Een nieuwe functie van de ontwikkelaars, die is ontworpen om het spel voor conventionele voertuigen te vereenvoudigen en treffers voor artillerie te compliceren.
Hallo tankers! Wotpack is bij je en we beginnen kennis te maken met toekomstige innovaties die zullen worden uitgebracht als onderdeel van artillerie herbalanceren in World of Tanks. Er verschijnen meer details en nu bieden we een nadere blik op hoe de SPG-brandmelding in de game is geïmplementeerd.
Veel fans van zware wapens en aanvalstankvernietigers hebben letterlijk een hekel aan artillerie, want als 2-3 zelfrijdende kanonnen in focus zijn, dan is dat alles, bedenk dat je genoeg hebt gespeeld. Dergelijke gameplay brengt natuurlijk geen plezier in het spel en ontmoedigt over het algemeen elke wens om de strijd aan te gaan. Nu zal een van de elementen van de confrontatie met arte een nieuwe monteur zijn, die een soort "kunstlamp" kan worden genoemd.
Zelfs ervaren spelers worden vaak het slachtoffer van "pakketten" uit de lucht, en het is lang niet altijd mogelijk om te bepalen waar de granaten heen vliegen in het heetst van de strijd. De nieuwe tool vermindert het zogenaamde "verrassingseffect" van SPG-schoten op het meest ongelegen moment (wanneer je besluit de vijand te bestormen, en dan bam-bang-bang en er is geen halve HP, is de bemanning geschokt , en de tank kruipt nauwelijks).
Nu, op het moment dat de artillerie wordt afgevuurd, ziet de speler die de tank bestuurt die het getroffen gebied binnenrijdt speciale indicator (te zien in de video). Het gaat alleen aan als het voertuig zich binnen deze zone bevindt (waarvan de grootte wordt bepaald door de straal van de SPG-granaatfragmenten).
Deze monteur heeft twee kenmerken:
- Als de tank al het getroffen gebied binnenreed NADAT de artillerie was afgevuurd, werkt de melding nog steeds (misschien heb je tijd om achteraan te gaan of in ieder geval te stoppen).
- Als 2-3 zelfrijdende kanonnen zijn gefocust, is er voor elk een afzonderlijke indicator die opeenvolgend informatie geeft over het schot van elke artillerie.
De tijdslimiet om te reageren en het gevaarlijke gebied te verlaten hangt af van de snelheid van de projectielen en de afstand die hij moet overbruggen. Volgens de ontwikkelaars zou een paar seconden voldoende moeten zijn om de schade of negatieve impact van de verdoving van artillerie te verminderen.