SPG omhoog in WoT? Drie nieuwe soorten projectielen voor artillerie: kenmerken en toepassingskenmerken

Recente wijzigingen in het ACS-laadsysteem. Nieuw: soorten en kenmerken van het gebruik van shells.

ACS Wereld van Tanks

Hallo tankers! Met jou Wotpack en in dit onderwerp bieden we aan om kennis te maken herbalancering van ACS in 2021. In de stream met populaire bloggers en ontwikkelaars werden de mogelijke veranderingen die nu naar de Sandbox 2021 worden uitgerold alleen in algemene zin besproken op het niveau van ideeën, kritiek en suggesties. We presenteren u echte innovaties die op de proef worden gesteld en actief zullen worden getest door de spelers.

Artolampa in WoT: hoe werkt de melding over het schot van de gemotoriseerde kanonnen?

Sommige innovaties waren bedoeld om de dubbelzinnigheid van kunst weg te nemen en tegelijkertijd de praktische voordelen voor het team te vergroten. Deze recensie is rechtstreeks gewijd aan de verwerking van soorten artilleriegranaten, het schema van hun gebruik en interfacefuncties.

Drie soorten granaten in het arsenaal van gemotoriseerde kanonnen

Drie artilleriegranaten

In 2020 is het idee om het aantal schelpen uit te breiden al getest. Naast de standaard landmijnen werden speciale (met verhoogde schade) en pantserdoordringende ladingen geïntroduceerd.

Soorten artilleriegranaten bij de Sandbox-2020

Spelers hielden niet van deze aanpak om de volgende redenen:

  • bewaarde ongelooflijk lange cooldown bij het wisselen van projectielen;
  • onredelijk hoge kosten van nieuwe soorten projectielen;
  • de afwezigheid van echte veranderingen met betrekking tot de uitrusting die de kanonniers tegenwerkt.
Het concept zelf werd echter positief beoordeeld, dus het werd verder verfijnd.

Nu is de keuze tussen twee soorten schelpen - basis en speciaal. De tweede heeft slechts een iets grotere verspreiding van fragmenten tegen veel hogere kosten. Als onderdeel van de Sandbox 2021 zullen niet alleen de kenmerken van landmijnen worden herwerkt, maar zal er ook een derde type verschijnen. Laten we ze in meer detail bekijken op het voorbeeld van de Sovjet-niveau 10 gemotoriseerde kanonnen Over. 261.

Nieuwe soorten artilleriegranaten

1. Basis (explosieve fragmentatie met verdoving)

Dit is het gemakkelijkste type om te gebruiken, het brengt minder schade toe (-10% van de stroom) maar met genoeg plons om meerdere doelen te dekken en te verdoven. De penetratie blijft op hetzelfde niveau, maar als het pantser het schot tegenhoudt, wordt er geen kritieke schade toegebracht aan de modules of de bemanning.

Basis zelfrijdende mijnkanonnen

Van andere soorten projectielen heeft deze de laagste vliegsnelheid, maar een verbeterde scharnierende baan. Artilleristen zullen met dergelijke landmijnen doelen achter heuvels en andere obstakels kunnen dekken.

2. Alternatief (explosieve fragmentatie zonder verdoving)

De beste optie voor het bestrijden van licht en middelzwaar gepantserde voertuigen. Splash voor alternatieve projectielen wordt 2 keer verkleind en de schaderadius 4 keer. Verhoogt de penetratie met 50% van de huidige waarde en veroorzaakte schade met 10%. Dit type HE zal de interne modules en de bemanning blijven raken, maar zal het doelwit niet kunnen verdoven. Het wordt gekenmerkt door een niet zo handig traject als zijn voorganger, maar de vliegsnelheid is verhoogd.

