Gedetailleerde gids voor Anton Ivanov Zenloze Zone Nul met aanbevelingen voor het kiezen van de meest effectieve uitrusting en voorbeelden van eenheden voor een comfortabel spel. In deze gids analyseren we de voor- en nadelen van de held en kiezen we een geschikte banbu voor de strijd in verschillende squadrons. Samen met onvervangbare metgezellen zullen we de meest optimale combinatie van schijfschijven overwegen, die het gevechtspotentieel van een personage uit de Assault-klasse beter zal onthullen. In de gids geven we aan wat Anton allemaal nodig heeft om het maximale niveau te bereiken.
Anton Ivanov is een energieke jongen die deel uitmaakt van een bende "Belobog-fabriek", die zich bezighouden met de ontwikkeling en verbetering van New Eridu. Achter het dreigende en excentrieke uiterlijk schuilt een groot hart, evenals een ongelooflijk enthousiasme waardoor je de kansen uitdaagt. In de strijd gebruikt hij actief een boormachine, waardoor hij meer elektrische schade aan vijanden toebrengt.
Waardering | B-rang binnen streepjesblad |
Zeldzaamheid | ⭐️⭐️⭐️⭐️ |
wanneer toegevoegd aan het spel | 4 juli 2024 (versie 1.0) |
Hoe een personage te krijgen | Banners “Stabiel kanaal” en “Specifiek kanaal” |
Specialiteit [klasse] | Aanval |
Kenmerk [element] | Elektro |
Impacttype | Doordringend |
Fractie | Plant "Belobog" |
Rol in de ploeg | Belangrijkste DD |
Groei | 190 cm |
Stemacteurs |
|
Hoe Anton in Zenless Zone Zero te krijgen
Je kunt Anton in ZZZ in de volgende gevallen aan je collectie toevoegen:
- met een kleine waarschijnlijkheid bij het zoeken naar een signaal in het “Stable Channel” aan het begin van het spel en bij het verder verzenden van masterkopieën naar deze banner;
- er is een kans dat je in “Amplification” terechtkomt, samen met andere epische personages en wapens;
- de kans op ontvangst neemt toe binnen het Dedicated Channel wanneer de held samen met de legendarische agent in de lijst met 4⭐ karakters wordt vermeld.
Je kunt Anton uitschakelen met een verhoogde kans op de evenementenbanner ‘On a Wave of Calm’, eigendom van een vijfsterrenheld Ellen Jo. De kans is groot dat Anton verlost kan worden 140 signaalecho's in het gelijknamige gedeelte, dat zich op het tabblad "Signaalregister" bevindt.
Meer informatie over het garantiesysteem vindt u in de gids over tekenverliespercentage.
Anton's belangrijkste vaardigheden
Anton Ivanov is een typische hoofdschadedealer van epische zeldzaamheid, die een boor hanteert en tegenstanders slaat met elektrische schade. In zeldzame gevallen kan hij overschakelen naar de positie van een secundaire DD en het veld betreden om de hoofd-DD te vervangen. Tijdens gevechten is het uiterst belangrijk dat de held energie verzamelt voor de EX-vaardigheid om de ‘Explosive State’ te betreden. Als je onder invloed bent van dit effect, worden de vaardigheden van Anton vergroot die belangrijk zijn voor de strijd: basisaanvallen, tegenaanvallen, snelle hulp bij het wisselen van helden en EX-vaardigheden.
Na het verzamelen van decibels om de supervaardigheid te gebruiken, richt de agent verwoestende elektrische schade aan binnen een bepaalde straal. Bij het ontvangen van de vierde opdracht kan het gebruik van de ultieme vaardigheid het hele team een goede verbetering geven. In de ascensiefase vergroot het personage een belangrijk kenmerk voor het aanrichten van verhoogde schade: kritiek. kans.
Het is belangrijk op te merken dat Anton met de eerste Eidolon een verborgen monteur krijgt waarmee hij een ‘explosieve staat’ kan behouden wanneer hij weinig energie heeft. Als de eerste treffers van de Pile Driver de vijand niet raken, worden de effecten van de houding niet opgeheven en blijft de held elektrische schade aanrichten zonder energie. De techniek is het gemakkelijkst toe te passen na meerdere opeenvolgende ontwijkingen of door de joystick in de tegenovergestelde richting van de vijand te trekken, zodat Anton de afstand niet voor de eerste slag overbrugt. Er kan echter niet worden gezegd dat de truc geen bug is en niet in volgende patches zal worden opgelost.
