- en krachtige pilaren op het slagveld verschijnen. Ook zal na het openen van de schat het niveau van de maker weer stijgen.
De ontvangen munten zijn voldoende om een ander personage en wat power-ups te kopen. Selecteer een held met de vereiste rol, afhankelijk van welk squadron al is samengesteld. Als Noelle tot nu toe in het team is gebleven, raden we je aan haar te vervangen door de juiste DD te kiezen.
Ga na het voltooien van de installatie naar de nieuwe poort achter de kist.
Regio 4
Nadat je in het vierde gebied bent verschenen, klim je het platform op en activeer je het mechanisme om de poort te openen.
Ga naar binnen en druk op een andere knop om de eerste golf vijanden naar het slagveld beneden te roepen. In totaal moet je vechten met vier elite kluizenaars, voor het verslaan waarmee je in totaal 80 makerpunten kunt krijgen.
Nadat je met alle vijanden hebt gevochten, eindigt de test en verschijnen er oproep- en versterkingspilaren in de arena. Pak ook de munten uit de rijke kist die nodig zijn om power-ups en helden te kopen. Het openen van de schat verhoogt het niveau tot een maximum van 5 en versterkt het team voor de laatste keer.
Als een boostpijler niet de boosts biedt die je wilt of nodig hebt voor je team, laat je de munten liggen, want de volgende kamer geeft je de mogelijkheid om de pilaar opnieuw te gebruiken. Als je klaar bent, ga je door de laatste poort die naar het vijfde gebied leidt.
Regio 5
Voordat de held het merkt gevederde schimmel, kun je de Pillars of Summoning en Empowerment weer gebruiken. Nadat je hebt gekozen wat je nodig hebt, begin je het gevecht met een verzwakte versie van de wereldbaas om meteen 50 creatorpunten te krijgen. Na het verslaan van de vijand zal de test eindigen.
Vergeet na het verlaten van de kerker niet je beloningen op te halen in het evenementenmenu:
- 80 Bron stenen;
- 60000 pestilentie;
- 2 instructies over "Poëzie";
- 3 Gebarsten tand van een poolwolf;
- 4 stuks Magie win ertsen.
Imaginarium: schatzoeker
Treasure Hunter is de vierde fase van het Divine Mastery-evenement, met als doel avontuurlijke munten te verzamelen op een slagveld vol sterke tegenstanders en gevaarlijke vallen. Vermijd vijandelijke aanvallen en ontwijk projectielen en golven veroorzaakt door mechanismen om geen karakters te verliezen en 400 punten te krijgen. maker in de voltooide kerker "Imaginarium: Treasure Hunter".
Beschrijving van de kerker en de keuze van het team
Speciale voorwaarden voor kerkeruitdagingen zijn onder andere:
- Toegestane nederlagen van het detachement - 0. Als alle helden in het team zijn verslagen, wordt de test onmiddellijk beëindigd. Als er tot nu toe echter ten minste 400 makerpunten zijn verzameld, blijven de beloningen behouden kan ophalen.
- Het maximale aantal Creator Points dat beschikbaar is in de uitdaging is 580, maar om alle beloningen te verdienen, is het genoeg totaal 400.
- Tijdslimiet - 15 minuten.
Net als in de vorige fase hoef je deze keer niet zelf een team te kiezen. Er zijn slechts twee personages beschikbaar om deel te nemen aan de uitdaging: Keya и Amber.
Hoe de test te halen
In totaal zijn er twee gebieden in de Treasure Hunter-kerker, in elk waarvan de test doorgaat totdat alle beschikbare avonturenmunten zijn verzameld.
Regio 1
Het eerste gebied is een kleine kamer, met in het midden een mechanisme en verschillende tegenstanders in de vorm van khilichurlov-strijders. Alle avonturenmunten spawnen in de kamer op verschillende afstanden van de mechanische structuur.
In de eerste fase zijn de hilichurls met knuppels het enige obstakel voor de helden. Probeer ze niet te bevechten, het niveau van tegenstanders is erg hoog in vergelijking met de personages in de ploeg. Vermijd aanvallen brandende knuppels ontwijken, en verzamel munten. Gebruik de elementaire vaardigheid van Amber om Baron Bunny en kort op te roepen tegenstanders afleiden.
