10 van de gekste missies in Skyrim (en waar je ze kunt vinden)

Er zijn ongelooflijk veel speurtochten beschikbaar in Skyrim, maar sommige zijn bijzonder gek, raar of ronduit indrukwekkend.

Tamriël - een continent vol wonderen. Bizarre wezens en fantastische landschappen zijn er in overvloed in dit land van mensen, mer (waaronder Dunmer, Bosmer, Altmer, evenals Orcs en Falmer) en beastmen. In een open wereld vol met zulke rijke en gevarieerde omgevingen zijn epische avonturen onvermijdelijk. Elk spel in de serie The Elder Scrolls kan bogen op deze eigenschap.

10 gekste missies in Skyrim

Ook The Elder Scrolls V: Skyrim onderscheidt zich hierdoor, want hier kan de gamer enkele van de gekste speurtochten in de franchise vinden. Hoewel er overal in de noordelijke provincie bizarre gebeurtenissen plaatsvinden, lijken sommige ervan vooral belachelijk. Veel van de speurtochten kunnen de spelers krankzinnig lijken en bevatten ideeën die de meeste gewone stervelingen niet kunnen begrijpen.

10. Onvergetelijke nacht

Onvergetelijke skyrim-nacht

Wanneer een Dragonborn dronken wordt in een bar in een van de negen grote steden, ontmoet hij misschien een leuke vent genaamd Sam Gaven. Deze ontmoeting is willekeurig, dus gamers moeten misschien geduld hebben. Dovakin kan met hem een ​​​​drinkwedstrijd organiseren, waarvan de winnaar een staf ontvangt. Als de Draakgeborene meedoet, zullen ze uiteindelijk flauwvallen en wakker worden met de onvrede van de boze burgers. Ze zullen ze moeten kalmeren en zich moeten verontschuldigen voor hun grappige dronken capriolen. De dialoog in deze zoektocht is een van de grappigste in Skyrim, dus mis het niet. Uiteindelijk zal de speler Sam weer ontmoeten, maar hij zal Sanguine blijken te zijn - de Daedric Prince losbandigheid en dronkenschap.

Na een schokkende onthulling geeft hij Dovakin de Sanguine Rose, een staf en een Daedric-artefact, waardoor je gedurende 60 seconden een Dremora kunt oproepen.

9. Ster van Azura

Ster van Azura Skyrim

Vlakbij het College van Winterhold, op de berg, vind je Heiligdom van Azura - Daedric Princess van zonsopgang, zonsondergang en verandering. Hier kun je praten met een Dunmer-priesteres genaamd Aranea om een ​​Daedric-zoektocht te starten waarbij je tegen necromancers moet vechten en hun gemene leider naar een andere dimensie moet achtervolgen. Wanneer de Dragonborn een Daedric Artefact en een Soul Gem ontvangt, en Azura's ster, kruipt hij in de steen om de sinistere occultist en zijn machtige Dremora-handlangers te bevechten in een prachtig kristallandschap.

8 J'zargo-experiment

J'zargo Skyrim-experiment

Op het College of Winterhold kan een gamer een Khajiit tegenkomen die verslaafd is aan vernietigingsspreuken. J'zargo vraagt ​​de Dragonborn om hem te helpen bij het testen van enkele rollen die bedoeld zijn om te worden gebruikt als aanvallende vuurmagie. Tijdens het gebruik ervan zal de speler echter merken dat hij zelf schade oploopt door de vlammen, zij het gering.

Deze quest lijkt eigenlijk op de quest uit Fallout 3, waar iets soortgelijks gebeurt, maar dan met experimentele granaten. Het lijkt erop dat Bethesda sommige van hun exclusievere dingen graag hergebruikt.

7. Eeuwige rust

Eeuwige rust de geest van Helga

Wanneer Dovakin deze taak aanvaardt nadat hij met mensen in Morthal heeft gesproken, lijkt het in eerste instantie op een mysterieuze moord, maar al snel wordt het iets bovennatuurlijks. Na het uitgebrande huis te hebben onderzocht en gesproken spook die erin is overleden het kind, kun je meer leren over sinistere daden.

Snuffelend door het stadsdistrict, zal de speler ontdekken dat vampiers een reële bedreiging zijn geworden in Morthal. Dit leidt uiteindelijk de Dragonborn naar het hol van Movarth, de meestervampier achter alle recente tragedies. Hier kan de gamer de aanvaller vernietigen en de stad uit zijn klauwen bevrijden.