De volgorde van nivelleringsvaardigheden
Basisaanval > EX-vaardigheid (speciale aanval) > Aanvalsketen > Assist > Ontwijken > Ingrediënten
Naarmate het niveau van het opgehaalde talent toeneemt, neemt ook het percentage schade dat het vijandelijke doelwit raakt toe. Omdat de agent in kwestie de belangrijkste schade toebrengende eenheid van het team is, is het uiterst belangrijk om de maximale boost te krijgen bij het gebruik van vaardigheden. Dienovereenkomstig moeten de vaardigheden van Anton worden geüpgraded in de aangegeven volgorde:
- Basisaanvallen worden voortdurend gebruikt, ook bij het verbruiken van vaardigheidsenergie. Ze krijgen ook een boost van de explosieve toestand na het gebruik van “Breaking the horizon, bro!”
- Gebruik een volledig opgeladen speciale aanval geeft Anton de broodnodige booststatus, waardoor hij vijanden kan choqueren met elektriciteit. Omdat de EX-aanval de agent een versterking geeft en je, indien geactiveerd, slechts een paar aanvallen op vijanden voor je kunt uitvoeren, stijgt deze op de tweede plaats.
- Het is tijd Aanvalsketens и Ultiem vermogen Maakt gebruik van Pile Driver Attack, waardoor verwoestende schade wordt toegebracht aan doelen ervoor. Dergelijke aanvallen worden niet beïnvloed door de boost van de EX-vaardigheid, maar door het gebruik ervan kun je energie verzamelen voor toekomstig gebruik van de buff.
- Ingrediënten van geef de agent een nog hoger schadepercentage, en de extra vaardigheid maakt hem competitief in het opbouwen van schokken, omdat het de triggering van het effect van de elektrische anomalie bijwerkt.
- Help wordt opgepompt na andere vaardigheden, omdat het helpt bij het afweren van sterke aanvallen van vijanden, het verzamelen van verdovingswaarde op vijanden en zijn eigen energie. Zo'n aanval wordt versterkt door de explosieve toestand, waardoor je de effectiviteit in de strijd niet verliest als je regelmatig van personage moet wisselen.
- Binnen nodig ontwijking altijd aanwezig tijdens de strijd. Voor dit type aanval, met perfecte ontwijking, geldt ook de boost bij het werken in explosieve toestand.
De beste eidos van Anton Ivanov
Hieronder staan alle verbeteringen aan het mentale beeld van Anton:
1: Opwarmen | Nadat je een vijandelijk doelwit hebt geraakt met een Drill Attack, kun je voor elke treffer niet meer dan 5 eenheden ontvangen. extra energie. |
2: Stroomstatus | Wanneer je een opgeladen EX-vaardigheid gebruikt en een boost krijgt van de explosieve toestand, ontvangt Anton, afhankelijk van het energieniveau, een schild dat gelijk is aan 7,5% van zijn maximale gezondheid. Na het betreden van het slagveld tijdens een wisseling van helden, wordt deze beschermende boost bijgewerkt, maar verdwijnt na het verstrijken van de explosieve toestand. Het effect kan één keer per 15 seconden werken, waarna het wordt teruggedraaid. |
3: Uitgebreide opleiding | Verhoogt het niveau van normale aanvallen, ontwijkingen, assists, speciale aanvallen en kettingaanvallen met +2 |
4: Laten we samen rocken | Bij gebruik van een reeks aanvallen of een ultieme vaardigheid is de kritieke kans groot. treffers van alle bondgenoten worden met 10% verhoogd en duren 12 seconden. |
5: Manusje van alles | Geeft +2 aan basisaanval, ontwijking, assist, speciale aanval en kettingaanval. |
6: Verder gaan | Wanneer Pile Driver Attack kritisch toeslaat, wordt de schade die wordt toegebracht door Basisaanval tijdens Explosief en Tegenaanval na Ontwijken terwijl Explosief met 4% verhoogd. Het effect duurt 30 seconden en kan tot zes keer worden gestapeld. Door de verbetering opnieuw aan te roepen, wordt de duur vernieuwd. |
De meest effectieve constanten voor Anton zijn 1, 4 и 6:
- Opwarmen Hiermee kun je energie verzamelen terwijl je regelmatig aanvallen gebruikt, wat de duur van het effect van de EX-vaardigheid beïnvloedt. Het tijdig ontvangen van een toeslag voor een verbeterde speciale aanval helpt om de versterking die Anton nodig heeft vaker te gebruiken, waardoor zijn schadepotentieel toeneemt.