Door de vaste samenstelling van het squadron is het onmogelijk om een Anemo-resonantie te creëren en de bewegingssnelheid van de helden te verhogen. Voor deze doeleinden kunt u echter gebruiken zegeningen van snelheid, periodiek verschijnen in de arena. Verzamel Glowing Orbs om de bewegingssnelheid van je squadron tijdelijk te verhogen.
Wanneer je de helft van de mogelijke munten verzamelt, start het mechanisme in het midden van de kamer en maakt het slagveld vrij van hilichurls. Daarna zijn de elementaire golven die door de structuur vrijkomen het enige gevaar voor de helden. Dergelijke aanvallen kunnen niet alleen aanzienlijke schade toebrengen aan het actieve personage, maar hem ook een elementaire status opleggen om te interageren met golven van andere elementen. Houd de golven goed in de gaten en gebruik de sprong op tijd om te voorkomen dat je HP verliest.
Ook, met de verandering van fase, nieuw sprong zegeningen. Verzamel ze om je spronghoogte tijdelijk te verhogen en het gemakkelijker te maken om munten hoog in de lucht te verzamelen.
Als je alle beschikbare avontuurmunten in dit gebied hebt verzameld, meerdere zegeningen van de behandeling, waarmee je de verloren HP kunt herstellen, en de luchtstroom die naar het platform leidt met een overgang naar het tweede gebied.
Regio 2
In vergelijking met de vorige hal is het tweede gebied moeilijker te passeren vanwege de hilichurl-shooters, die periodiek normaal schieten en pijlen op de helden afvuren, evenals verschillende soorten vallen tegelijk:
- Elementplaten in het midden van het platform. Wanneer Hydro- of Cryo-emblemen oplichten, krijgt het personage dat erop stapt de status van het overeenkomstige element. Als je per ongeluk op een van deze platen stapt, begin dan weg te lopen van de platforms om de Freeze-status niet te krijgen.
- Instortende platforms langs de randen van de arena. Op een bepaald punt in de doorgang verschijnen de munten erboven. Ren er snel op vooruit om niet naar beneden te vallen. Als je nog steeds beneden bent, wacht dan tot de spijkervallen verdwijnen en klim terug op het platform.
- Mechanismen op de hoeken van de arena. In de tweede fase van de test lanceren de structuren twee gevaarlijke stralen die schade toebrengen aan personages die eronder vallen.
Alle munten verschijnen alleen op het platform, naast de vermelde vallen. Naast schatten vind je gloeiende gele bollen in de arena waarmee je snel het uithoudingsvermogen van de helden kunt aanvullen.
Zodra er 400 creator-punten zijn bereikt, verschijnen er verschillende luchtstromen op het platform, waarin munten zich bevinden.
Op dit punt kan de test worden voltooid door door te gaan met het verzamelen van schatten, of door te wachten tot de ploeg volledig is verslagen. Ondanks het feit dat de test mislukt, worden de gescoorde makerpunten toch geteld.
Door de Treasure Hunter-uitdaging op welke manier dan ook te voltooien, kun je de volgende beloningen verdienen:
- 80 Bron stenen;
- 60000 pestilentie;
- 2 instructies over "Vrijheid";
- 3 Kettingen van de Lion's Fang;
- 4 stuks Magie win ertsen.
Imaginarium: Balansbreker
De Balance Breaker Challenge is een gevechtsuitdaging die niet alleen de strijd met tegenstanders combineert, maar ook het doorstaan van tests en het zoeken naar verborgen kisten. Los puzzels op en verdien punten door vijanden in de arena te bevechten om 75 punten te krijgen. de maker in de voltooide kerker "The Balance Breaker".
Beschrijving van de kerker en de keuze van het team
Speciale voorwaarden Battle Dungeon
- tijdslimiet - 30 minuten;
- het maximale aantal makerpunten is 75;
- toegestane nederlagen van het detachement - 5.
Alle speelbare personages zijn weer beschikbaar om deel te nemen aan deze fase. Gezien de eigenaardigheden van puzzels en tegenstanders in de arena, raden we aan om als volgt een team samen te stellen:
- Het is raadzaam om een Geo-personage in de ploeg op te nemen om structuren en schilden van tegenstanders te vernietigen. De meest bruikbare helden zullen zijn Zhongli of Het aan, gemakkelijk vijandelijke buffs en schilden vernietigen.