Alternatieve zelfrijdende mijnkanonnen

De onderstaande vergelijkingstabel toont de penetratiepercentages voor basis- en alternatieve explosieven op sommige soorten zelfrijdende kanonnen die beschikbaar zullen zijn als onderdeel van de Sandbox-2021.schade door zelfrijdende kanongranaten

 

3. Tactisch (pantserdoorborend)

Optie voor selectief gebruik. Het zal effectief zijn tegen langzame en zwaar gepantserde voertuigen die niet onderhevig zijn aan ernstige schade door landmijnen. In de volledige afwezigheid van spatten en verdoven, zal het het doelwit van een veel kortere afstand raken en meer schade aanrichten dan landmijnen wanneer het niet wordt gepenetreerd. Pantserdoorborende granaten worden gekenmerkt door een penetratiegraad die 4-6 keer hoger is dan die van explosieven. Ze hebben de hoogste vliegsnelheid en onstabiel traject vanwege de kleine hoek ten opzichte van de grond.

Pantserdoorborende projectiel zelfrijdende kanonnen

In het geval van Ob. 261 dit projectiel is pantserdoorborend, maar het kan ook cumulatief zijn voor andere zelfrijdende kanonnen.

De verwachting is dat tactische aanvallen slechts in 10-15% van de gevallen zullen worden gebruikt. Een relatief snel systeem om tussen granaten te schakelen, stelt je in staat ze effectief te gebruiken en je aan te passen aan de situatie op het slagveld.

Afzonderlijk vestigen we uw aandacht op de grafiek van de afhankelijkheid van de snelheid en vliegtijd van elk van de schalen.

Vergelijking van het traject en de snelheid van projectielen

De kosten voor alle drie de typen worden vereffend om een ​​optimale kostenbalans te behouden. Hierdoor kun je elk van de granaten meenemen in de strijd en ze gebruiken zonder na te denken over mogelijke financiële verliezen.

De kosten van nieuwe soorten schelpen

Artilleristen zullen niet langer kunnen leven met één type granaat in hun arsenaal. Een systeem met drie typen vereist hun verplichte competente combinatie in de huidige gevechtssituatie.

Interfaceverbeteringen: weergave en schakelen tussen projectielen

Interface verandert

De wijzigingen aan de projectielen hebben geresulteerd in duidelijke innovaties in de interface. De scoped-weergave geeft nu duidelijk het momenteel geladen projectiel weer. Een speciale indicator zal aangeven of een bepaald type, met zijn baan, een scherp punt kan raken.

Nieuwe richtindicatoren

De ontwikkelaars kwamen ook in de richtmodus. Nu zal een snelle overgang naar de weergave "vanuit het traject" worden uitgevoerd via het muiswiel. Maar de sneltoetsfunctie die verantwoordelijk is voor deze schakelaar wordt niet verwijderd.

De ontwikkelaars stoppen daar niet. Ze blijven populaire moddingproducten overzetten naar de officiële gameclient. Nu heeft het de weergave van de vliegtijd van de granaten aangeraakt, wat de waarschuwingsschoten aanzienlijk vereenvoudigt voor kanonniers die bekend zijn met het spel.

Projectiel vliegtijdteller

Al deze functies kunnen worden getest, geconfigureerd en/of uitgeschakeld via het configuratiemenu van de gameclient.

Snelwisselprojectielen

Snelle verandering van projectieltype

Het blijft om erachter te komen hoe het systeem voor het wijzigen van shells precies zal worden geïmplementeerd. Met nieuwe tactische mogelijkheden moet je op de een of andere manier de lange cooldown tegengaan. Als onderdeel van de Sandbox 2021-test zal het Intuition-voordeel hiervoor verantwoordelijk zijn. Het wordt aangepast aan spelveranderingen, waarbij de nadruk ligt op de belangrijkste parameter: een toename van de herlaadsnelheid bij het wijzigen van het type lading. Met het maximaal pompen van de bemanning, het gebruik van extra rantsoenen en de installatie van apparatuur, is het mogelijk om een ​​cijfer van meer dan 83% te behalen.

Het intuïtieve voordeel nivelleren in de Sandbox-2021

Deze innovatie werkt op alle voertuigen in het spel, en niet alleen op zelfrijdende wapens.

We hopen dat deze veranderingen het artilleriespel en zijn tegenstanders echt comfortabel zullen maken. De rest van de innovaties die te zien zijn op de Sandbox-2021 vind je in andere recensies die op onze website zijn gepubliceerd.

Als u alle wijzigingen persoonlijk wilt controleren, dan is hier de instructie hoe de testserver "Sandbox" te downloaden en te installeren.

Shelbourne
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
3 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
3
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x