- Laten we samen rocken vergroot niet alleen de kans op een voltreffer voor de Agent zelf, maar ook voor alle bondgenoten. Een alternatieve methode om deze verbetering te verkrijgen tijdens een reeks aanvallen biedt de meest voorkomende verhoging van de waarde die belangrijk is voor DPS. Je moet uitkijken naar personages die gespecialiseerd zijn in intimidatie, zodat ze vaker een reeks aanvallen kunnen activeren.
- Verder gaan — een gemakkelijk te verzamelen en te gebruiken boost die werkt in een explosieve toestand. In totaal kan de buff 24% bonusschade bereiken voor het gebruik van basisaanvallen, maar voor een vlekkeloze werking is het noodzakelijk om de held minimaal 75% crit te geven. kans.
Voor- en nadelen van Anton
Nadat we een aantal capaciteiten van Anton Ivanov en zijn mentale kaart hebben overwogen, kunnen we de sterke en zwakke punten benadrukken:
Voordelen | Beperkingen |
Krachtige DPS dankzij de accumulatie van de Shock-status tijdens het gebruik van de explosieve toestand, die vooral goed tot uiting komt in de strijd met mechanische vijanden. In gevechten met andere tegenstanders richt Anton ook explosieve schade aan, waarbij hij doelen raakt. | Een extreem energie-afhankelijke eenheid die sterk afhankelijk is van burst. Buiten de stand verliest het een aanzienlijk deel van de verbeteringen die verband houden met de Shock-status, en lijdt het ook in termen van schade, omdat het alleen fysieke aanvallen kan uitvoeren. |
Het unieke Shock Action Refresh-mechanisme opent de weg voor het personage om te concurreren in competitieve builds. Wanneer je een extra vaardigheid activeert via een factie of attribuut, kan deze elke 0,5 seconde een status toekennen, op voorwaarde dat deze 4 kritieke treffers heeft uitgedeeld. | Buiten de shockbuilds speelt hij met minder efficiëntie en is hij niet volledig ontwikkeld. Bij elektrische agenten is dit op zijn beurt beperkt tot S-rang-opties, wat een grote hoeveelheid attribuutafwijkingen met zich meebrengt. |
Heeft weinig vereisten om de verbeterde modus te gebruiken, behalve misschien de aanwezigheid van energie op de EX-vaardigheid. Explosive State geeft Anton een aanzienlijke verbetering die niet verdwijnt als hij van personage wisselt. | Heeft dringend een hoge kritische kans nodig om zijn functies in de ploeg uit te voeren. Hierdoor kan het extreem kostbaar zijn in termen van investeringen en statistische balans. |
Alle constanten in de mentale kaart zijn uiterst nuttig voor de schadedeler en zorgen er, wanneer ze worden verkregen, voor dat de agent op de lange termijn als de belangrijkste schadedeler kan worden beschouwd. |
Anton op niveau brengen in ZZZ
Om Anton naar niveau 60 te brengen en zijn actieve en passieve vaardigheden volledig te verbeteren, is de volgende lijst met grondstoffen nodig:
Bloeden | materialen | kosten |
---|---|---|
Niveau | ×4 Aanvalstoken op instapniveau ×32 Aanvalstoken van het hoogste niveau ×30 Pioniertoken | × 800 |
vaardigheden | ×25 Basic Shock-chip ×75 Geavanceerde schokchip ×250 Gespecialiseerde schokchip ×5 Ga naar de hamsterkooi | ×2 |
Ingrediënten van | ×60 Hoogdimensionale gegevens: destructieve stormloop ×9 Ondraaglijke pijn van de tiran | × 405 |
Beste builds voor Anton in Zenless Zone Zero
Anton neemt de positie in van de hoofdgevechtseenheid, waarrond alle bondgenoten in de ploeg moeten spelen. De vaardigheden maken actief maar voorzichtig spelen mogelijk om meer voordelen te behalen tijdens een hevig gevecht. De speciale houding van de held vereist een reeks aanpassingen die de schade aan vijanden vergroten door geschikte versterkers en schijfschijven te installeren. Een konijnengezel kan ook van pas komen, die passende ondersteuning biedt om het volledige potentieel van DPS te ontsluiten.