- Het team moet ten minste één two-hander hebben om versterkers snel te vernietigen. Merk op dat boogschutters of katalysatoren niet geschikt zijn voor deze doeleinden, hun schade zal de HP van mechanismen niet verwijderen.
- Ook kunnen, indien gewenst, de laatste twee posities worden gegeven aan de karakters van alle elementen, maar alleen om snel met Geo om te gaan slijm, die immuun zijn voor Geo-schade.
Hoe de test te halen
De Balance Breaker-kerker heeft twee speelbare gebieden die je moet voltooien om het maximale aantal punten te scoren en alle beloningen te krijgen.
Regio 1
Zoek rechts van het spawn-punt naar drie stapels stenen en vernietig ze om de luchtstromen tegen de muur te activeren. Vlieg erop naar het platform in de hoek en pak een gewone kist op, waarvan de opening het niveau van de maker met 1 zal verhogen.
Beklim het platform om de eerste versterker te vinden. Vernietig het met je bestaande aanvallen met twee handen of de elementaire vaardigheid van Zhongli.
Keer terug naar het begin van de uitdaging en activeer de drukplaat aan de linkerkant om de fakkels aan te steken en de deur naar de nieuwe booster te openen.
Achter de poort vind je nog een versterker die vernietigd moet worden, een kist en een oproeppilaar.
Nadat je alles hebt afgehandeld wat je nodig hebt in de kamer, verlaat je het naar een andere drukplaat. Activeer het om de bubbelvallen verderop te verwijderen en het golfmechanisme uit te schakelen.
Voordat je verder gaat, draai je je om en zoek je naar twee instortende platen. Ga er bovenop staan om een geheime kamer te openen en een andere kist te onthullen.
Keer terug naar de open doorgang en bereik het einde, klimmend op de luchtstroom die is verschenen.
Land op het platform aan de rechterkant en stap op de knop op de vloer om nog een luchtstroom op te roepen.
Ga de lucht in om de laatste buff en een gewone kist te zien. Voor het openen van de schat zal het schepperniveau stijgen naar 3. Vernietig het mechanisme om door te gaan naar de laatste fase van het gebied.
Daal vanaf het platform af naar de arena onderaan de hal en vecht tegen verzwakte tegenstanders in de vorm van geowishapa en twee Geo slijm.
Als je de vijanden verslaat, ontgrendel je een doorgang naar het volgende gebied.
Regio 2
Ga in de nieuwe hal onmiddellijk naar beneden en breek de twee Anemo-slijmen die in de buurt van de vloer vliegen om de luchtstroom te activeren en de bellenvallen te verwijderen. Eenmaal in de lucht land je op het platform met drie drukplaten.
De essentie van de puzzel met fakkels en platen is om de platforms in de juiste volgorde te activeren en alle 4 de fakkels aan te steken. Ga in deze volgorde te werk om het raadsel op te lossen:
- Klik eerst op de rechterkachel om de fakkel in de rechterbovenhoek aan te steken. Ga dan op het centrale platform staan en activeer nog twee fakkels.
- Verlicht afwisselend de linker en rechter platforms.
- Ga weer op het middelste platform staan om de puzzel te voltooien en de kist te ontgrendelen, waardoor de maker nog een niveau omhoog gaat.
Ga door de gang achter de kist om de eerste versterker te vinden en te vernietigen. Ook in de buurt kun je twee gewone kisten tegelijk vinden.
Rechts van de kamer is een doorgang die leidt naar een gesloten poort en een Anemo Slime. Val het wezen aan om de deuren te openen en verder te gaan.
In de open ruimte vind je nog een versterker. Nadat je het hebt vernietigd, ga je de gang in waar de aanwijzer naar toe leidt.
Aan het einde van de doorgang ga je naar links en klim je de luchtstroom op. Ga de gesloten kamer in en vernietig de laatste booster die erin verborgen zit.
Op dezelfde plek kun je de laatste kist openen en het 5e niveau van de maker krijgen, wat de karakters van het team versterkt.
Keer terug naar de splitsing, nadat je door de geopende deur bent gegaan, en ga naar de laatste kamer, waar tegenstanders in de vorm van lavachurla met stenen schelp en Dendro shamachurla. Als je tegenstanders verslaat, krijg je de laatste creator-punten en kun je alle beschikbare beloningen krijgen.
