5 juli om Genshin Impact kwam uit update 3.8 "Zomer! Attractiepark? Luchtspiegeling!", en er zijn ook nieuwe tijdelijke heldenbanners gestart Klee и eoliërs. Als de kleine Pyro-tovenares wordt beschouwd als een nogal situationeel personage, waar de meeste spelers niet naar op zoek zijn, dan is de tweehandige Cryo een echte legende onder fans.
Eula staat niet alleen op één lijn met de sterkste schadedealers in het spel, maar ze was lange tijd een uiterst zeldzaam personage vanwege het feit dat haar laatste herhaling in update 2.3uitgebracht eind 2021. Het lijkt erop dat deze feiten de interesse van de gemeenschap voor haar volgende optreden behoorlijk hadden moeten wekken, maar in feite pakte alles heel anders uit.
Volgens de statistieken verzameld door de dienst GenshinLab, de banners van Kli en Aeola op de zesde dagshow de laagste winst van alle verdubbelingen en zelfs veel singles. Nu neemt het evenementgebed van deze heldinnen de voorlaatste plaats in tussen alle anderen en haalt slechts één enkele banner in Keqing voor 100 duizend dollar.
Ter vergelijking, de meest desastreuze dubbele banner Bai Zhu и Ganyuo tegelijkertijd al bracht het bedrijf ongeveer $ 5 miljoen aangekomen. In de vorige patch 3.7 herhaal al-Haytama и Kazuhic voor dezelfde 6 dagen al gescoord meer dan 12 miljoen inkomen.
Wat de reden is voor zo'n impopulariteit van een van de meest verwachte helden is nog onbekend. Misschien daarna Fontaine's karakteraankondiging, besloten de spelers om primogems te sparen voor nieuwe helden. Er is echter nog steeds een kans dat de spandoeken halverwege het evenement versnellen en een goed resultaat laten zien.
Deel uw mening over het uitbrengen van de Eula- en Kli-banners in opmerkingen. Waarom denk je dat een van de meest verwachte heldinnen niet populair werd onder de spelers? Blijf op de hoogte voor de release en meer nieuws over Genshin Impact in een speciaal gedeelte onze site.