De belangrijkste kenmerken voor Anton Ivanov zijn Kreta. kans и Kreta. schadeechter niet minder belangrijk energieterugwinning, Aanvalskracht и penetratie kans. Vervolgens bekijken we de build voor Anton in ZZZ, bestaande uit wapens, sets met geschikte artefacten en banboos.
Beste versterker [wapen]
Bij het overwegen van wapens voor Anton is het de moeite waard om tussen alle overvloed de A-rang versterker "Drill - Red Axis" te benadrukken, waarmee je belangrijke energie voor de Agent kunt herstellen om de EX-vaardigheid te gebruiken en zijn elektrische houding in te voeren, bovendien het vergroot de inkomende elektrische schade. Het belangrijkste voordeel is de beschikbaarheid van het Ivanov-signaal vanwege de zeldzaamheid van dit wapen. De onderstaande tabel geeft voorbeelden van alternatieve wapens die geschikt zijn voor het personage:
Versterker | effect |
---|---|
zwavel ⭐⭐⭐⭐⭐ Basis aanval: 46-684 Aanvalskracht: 12-30% | Nadat hij is geraakt door een normale aanval, een sprintaanval of een tegenaanval na een ontwijking, neemt de aanvalskracht van de held toe met 3,5-7% gedurende 8 seconden. Er worden maximaal 8 vergelijkbare stapels opgeteld en deze worden elke 0,5 seconde geactiveerd. De duur van elk niveau wordt onafhankelijk van de andere berekend. |
Boor - rode as ⭐️⭐️⭐️⭐️ Aanvalskracht: 42-624 Energieterugwinning: 20-50% | Als je een EX-vaardigheid of aanvalsketen gebruikt, nemen de normale aanvallen en dash-aanvallen toe elektrische schade op 50-80% gedurende 10 seconden. Het effect werkt maximaal één keer per 15 seconden. |
ster motor ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basisaanval: 40-594 Aanvalskracht: 10-25% | Een tegenaanval tijdens het ontwijken of een snelle assist vergroot de aanvalskracht van de agent met 12-19,2%. Het effect duurt 12 seconden. |
Artillerie-rotor ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basisaanval: 40-594 Kreta. kans: 8-20% | Verhoogt de aanvalskracht met 7,5-12%. Wanneer een kritieke treffer een vijandelijk doelwit raakt, veroorzaakt dit extra schade gelijk aan 200% van de aanvalskracht van de agent. Deze boost wordt niet vaker dan één keer per keer geactiveerd 8-6 seconden (afhankelijk van de ontwaakrang van de versterker). |
Gouden bloem ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basisaanval: 40-594 Aanvalskracht: 10-25% | De aanvalskracht wordt verhoogd met 6-9,6%, en schade door verbeterde speciale aanvallen wordt verminderd met 15-24%. |
Straat ster ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basisaanval: 40-594 Aanvalskracht: 10-25% | Wanneer een teamlid een reeks aanvallen initieert, krijgt de agent met dat wapen 1 niveau van maximaal 3 aanvallen. Elke gewonnen stapel vergroot de schade die door de vaardigheid wordt toegebracht 15-24%. Wanneer je een ultieme vaardigheid gebruikt, zijn alle ladingen opgebrand. |
Maanfase: Nieuwe Maan ⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 32-475 Kans. hit kritiek: 6,4-16% | Wanneer je een EX-vaardigheid gebruikt, herstelt de agent 3-5 eenheden energie. Wordt één keer per 12 seconden uitgevoerd. |
In een apart artikel hebben we het in detail geanalyseerd alle ZZZ-versterkers met aanbevelingenaan wie u ze kunt verstrekken en hoe u ze kunt ontvangen.
Beste schijfschijven [artefacten]
Let bij het verzamelen van artefacten voor Anton op de aanwezigheid van bonussen die de inkomende DPS verhogen, en zoek ze ook in de waarden in de willekeurige parameters. 4-delige en 2-delige drivesets geïnstalleerd in 6 slots moeten verbeterde belangrijke functies bieden. Het zou ook handig zijn om elektrische schade te voorkomen, aangezien de volledige kracht van de Agent in de explosieve houding ligt.