Voor de volledige afronding van de test Breaker of Balance kun je het volgende krijgen:
- 80 Bron stenen;
- 60000 pestilentie;
- 2 instructies over "Strijd";
- 3 Fragment van de Decarabische muur;
- 4 stuks Magie win ertsen.
Speler kerkers
Als onderdeel van het evenement kun je ook je eigen kerkers maken en andere kerkers doorlopen. Lees in een aparte gids meer over uitdagingsontwerp en beloningen.
Awards
Om alle schatten te verzamelen die je nodig hebt:
- krijg 280 makerpunten in het Imaginarium: Bastion Mechanicus (minimaal 195);
- Ontvang 845 makerpunten in het Imaginarium: Cloud Walker (minimaal 500);
- krijg 480 makerpunten in het Imaginarium: Halo Catcher (minimaal 175);
- krijg 400 makerpunten in Imaginarium: Treasure Hunter (minimaal 260);
- Verdien 75 makerpunten in Imaginarium: Balance Breaker (minimaal 30).
Volledige lijst met evenementbeloningen:
- 400 bron stenen;
- door 4 Routebeschrijving over "Strijd", "Vrijheid" en 2 "Poëzie";
- 300 000 pestilentie;
- door 6 kettingen met leeuwentanden, fragmenten van de muur van Dekarabin en 4 gebarsten tand van een poolwolf;
- 20 magisch win ertsen.
Als je een kerker publiceert of die van iemand anders speelt, ontvang je bovendien:
- 20 moraal;
- 2 talentenboeken Instructies over "Poëzie";
- 3 gebarsten arctische wolfstanden.
Passage van Goddelijk Meesterschap in Genshin Impact 2.5
Om door kant-en-klare kerkers te gaan, teleporteer je naar de Tianzu-vallei naar de deur.
Kerker sneller! Nog sneller!
Om de test te voltooien, moet u de finish in 10 minuten bereiken. Verzamel 30 munten in één run om alle extra beloningen te krijgen. Speler HP: 10 eenheden.
Druk op start test en ga naar de kamer achter de toren van de startzoektocht.
Pas op voor het mechanisme met vierkante elementaire ladingen. Door ze allemaal te raken, wordt een gezondheidspunt verwijderd en wordt een elementair effect toegepast dat een reactie kan veroorzaken wanneer een lading opnieuw wordt geraakt.
Verzamel 30 munten om alle uitdagingsbeloningen te verzamelen. Dit is gemakkelijker te doen door de niveaus te doorlopen. Helemaal bovenaan is de finish.
Loop naar links en ga de hoek om om munten te verzamelen.
Ga dan naar de eerste verdieping. In tegenstelling tot muren kunnen kubussen worden beklommen. Ga rechts achter de munten.
Val niet op de grote spikes, deze komen onder de eerste sprong uit de plaat.
Blijf vooruitgaan. De windstroom van de muur blaast de held opzij.
Verzamel de resterende munten op de vloer en klim hoger. Spring naar het derde niveau en klim, nadat je alle avontuuritems hebt gekregen, naar de finishlijn.
Dungeon Sprint door de gang
Om de test te voltooien, moet u de finish in 10 minuten bereiken. Om alle extra beloningen te krijgen, verzamel je 80 Adventure Coins in één run.
Start de proef. Ren vooruit, pas op voor de elementaire golven van mechanismen. Sla linksaf naar het drop-platform. Gebruik het en nog twee om hoger te komen.
Daal dan de elementaire Hydro- en Cryo-platforms af. Houd hun toestand in de gaten om niet te bevriezen.
De volgende is de eerste overgang. Vlieg gewoon in de windringen. Klim dan vanaf de elementaire platforms naar het platform.
Ren er doorheen en ga naar het Lightning-platform om munten te verzamelen en Electro-status te krijgen. Hiermee kun je communiceren met de Thunder Sphere en verder gaan. In de tweede overgang ren je gewoon over de elementaire platforms van de Hydro om warm te blijven.
De derde kamer is het interessantst.
Ga naar de gang aan de rechterkant, verzamel de zegen van snelheid en ren vooruit door het doolhof. Sla dan rechtsaf en ga door alle drop-platforms. Springen is optioneel.