6. Roep van Boethiah

Heiligdom van Boethiah

Boeken zijn de nieuwe manier om missies te vinden in Skyrim. Na het vinden en lezen van een van deze genaamd "The Trials of Boethiah", zal een zoektocht genaamd "The Call of Boethiah" beginnen, waarin de speler de opdracht van de Daedric Princess kan vervullen intrige en perfide. De taak zal worden geassocieerd met vele verborgen moorden, evenals het verraad van een kameraad. Op een gegeven moment zal Dovahkiin de taak krijgen om een ​​volgeling naar toe te leiden Heiligdom van Boethiahwaar hij zal worden opgeofferd aan de prinses. Na het uitvoeren van verschillende van deze rituelen, wordt de speler beloond met een Daedric-artefact en een uniek stuk zwaar pantser genaamd Ebony Mail, dat is betoverd met een effect dat passief schade toebrengt aan vijanden in de buurt.

5. Ontdekking van het onzichtbare

Onzichtbare Skyrim openen

Dit is een van de zoektochten. Colleges van Winterhold, waarin de Draakgeborene haar aartsmagiër kan worden. Op zoek naar de legendarische staf van Magnus in de ruïnes van de Dwemer Mzulft de speler moet de ontbrekende onderdelen voor het gigantische oculair vinden en vervolgens leren hoe hij het moet gebruiken.

Dit enorme apparaat is Tamriel's tegenhanger van de lichtshow en zit vast in de hoofden van gamers als een van de meest interessante stukjes Dwemer-technologie.

4. Heilige beproevingen van Keen

Heilige proeven van KeeneDeze uitdagingen kunnen worden gestart door te praten met Froakie Scherp mes in zijn hut in het zuidwestelijke deel van de Rift. De jager zal de Dragonborn vertellen over de godin Kin en haar heilige taken, waarin je kunt bewijzen dat je de machtigste van de jagers bent.

Als de speler deze uitdagingen aangaat, kunnen ze op specifieke locaties unieke doorzichtige versies van vijanden vinden. De jacht zal relatief klein zijn, maar uiteindelijk Dovakin je zult moeten vechten met beesten zoals een spookachtige mammoet en een trol.

3. Terugkeer van de schemering

Twilight Thomabe Nachtelijk

Tegen het einde van de Thieves Guild-zoekketen, die kan worden gestart door met Brynjolf in Riften te praten, moet de speler Twilight graf. Het doel is om de Skeleton Key terug te geven aan de rechtmatige eigenaar: de Daedric Princess of Darkness Nachtelijk. Het proces duurt lang en vereist veel schaduwen en spookachtige gevechten.

Uiteindelijk zal de Dragonborn persoonlijk met de Daedric Princess kunnen praten - een zeldzame persoonlijke ontmoeting die niet vaak voorkomt.

2. Verloren kennis

Zwartboek Skyrim

Dit is een herhaalbare zoektocht die kan worden gestart door met Neloth in Tel Mithryn te praten. Hij zal de speler vragen om het Black Book uit de kerker te halen, waardoor Dovakin naar Apocrypha kan gaan - het vliegtuig van Oblivion, eigendom van de Daedric Prince of Knowledge Hermeus Zee. De gamer kan steeds meer boeken vinden, die hem allemaal de mogelijkheid geven om de diepten van deze vreemde wereld in te gaan en veel geweldige passieve vaardigheden op te doen.

Hoewel het je misschien dichter bij de Daedric Prince brengt dan je zou willen.

1. Sovngarde

Sovngarde Skyrim

Tegen het einde van de hoofdverhaallijn moet de Dragonborn achtervolgen Alduin in het hiernamaals van Nord-helden: Sovngarde. Deze onaardse wereld is prachtig en anders dan elke andere plek in het spel. Het voelt alsof je bent in een droom. Dat wil zeggen, vóór het begin van het gevecht met de grootste draak. Deze zoektocht is het hoogtepunt van alle kennis over draken, nords en de hele provincie Skyrimdan de game gamers tot nu toe heeft gevoed. En het is gek genoeg om de hype gaande te houden.

Lady_LCroft
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
4 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
4
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x