Aandrijf schijf | effect | Aanbevelingen |
---|---|---|
Donderende heavy metal | 2 delen: elektrische schade neemt toe met 10%. 4 delen: Als er in Shock een tegenstander op het veld staat, neemt de aanvalskracht van de koerier met 28% toe. | De beste kit die volledig moet worden gemonteerd. Combineert met de algemene vaardigheden van de held, die gericht zijn op het toepassen en voortdurend behouden van een shocktoestand op vijanden. Bovendien verhoogt de tweedelige bonus de algehele schade in explosieve toestand als gevolg van de bonus voor het elektrische element. Het wordt aanbevolen om te combineren met schijven als "Fugu-electro", "Dyatlokor-electro" en "Gormon-punk" |
Dyatlokor-elektro | 2 delen: kritieke kans hits stijgt met 8%. 4 delen: Elke keer dat een basisaanval, een tegenaanval na het ontwijken of een versterkte speciale aanval een voltreffer scoort. schade, krijgt de drager 1 verbeteringsniveau. Voor elke stapel wordt ATK gedurende 9 seconden met 6% verhoogd. De duur van de verbetering verschilt voor verschillende vaardigheden. | Een uitstekende set die de kritiek verhoogt. kans en aanvalskracht. Het ziet er zowel in 4 delen als in 2 delen goed uit als aanvulling op de vorige set. De grootste moeilijkheid is de noodzaak om de optimale hoeveelheid kritiekkans te verkrijgen om snel alle niveaus te behalen die een toename van ATK opleveren. |
Fugu-electro | 2 delen: verhoogt de penetratiekans met 8%. 4 delen: Supervaardigheid richt 20% meer schade aan. Wanneer de supervaardigheid wordt gelanceerd, neemt de aanvalskracht van de eigenaar gedurende 15 seconden met 12% toe. | Een uitstekende optie voor een extra selectie van 2 onderdelen, maar meer situationele artefacten wanneer deze volledig zijn geladen. De maximale schade van de betreffende platen wordt bereikt op het moment dat de superkracht wordt ingezet op een verbijsterde vijand. In dit geval moet rekening worden gehouden met twee verplichte vereisten: plaats een intimiderend karakter in het team, creëer gunstige omstandigheden, en gebruik ook actief alle methoden voor het verzamelen van decibel, inclusief hulp vóór de aanval en de ondersteunende hulpfunctie. |
Hormoonpunk | 2 delen: verhoogt de aanvalskracht met 10%. 4 delen: Wanneer de drager een staat van gevechtsgereedheid bereikt of als vervanger naar buiten komt, neemt zijn aanvalskracht gedurende 25 seconden met 10% toe. Vuurt eenmaal per 20 seconden. | Een goede optie voor een complete set voor de hoofdschadehandelaar die na alle sub-deaders en steunen het slagveld betreedt. Het passieve afkoelvenster voor vinylplaten houdt in dat de teamrotatie 20 seconden wordt verlengd, waarbij de eerste helft van het veld actief wordt aangevallen door de schadedealer en de rest van de rotatie wordt overgelaten aan de geallieerden. Vanwege deze functie kan het een uiterst situationele rekrutering zijn in teams met dynamische wisseling van agenten. |
We hebben alles in een aparte gids behandeld drive-schijven en de karakters die daarbij passen.
Beste Banbu
De keuze voor Banbu voor Anton moet niet alleen gebaseerd zijn op de behoeften van de belangrijkste DPS, maar ook op de beschikbaarheid van andere personages in de groep. Door vertegenwoordigers van verschillende attributen, facties en specialisaties te combineren, kun je een aanzienlijke toename krijgen in de verbetering die de assistent met oren geeft. De tabel toont banbu geschikt voor Anton en teams met hem:
Banbu | vaardigheden |
---|---|
Stekerbu |
|
Elektrobu |
|
Voorman |
|
Zoeker |
|
Avocado |
|
Verpakker |
|
Voor meer informatie over assistenten, zie een gedetailleerde gids voor Banbu met een lijst met de beste.