Ga na de derde naar beneden en verzamel de Adventure Coins, en klim dan op de windstroom naar de Thunder Cherry Branch. Gebruik de Electrogranum om de platforms boven de finishlijn te beklimmen.
Verzamel alle munten en val naar het midden, precies op het voltooiingsmechanisme.
kerker hoog
Bereik de finish binnen 10 minuten om de uitdaging te voltooien. Verzamel 80 avontuurmunten in één run om alle evenementbeloningen te ontvangen.
Start de proef.
Verzamel alle munten in de eerste hal met behulp van de windstromen. Pas op voor waterbellen.
In de doorgang vlieg je vooruit en daal je af naar de ingang van de tweede kamer.
Gebruik de windring en val dan naar beneden naar de platformen eronder. Ren er onmiddellijk overheen, aangezien ze instorten.
Vlieg dan door de volgende ring en ren naar links. Verzamel avonturenmunten en spring op het fragiele platform in het midden.
Ren rechtdoor door de gang naar de volgende kamer.
Klim langs de windstroom naar beneden terwijl je munten verzamelt en spring dan in de put met de Thunder Cherry Branch. Loop er doorheen tot het einde pas op voor de doornen aanvankelijk. Het fragiele platform zal instorten en de held zal bij de volgende overgang zijn.
Vlieg met de Thunder Spheres naar de ingang van de vierde kamer. Springen naar de juiste stroom en volg de Adventure Coins.
Ga naar beneden om valuta te verzamelen en ren over fragiele platforms. Pas op voor de brandweerwagen.
Klim omhoog naar het voltooiingsmechanisme.
Dungeon Exit bovenaan
Bereik de finish binnen 10 minuten om de uitdaging te voltooien. Verzamel 80 avontuurmunten in één run om alle evenementbeloningen te ontvangen.
Ren over de platforms. Meteen na de inworp is er een breekbare met Munten. Hierna volgen twee verdwijnende platforms - val niet. De volgende is een kamer met spikes op de vloer.
Verzamel munten in de windstroom en ren naar de Thunder Cherry Bough. Ze brengt je naar het tweede niveau. Rol op de fragiele platforms aan de linkerkant.
Zigzag dan naar voren en verzamel munten. Raak niet verstrikt in de bubbel. Neem Electrogranum en vlieg door de eerste passage. De tweede kan niet worden gecontroleerd.
De tweede kamer moet naar beneden. Ren over de verdwijnende platforms naar de munten en sla linksaf.
Volg de stromingen van de wind, maar raak niet verstrikt in de waterbellen. Gebruik de Electrogranum om naar het viaduct te klimmen.
Ren langs het mechanisme met vierkante elementaire projectielen. Er kan overheen gesprongen worden. Vlieg dan door de Thunder Spheres.
In de laatste kamer moet je een slang door de platforms laten lopen. Breekbare en elementaire platforms, stekels, windstromen en waterbellen wachten op je op weg naar de finish.
Dungeon snelste overwinningen
Bereik de finish binnen 10 minuten om de uitdaging te voltooien. Verzamel 50 avontuurmunten in één run om alle evenementbeloningen te ontvangen.
Het zal niet moeilijk zijn om de finishlijn te bereiken, aangezien deze zich voor de start bevindt. De grootste moeilijkheid is om Adventure Coins te verzamelen.
Draai naar links en verzamel munten in de nabijgelegen windstromen. Vlieg dan naar de volgende en gebruik de ringen.
Verzamel eerst de munten op het puntige gebied net eronder.
Klim op de pilaar erboven, maar spring verder, naar de spikes. Gebruik dan een ander springplatform om weer omhoog te klimmen.
Ga naar het item op het drop-platform en spring hoger. Verzamel de munten in het gebied eronder en ga naar het doolhof.
Beklim de muur en ga richting de munten aan de doodlopende weg. Ren recht op de snelle luchtstromen af.
Grijp de munten om de hoek en ren naar de elementaire platforms en dan naar beneden.
Neem Electrogranum en klim naar de finish.
schrijven in opmerkingenAls er nog vragen zijn, zullen de auteur of andere spelers deze zeker beantwoorden. volg het gedeelte Genshin Impact-gidsenom geen andere game-evenementen te missen.