Eenheden voor Anton in ZZZ
Anton in Zenles Zon Zero neemt de plaats in van de belangrijkste schadedealer van het team, waardoor de gezondheid van tegenstanders met elektrische schade in een explosieve toestand wordt verlaagd en een negatieve periodieke status van Shock wordt opgelegd. Zoals elke held die is ontworpen om de belangrijkste DPS in een groep af te handelen, kan hij niet zonder de steun van zijn bondgenoten, die zijn zwakheden zullen verbergen en voor de nodige (de-)buffs zullen zorgen. De tabel toont de beste eenheden voor Anton, waarmee hij zijn potentieel kan ontketenen:
Held 1 | Held 2 | Held 3 | Banbu | Functies |
---|---|---|---|---|
Anton Ivanov | Grace Howard Enby Demara | rina Set | Stekerbu Elektrobu | Rina is de beste ondersteuning en vergroot het penetratie-effect en het energieherstel van haar bondgenoten. Grace verzamelt vanwege haar specialisatie een anomalie bij haar tegenstanders, waardoor ze vaker de Shock-status kan veroorzaken. In het mono-elektroteam wordt ook de extra vaardigheid van Anton onthuld, waarbij de periodieke Shock-status elke 0,5 seconde wordt bijgewerkt. Als een van de meisjes ontbreekt, kun je haar vervangen door Enbi. De heldin compenseert verloren buffs met behulp van haar specialisatie, waarbij ze vijanden verdooft en reeksen aanvallen veroorzaakt. |
Anton Ivanov | Kolyada Belobog | Ben Groter Grace Howard | Voorman | Het team van de Belobog-fabriek met zijn variaties. Kolyada kan de positie innemen van zowel een verdovende held als een sub-dode speler, afhankelijk van de aanwezigheid van Ben in het team. Als Grace wordt gekozen, zal ze de positie van een extra schadedealer op zich nemen en het gevechtspotentieel van Anton vergroten door een anomalie op te leggen die de roep van de Shock-status beïnvloedt. De Foreman past goed bij alle teamopties van de kenmerkende factie. |
Anton Ivanov | Van Lycaon Qingyi | rina | Elektrobu Stekerbu Major-domo | Hypercarry gebouwd voor Anton. De held van de Intimidation-klasse brengt vijanden in de kortst mogelijke tijd verdoofd toe en verhoogt de schadevermenigvuldiger tegen vijanden in een arbeidsongeschikte staat. Rina vormt synergie met haar teamgenoten, onthult hun extra vaardigheden en verspreidt tegelijkertijd verbeteringen aan het team. Voor dit team is het logisch om Majordomo's banba te overwegen, die Anton energieherstel kan bieden. |
Anton Ivanov | Nicole Demara | Enby Demara | Zoeker Avocado Verpakker | F2P-team van epische personages, beschikbaar voor montage als Anton valt. Beide Demara's werken goed met elkaar samen, en Enby geeft Anton de nodige boost dankzij hun vergelijkbare eigenschap. A-rank Banbu zal het huidige team op eigen wijze versterken, vanuit hun specialisatie. |
Je kunt het in een aparte handleiding bekijken voorbeelden van de beste teams in ZZZ.
Conclusie over het personage
Anton Ivanov is een redelijk sterk personage met zijn eigen voor- en nadelen. Net als de meeste van de belangrijkste schadedealers, eist hij qua statistische waarden dat hij veel schade aanricht in de strijd, terwijl hij een uitstekende schokapplicator is. De vaardigheden van de agent hebben geen harde voorwaarden voor het ontvangen van verbeteringen, behalve de noodzaak om energie te verzamelen voor een speciale versterkte aanval, die zijn burst-modus activeert.
De agent is gemakkelijk te begrijpen en te gebruiken, maar is niet zo flexibel en veelzijdig als een aantal DD's van de hoogste zeldzaamheid. Het belangrijkste voordeel is de toegankelijkheid, waardoor je vroeg of laat alle delen van de mentale kaart kunt verwerven en je gevechtspotentieel kunt vergroten. Anton heeft geen hoogwaardige versterkers nodig; hij zal zich in al zijn glorie laten zien met zijn relatief goedkope signa en analogen uit de versterkerwinkel. Wat potentiële squadronopbouw betreft, is de held vanwege de specifieke mechanismen gebonden aan squadrons die spelen vanuit de negatieve Shock-status - in andere groepen wordt een aanzienlijk deel van het potentieel niet onthuld.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het samenstellen van de beste build voor Anton in Zenles Zone Ziro. Als je vragen hebt, kun je om hulp vragen in de reacties - de auteur of andere spelers zullen je zeker helpen. Lees andere ZZZ-gidsen in de relevante secties van onze website: het voltooien van speurtochten, gidsen, karakter opbouwt и laatste nieuws.